Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, to mój pierwszy udział w bitwie.

Praca którą przedstawiam jest moim pomysłem.Ukazuje scene wojenną w świecie przyszłości. , w założeniu ma być nieco dramatyczna dlatego odpowiada ona zarowno tematowi "maszyny bojowe" jak i "moment krytyczny".Zołnierz ukrywający się w ruinach przed bojową maszyną kroczącą.Wykonane za pomocą wacoma volito na photoshopie.

Zycze powodzenia innym uczestnikom bitwy.

 

EDIT

________________________________________________________________________

Wersja Finalna

Pole bitwy_finish.jpg

  • Odpowiedzi 45
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy powinienes tak na pierwszy plan wysowac tych ludzi, poza tym nie mozesz im poobcinac nog i rak kadrem, a w oogle to praca mi sie podoba, fajny klmiacik mi sie kojarzy warhammer40000+arcanum, powodzenia

Napisano

Radze popatrzec na zwycięzcę CG challenge w tematach np Grand space opera.

Mocne kolory mocna dynamika to jest to w batalistyce kosmicznej.

Na twoim obrazku jest statycznie, plasko i bez jaja.

Jezeli zapytasz czy musi lać się krew lub czy moc laserów liczyć w Megawatach to odpowiedż brzmi TAK.

Gość lazylobo
Napisano

pracka niezla , kolorki troche za slabe , noga tego robocika wydaje mi sie za duża

Napisano

Rozumiem ze pracka caly czas w trakcie i jeszcze duzo moze sie tu zmienic, pare moich propozycji by bylo moim zdaniem lepiej:

 

- jesli na scianie za ktora jest postac schowana jest fioletowe swiatlo podobnie zrob na postaci.

- imho robot stoi zbyt sztywno , pochylilbym go do przodu zginajac go troche pasie i obrocil mu korpus w strone schowanego zolnierza tak jakby wyczuwal ze jakas forma zycia jest za tym kawalkiem sciany.

- jesli chmurki robisz w takim kolorze (to pewnie jakis zachod slonca , ewentualnie swit) to ofkors walnij swiatlo w tym kolorze na duzym robocie (jego gornych partiach)..no ale rozumiem ze tylu to jeszcze bedziesz pracowal na swiatlem.

Napisano

Azakielu: dzieki za rady.Sciana docelowo niemiala byc fioletowa wiec szybko to zmienilem.Pozycji robota niebędę już zmieniał.Zostanie taki sztywny jak ociężała maszyna bojowa.Jeszcze nad kolorystyką robota popracuje, bo ten zielony jest brzydki.

 

AT14.jpg

Napisano

Piknie, Piknie, przy takich pracach to ja wysiadam, zabieram zabawki i idę do innej piaskownicy . . .

 

Może kolega mi podpowie jak się tworzy taki wyrazisty detal :)).

Napisano

Aktualnie ostro pracuje nad robotem, coby chociaż go do nominacji skończyć...

McMiriam: detal jak detal.Siedze godzinami i skrobie obrazek centymetr po centymetrze a potem się nie wyrabiam w czasie.

Bojar : dla mnie klimat to podstawa.Jak mi sie uda go stworzyć to bede szcześliwy.

Mnemon : oczywiscie wszędzie będzie odpowiedni detal.

 

AT17.jpg

Napisano

robot zaczyna wyglądać naprawde super, detale robia wrażenie!

nieco dziwnie wygląda dłoń postaci z pierwszego planu, może troche za duża

i troche nienaturalnie się układa na murze

 

tak czy inaczej praca ma klimacik

Napisano

zaczyna to nabierać kształtów :)

 

parę porad:

-trochę zle skadrowane - za mało przestrzeni nad robotem -dodałbym tam więcej nieba

-i ten budynek z tyłu za robotem po prawej zmniejszyłbym trochę bo ciasno się tam robi

 

P.S. te metalowe belki w ceglanym murze wyglądają dosyć egzotycznie ;)

Napisano

hmmm - trochę dziwnie wyląda głębia ostrości - bo to żołnierz jest ostry a cegły obok już nie - a postać na 2 planie też ostra.

Proponuję dostosować dofa :D - polepszyłbyś efekt głębii, który mimo tej wady udało ci sie uzyskać :)

 

pozdr

giorgione

Napisano

Tylko niewiem które cegły.Docelowo pierwszy plan ma byc cały ostry.Nad cegłami i całym otoczeniem wokół żołnierza będę jeszcze pracował, wtedy zobaczymy jak to wyjdzie.

Napisano

sumasumarum jest cacy :) aczkolwiek wersja przedostatnia z innym niebem podobała mi się bardziej (ze względu na niebo), bardzo brakuje mi tez w tej pracy jakiejkolwiek dynamiki (statyczna postac na 1 planie, statyczna na drugim , naokoło zywego ducha tylko budynki - też statyczne)

Napisano

Powinienem chyba zmienić tytuł na "Pole po bitwie" :) ale niech już tak zostanie.Postacie są logicznie statyczne.Zołnierz kryje sie za murem a robot stoi, gdyż wyrażnie coś "wyczuł".To poprostu jest statyczna scena.Niebo jest teraz bardziej stonowane.Jeszcze bedzie czass na bardziej dynamiczną akcje.Myśle juz o kolejnych artach z serji :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności