Napisano 15 Sierpień 200519 l Witam, to mój pierwszy udział w bitwie. Praca którą przedstawiam jest moim pomysłem.Ukazuje scene wojenną w świecie przyszłości. , w założeniu ma być nieco dramatyczna dlatego odpowiada ona zarowno tematowi "maszyny bojowe" jak i "moment krytyczny".Zołnierz ukrywający się w ruinach przed bojową maszyną kroczącą.Wykonane za pomocą wacoma volito na photoshopie. Zycze powodzenia innym uczestnikom bitwy. EDIT ________________________________________________________________________ Wersja Finalna
Napisano 17 Sierpień 200519 l hmm...ciekawe połączenie kury, rycerza, hokeisty i terminatora... trochęrzi mnie ten naramiennik na jego prawej ręce, reszta całkim całkiem
Napisano 21 Sierpień 200519 l widze że lubisz mieszać epoki:)...zobaczymy czy podołąsz z kolorem...powodzenia, BITWA TRWA!!:D
Napisano 23 Sierpień 200519 l Autor Kolejny update i juz ostatnia wersja szkicu przed kolorowaniem.Czuje ze bedzie sporo roboty a czas pedzi nieublaganie. http://home.ripway.com/2004-12/213592/bitwa/robot3.jpg
Napisano 23 Sierpień 200519 l Podoba mi się wszystko poza pozą robota. Mam wrażenie, że gdyby taką przybrał to w następnej sekundzie by się wypieprzył :)
Napisano 25 Sierpień 200519 l ciekawy klimacior sie zapowiada cos w stylu steam punku, zycze powodzenia bo szkic jest w porządku:)
Napisano 2 Wrzesień 200519 l Autor Zeby nie bylo ze sie opierniczam :D Zapodaje pierwsze efekty walki z kolorem.Jak widac Wszystko jeszcze we wczesnej fazie, narazie pracuje nad detalem pierwszej postaci. Ogolnie lubie mieszac klimaty roznych epok jak zauwazyl Pablonardo. http://home.ripway.com/2004-12/213592/bitwa/pb5.jpg
Napisano 2 Wrzesień 200519 l No całkiem sympatycznie się zaczyna robić, szkoda tylko, że space marine trochę stereotypowy. Kolorystyka też niezgorsza.
Napisano 2 Wrzesień 200519 l nie wiem czy powinienes tak na pierwszy plan wysowac tych ludzi, poza tym nie mozesz im poobcinac nog i rak kadrem, a w oogle to praca mi sie podoba, fajny klmiacik mi sie kojarzy warhammer40000+arcanum, powodzenia
Napisano 2 Wrzesień 200519 l Uuuuu... kolorystyka taka dosc srednia... bardziej podobal mi sie szkic od tego co teraz pokazales... Pozdrawiam
Napisano 5 Wrzesień 200519 l Radze popatrzec na zwycięzcę CG challenge w tematach np Grand space opera. Mocne kolory mocna dynamika to jest to w batalistyce kosmicznej. Na twoim obrazku jest statycznie, plasko i bez jaja. Jezeli zapytasz czy musi lać się krew lub czy moc laserów liczyć w Megawatach to odpowiedż brzmi TAK.
Napisano 13 Wrzesień 200519 l pracka niezla , kolorki troche za slabe , noga tego robocika wydaje mi sie za duża
Napisano 17 Wrzesień 200519 l Autor Zmiana pracki.Postanowiłem zrobic bardziej dramatyczna scenke.Połączylem temat "maszyny bojowe" z "momentem krytycznym". http://home.ripway.com/2004-12/213592/bitwa/AT8.jpg
Napisano 22 Wrzesień 200519 l Rozumiem ze pracka caly czas w trakcie i jeszcze duzo moze sie tu zmienic, pare moich propozycji by bylo moim zdaniem lepiej: - jesli na scianie za ktora jest postac schowana jest fioletowe swiatlo podobnie zrob na postaci. - imho robot stoi zbyt sztywno , pochylilbym go do przodu zginajac go troche pasie i obrocil mu korpus w strone schowanego zolnierza tak jakby wyczuwal ze jakas forma zycia jest za tym kawalkiem sciany. - jesli chmurki robisz w takim kolorze (to pewnie jakis zachod slonca , ewentualnie swit) to ofkors walnij swiatlo w tym kolorze na duzym robocie (jego gornych partiach)..no ale rozumiem ze tylu to jeszcze bedziesz pracowal na swiatlem.
Napisano 26 Wrzesień 200519 l Autor Azakielu: dzieki za rady.Sciana docelowo niemiala byc fioletowa wiec szybko to zmienilem.Pozycji robota niebędę już zmieniał.Zostanie taki sztywny jak ociężała maszyna bojowa.Jeszcze nad kolorystyką robota popracuje, bo ten zielony jest brzydki.
Napisano 26 Wrzesień 200519 l Piknie, Piknie, przy takich pracach to ja wysiadam, zabieram zabawki i idę do innej piaskownicy . . . Może kolega mi podpowie jak się tworzy taki wyrazisty detal :)).
Napisano 28 Wrzesień 200519 l Rewelacja mażyłem zawdsze o takiej pracce i ten robocik tajemniczy wielki ale zaraz martwy :D cudowny klimat powodzenia !!
Napisano 28 Wrzesień 200519 l koles z klamką bardzo dobry, mam nadzieje ze wszedzie zapodasz taki detal.powodzenia
Napisano 29 Wrzesień 200519 l Autor Aktualnie ostro pracuje nad robotem, coby chociaż go do nominacji skończyć... McMiriam: detal jak detal.Siedze godzinami i skrobie obrazek centymetr po centymetrze a potem się nie wyrabiam w czasie. Bojar : dla mnie klimat to podstawa.Jak mi sie uda go stworzyć to bede szcześliwy. Mnemon : oczywiscie wszędzie będzie odpowiedni detal.
Napisano 29 Wrzesień 200519 l robot zaczyna wyglądać naprawde super, detale robia wrażenie! nieco dziwnie wygląda dłoń postaci z pierwszego planu, może troche za duża i troche nienaturalnie się układa na murze tak czy inaczej praca ma klimacik
Napisano 1 Październik 200519 l Autor No i ostatni update przed nominacją.To ostateczna wersja do nominacji.
Napisano 2 Październik 200519 l zaczyna to nabierać kształtów :) parę porad: -trochę zle skadrowane - za mało przestrzeni nad robotem -dodałbym tam więcej nieba -i ten budynek z tyłu za robotem po prawej zmniejszyłbym trochę bo ciasno się tam robi P.S. te metalowe belki w ceglanym murze wyglądają dosyć egzotycznie ;)
Napisano 6 Październik 200519 l Autor Tak jak koledzy poradzili, poszerzylem kadr i podniosłem troche.Ostro sie teraz biore do roboty, co by zdażyć do końca:)
Napisano 6 Październik 200519 l Nooooo teraz z podniesionym i poszerzonym kadrem jest duzo lepiej :):)
Napisano 11 Październik 200519 l Autor Kolejny updejt.Juz zaczyna to jakoś wyglądać.Licze na kolejne uwagi:)
Napisano 11 Październik 200519 l hmmm - trochę dziwnie wyląda głębia ostrości - bo to żołnierz jest ostry a cegły obok już nie - a postać na 2 planie też ostra. Proponuję dostosować dofa :D - polepszyłbyś efekt głębii, który mimo tej wady udało ci sie uzyskać :) pozdr giorgione
Napisano 11 Październik 200519 l Autor Tylko niewiem które cegły.Docelowo pierwszy plan ma byc cały ostry.Nad cegłami i całym otoczeniem wokół żołnierza będę jeszcze pracował, wtedy zobaczymy jak to wyjdzie.
Napisano 13 Październik 200519 l wedlug mnie podjum masz gwarantowane men, na koniec polecam odrobine wyostrzyc i bedzie super.pozdro
Napisano 15 Październik 200519 l Autor Koniec tego dobrego.Finałową wersję umieściłem w pierwszym poście.Dzięki wszystkim za komentarze.
Napisano 15 Październik 200519 l sumasumarum jest cacy :) aczkolwiek wersja przedostatnia z innym niebem podobała mi się bardziej (ze względu na niebo), bardzo brakuje mi tez w tej pracy jakiejkolwiek dynamiki (statyczna postac na 1 planie, statyczna na drugim , naokoło zywego ducha tylko budynki - też statyczne)
Napisano 15 Październik 200519 l Autor Powinienem chyba zmienić tytuł na "Pole po bitwie" :) ale niech już tak zostanie.Postacie są logicznie statyczne.Zołnierz kryje sie za murem a robot stoi, gdyż wyrażnie coś "wyczuł".To poprostu jest statyczna scena.Niebo jest teraz bardziej stonowane.Jeszcze bedzie czass na bardziej dynamiczną akcje.Myśle juz o kolejnych artach z serji :)
Napisano 9 Listopad 200519 l no widzisz...trzymałem te kciuki i trzymałem no i masz tego efekt :) gratuluję :)
Napisano 10 Listopad 200519 l Gratuluje drugiego miejsca, pomimo, że praca do mnie nie specjalnie trafia :) PZdr.Marluk