geno7 Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 Witam, to mój pierwszy udział w bitwie. Praca którą przedstawiam jest moim pomysłem.Ukazuje scene wojenną w świecie przyszłości. , w założeniu ma być nieco dramatyczna dlatego odpowiada ona zarowno tematowi "maszyny bojowe" jak i "moment krytyczny".Zołnierz ukrywający się w ruinach przed bojową maszyną kroczącą.Wykonane za pomocą wacoma volito na photoshopie. Zycze powodzenia innym uczestnikom bitwy. EDIT ________________________________________________________________________ Wersja Finalna
weedlog Napisano 16 Sierpień 2005 Napisano 16 Sierpień 2005 Zapowiada się dobrze :) Nienajgorszy robocik.
Pablonardo Napisano 17 Sierpień 2005 Napisano 17 Sierpień 2005 hmm...ciekawe połączenie kury, rycerza, hokeisty i terminatora... trochęrzi mnie ten naramiennik na jego prawej ręce, reszta całkim całkiem
weedlog Napisano 21 Sierpień 2005 Napisano 21 Sierpień 2005 Coraz lepsze. Będzie z tego coś konkretnego.
JunioR Napisano 21 Sierpień 2005 Napisano 21 Sierpień 2005 szkic według mnie bardzo ładny, zycze powodzenia i czekam na updaty :)
LISEK Napisano 21 Sierpień 2005 Napisano 21 Sierpień 2005 Nie no bardzo fajne, bardzo bardzo.... pozdrawiam
Pablonardo Napisano 21 Sierpień 2005 Napisano 21 Sierpień 2005 widze że lubisz mieszać epoki:)...zobaczymy czy podołąsz z kolorem...powodzenia, BITWA TRWA!!:D
geno7 Napisano 23 Sierpień 2005 Autor Napisano 23 Sierpień 2005 Kolejny update i juz ostatnia wersja szkicu przed kolorowaniem.Czuje ze bedzie sporo roboty a czas pedzi nieublaganie. http://home.ripway.com/2004-12/213592/bitwa/robot3.jpg
weedlog Napisano 23 Sierpień 2005 Napisano 23 Sierpień 2005 Podoba mi się wszystko poza pozą robota. Mam wrażenie, że gdyby taką przybrał to w następnej sekundzie by się wypieprzył :)
mnemon Napisano 25 Sierpień 2005 Napisano 25 Sierpień 2005 ciekawy klimacior sie zapowiada cos w stylu steam punku, zycze powodzenia bo szkic jest w porządku:)
geno7 Napisano 2 Wrzesień 2005 Autor Napisano 2 Wrzesień 2005 Zeby nie bylo ze sie opierniczam :D Zapodaje pierwsze efekty walki z kolorem.Jak widac Wszystko jeszcze we wczesnej fazie, narazie pracuje nad detalem pierwszej postaci. Ogolnie lubie mieszac klimaty roznych epok jak zauwazyl Pablonardo. http://home.ripway.com/2004-12/213592/bitwa/pb5.jpg
Marluk Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 No całkiem sympatycznie się zaczyna robić, szkoda tylko, że space marine trochę stereotypowy. Kolorystyka też niezgorsza.
misiekhc Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 nie wiem czy powinienes tak na pierwszy plan wysowac tych ludzi, poza tym nie mozesz im poobcinac nog i rak kadrem, a w oogle to praca mi sie podoba, fajny klmiacik mi sie kojarzy warhammer40000+arcanum, powodzenia
LISEK Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 Uuuuu... kolorystyka taka dosc srednia... bardziej podobal mi sie szkic od tego co teraz pokazales... Pozdrawiam
Tomur Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 Radze popatrzec na zwycięzcę CG challenge w tematach np Grand space opera. Mocne kolory mocna dynamika to jest to w batalistyce kosmicznej. Na twoim obrazku jest statycznie, plasko i bez jaja. Jezeli zapytasz czy musi lać się krew lub czy moc laserów liczyć w Megawatach to odpowiedż brzmi TAK.
Gość lazylobo Napisano 13 Wrzesień 2005 Napisano 13 Wrzesień 2005 pracka niezla , kolorki troche za slabe , noga tego robocika wydaje mi sie za duża
geno7 Napisano 17 Wrzesień 2005 Autor Napisano 17 Wrzesień 2005 Zmiana pracki.Postanowiłem zrobic bardziej dramatyczna scenke.Połączylem temat "maszyny bojowe" z "momentem krytycznym". http://home.ripway.com/2004-12/213592/bitwa/AT8.jpg
Azakiel Napisano 22 Wrzesień 2005 Napisano 22 Wrzesień 2005 Rozumiem ze pracka caly czas w trakcie i jeszcze duzo moze sie tu zmienic, pare moich propozycji by bylo moim zdaniem lepiej: - jesli na scianie za ktora jest postac schowana jest fioletowe swiatlo podobnie zrob na postaci. - imho robot stoi zbyt sztywno , pochylilbym go do przodu zginajac go troche pasie i obrocil mu korpus w strone schowanego zolnierza tak jakby wyczuwal ze jakas forma zycia jest za tym kawalkiem sciany. - jesli chmurki robisz w takim kolorze (to pewnie jakis zachod slonca , ewentualnie swit) to ofkors walnij swiatlo w tym kolorze na duzym robocie (jego gornych partiach)..no ale rozumiem ze tylu to jeszcze bedziesz pracowal na swiatlem.
geno7 Napisano 26 Wrzesień 2005 Autor Napisano 26 Wrzesień 2005 Azakielu: dzieki za rady.Sciana docelowo niemiala byc fioletowa wiec szybko to zmienilem.Pozycji robota niebędę już zmieniał.Zostanie taki sztywny jak ociężała maszyna bojowa.Jeszcze nad kolorystyką robota popracuje, bo ten zielony jest brzydki.
miriam Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 Piknie, Piknie, przy takich pracach to ja wysiadam, zabieram zabawki i idę do innej piaskownicy . . . Może kolega mi podpowie jak się tworzy taki wyrazisty detal :)).
bojar Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 Rewelacja mażyłem zawdsze o takiej pracce i ten robocik tajemniczy wielki ale zaraz martwy :D cudowny klimat powodzenia !!
mnemon Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 koles z klamką bardzo dobry, mam nadzieje ze wszedzie zapodasz taki detal.powodzenia
geno7 Napisano 29 Wrzesień 2005 Autor Napisano 29 Wrzesień 2005 Aktualnie ostro pracuje nad robotem, coby chociaż go do nominacji skończyć... McMiriam: detal jak detal.Siedze godzinami i skrobie obrazek centymetr po centymetrze a potem się nie wyrabiam w czasie. Bojar : dla mnie klimat to podstawa.Jak mi sie uda go stworzyć to bede szcześliwy. Mnemon : oczywiscie wszędzie będzie odpowiedni detal.
xjaca Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 robot zaczyna wyglądać naprawde super, detale robia wrażenie! nieco dziwnie wygląda dłoń postaci z pierwszego planu, może troche za duża i troche nienaturalnie się układa na murze tak czy inaczej praca ma klimacik
geno7 Napisano 1 Październik 2005 Autor Napisano 1 Październik 2005 No i ostatni update przed nominacją.To ostateczna wersja do nominacji.
weedlog Napisano 1 Październik 2005 Napisano 1 Październik 2005 Mozna by spróbować trochę kadr poszerzyć w prawo. Będzie podium :]
Azakiel Napisano 2 Październik 2005 Napisano 2 Październik 2005 zaczyna to nabierać kształtów :) parę porad: -trochę zle skadrowane - za mało przestrzeni nad robotem -dodałbym tam więcej nieba -i ten budynek z tyłu za robotem po prawej zmniejszyłbym trochę bo ciasno się tam robi P.S. te metalowe belki w ceglanym murze wyglądają dosyć egzotycznie ;)
nermal Napisano 4 Październik 2005 Napisano 4 Październik 2005 SZFAK!!!! Czlowieku jestes w czolowce! Moje uznanie.
geno7 Napisano 6 Październik 2005 Autor Napisano 6 Październik 2005 Tak jak koledzy poradzili, poszerzylem kadr i podniosłem troche.Ostro sie teraz biore do roboty, co by zdażyć do końca:)
Azakiel Napisano 6 Październik 2005 Napisano 6 Październik 2005 Nooooo teraz z podniesionym i poszerzonym kadrem jest duzo lepiej :):)
geno7 Napisano 11 Październik 2005 Autor Napisano 11 Październik 2005 Kolejny updejt.Juz zaczyna to jakoś wyglądać.Licze na kolejne uwagi:)
giorgione Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 hmmm - trochę dziwnie wyląda głębia ostrości - bo to żołnierz jest ostry a cegły obok już nie - a postać na 2 planie też ostra. Proponuję dostosować dofa :D - polepszyłbyś efekt głębii, który mimo tej wady udało ci sie uzyskać :) pozdr giorgione
geno7 Napisano 11 Październik 2005 Autor Napisano 11 Październik 2005 Tylko niewiem które cegły.Docelowo pierwszy plan ma byc cały ostry.Nad cegłami i całym otoczeniem wokół żołnierza będę jeszcze pracował, wtedy zobaczymy jak to wyjdzie.
mnemon Napisano 13 Październik 2005 Napisano 13 Październik 2005 wedlug mnie podjum masz gwarantowane men, na koniec polecam odrobine wyostrzyc i bedzie super.pozdro
geno7 Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 Koniec tego dobrego.Finałową wersję umieściłem w pierwszym poście.Dzięki wszystkim za komentarze.
Azakiel Napisano 15 Październik 2005 Napisano 15 Październik 2005 sumasumarum jest cacy :) aczkolwiek wersja przedostatnia z innym niebem podobała mi się bardziej (ze względu na niebo), bardzo brakuje mi tez w tej pracy jakiejkolwiek dynamiki (statyczna postac na 1 planie, statyczna na drugim , naokoło zywego ducha tylko budynki - też statyczne)
geno7 Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 Powinienem chyba zmienić tytuł na "Pole po bitwie" :) ale niech już tak zostanie.Postacie są logicznie statyczne.Zołnierz kryje sie za murem a robot stoi, gdyż wyrażnie coś "wyczuł".To poprostu jest statyczna scena.Niebo jest teraz bardziej stonowane.Jeszcze bedzie czass na bardziej dynamiczną akcje.Myśle juz o kolejnych artach z serji :)
anji Napisano 9 Listopad 2005 Napisano 9 Listopad 2005 no widzisz...trzymałem te kciuki i trzymałem no i masz tego efekt :) gratuluję :)
Marluk Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 Gratuluje drugiego miejsca, pomimo, że praca do mnie nie specjalnie trafia :) PZdr.Marluk
Rekomendowane odpowiedzi