Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, to mój pierwszy udział w bitwie.

Praca którą przedstawiam jest moim pomysłem.Ukazuje scene wojenną w świecie przyszłości. , w założeniu ma być nieco dramatyczna dlatego odpowiada ona zarowno tematowi "maszyny bojowe" jak i "moment krytyczny".Zołnierz ukrywający się w ruinach przed bojową maszyną kroczącą.Wykonane za pomocą wacoma volito na photoshopie.

Zycze powodzenia innym uczestnikom bitwy.

 

EDIT

________________________________________________________________________

Wersja Finalna

Pole bitwy_finish.jpg

  • Odpowiedzi 45
  • Wyświetleń 8,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm...ciekawe połączenie kury, rycerza, hokeisty i terminatora... trochęrzi mnie ten naramiennik na jego prawej ręce, reszta całkim całkiem

Napisano

szkic według mnie bardzo ładny, zycze powodzenia i czekam na updaty :)

Napisano

Podoba mi się wszystko poza pozą robota. Mam wrażenie, że gdyby taką przybrał to w następnej sekundzie by się wypieprzył :)

Napisano

ciekawy klimacior sie zapowiada cos w stylu steam punku, zycze powodzenia bo szkic jest w porządku:)

Napisano

No całkiem sympatycznie się zaczyna robić, szkoda tylko, że space marine trochę stereotypowy. Kolorystyka też niezgorsza.

Napisano

nie wiem czy powinienes tak na pierwszy plan wysowac tych ludzi, poza tym nie mozesz im poobcinac nog i rak kadrem, a w oogle to praca mi sie podoba, fajny klmiacik mi sie kojarzy warhammer40000+arcanum, powodzenia

Napisano

Uuuuu... kolorystyka taka dosc srednia... bardziej podobal mi sie szkic od tego co teraz pokazales...

 

Pozdrawiam

Napisano

Radze popatrzec na zwycięzcę CG challenge w tematach np Grand space opera.

Mocne kolory mocna dynamika to jest to w batalistyce kosmicznej.

Na twoim obrazku jest statycznie, plasko i bez jaja.

Jezeli zapytasz czy musi lać się krew lub czy moc laserów liczyć w Megawatach to odpowiedż brzmi TAK.

Napisano

pracka niezla , kolorki troche za slabe , noga tego robocika wydaje mi sie za duża

Napisano

Rozumiem ze pracka caly czas w trakcie i jeszcze duzo moze sie tu zmienic, pare moich propozycji by bylo moim zdaniem lepiej:

 

- jesli na scianie za ktora jest postac schowana jest fioletowe swiatlo podobnie zrob na postaci.

- imho robot stoi zbyt sztywno , pochylilbym go do przodu zginajac go troche pasie i obrocil mu korpus w strone schowanego zolnierza tak jakby wyczuwal ze jakas forma zycia jest za tym kawalkiem sciany.

- jesli chmurki robisz w takim kolorze (to pewnie jakis zachod slonca , ewentualnie swit) to ofkors walnij swiatlo w tym kolorze na duzym robocie (jego gornych partiach)..no ale rozumiem ze tylu to jeszcze bedziesz pracowal na swiatlem.

Napisano
  • Autor

Azakielu: dzieki za rady.Sciana docelowo niemiala byc fioletowa wiec szybko to zmienilem.Pozycji robota niebędę już zmieniał.Zostanie taki sztywny jak ociężała maszyna bojowa.Jeszcze nad kolorystyką robota popracuje, bo ten zielony jest brzydki.

 

AT14.jpg

Napisano

Piknie, Piknie, przy takich pracach to ja wysiadam, zabieram zabawki i idę do innej piaskownicy . . .

 

Może kolega mi podpowie jak się tworzy taki wyrazisty detal :)).

Napisano

Rewelacja mażyłem zawdsze o takiej pracce i ten robocik tajemniczy wielki ale zaraz martwy :D cudowny klimat powodzenia !!

Napisano

koles z klamką bardzo dobry, mam nadzieje ze wszedzie zapodasz taki detal.powodzenia

Napisano
  • Autor

Aktualnie ostro pracuje nad robotem, coby chociaż go do nominacji skończyć...

McMiriam: detal jak detal.Siedze godzinami i skrobie obrazek centymetr po centymetrze a potem się nie wyrabiam w czasie.

Bojar : dla mnie klimat to podstawa.Jak mi sie uda go stworzyć to bede szcześliwy.

Mnemon : oczywiscie wszędzie będzie odpowiedni detal.

 

AT17.jpg

Napisano

robot zaczyna wyglądać naprawde super, detale robia wrażenie!

nieco dziwnie wygląda dłoń postaci z pierwszego planu, może troche za duża

i troche nienaturalnie się układa na murze

 

tak czy inaczej praca ma klimacik

Napisano
  • Autor

No i ostatni update przed nominacją.To ostateczna wersja do nominacji.

AT20.jpg

Napisano

zaczyna to nabierać kształtów :)

 

parę porad:

-trochę zle skadrowane - za mało przestrzeni nad robotem -dodałbym tam więcej nieba

-i ten budynek z tyłu za robotem po prawej zmniejszyłbym trochę bo ciasno się tam robi

 

P.S. te metalowe belki w ceglanym murze wyglądają dosyć egzotycznie ;)

Napisano
  • Autor

Tak jak koledzy poradzili, poszerzylem kadr i podniosłem troche.Ostro sie teraz biore do roboty, co by zdażyć do końca:)

AT23.jpg

Napisano
  • Autor

Kolejny updejt.Juz zaczyna to jakoś wyglądać.Licze na kolejne uwagi:)

AT26.jpg

Napisano

hmmm - trochę dziwnie wyląda głębia ostrości - bo to żołnierz jest ostry a cegły obok już nie - a postać na 2 planie też ostra.

Proponuję dostosować dofa :D - polepszyłbyś efekt głębii, który mimo tej wady udało ci sie uzyskać :)

 

pozdr

giorgione

Napisano
  • Autor

Tylko niewiem które cegły.Docelowo pierwszy plan ma byc cały ostry.Nad cegłami i całym otoczeniem wokół żołnierza będę jeszcze pracował, wtedy zobaczymy jak to wyjdzie.

Napisano

wedlug mnie podjum masz gwarantowane men, na koniec polecam odrobine wyostrzyc i bedzie super.pozdro

Napisano
  • Autor

Koniec tego dobrego.Finałową wersję umieściłem w pierwszym poście.Dzięki wszystkim za komentarze.

Napisano

sumasumarum jest cacy :) aczkolwiek wersja przedostatnia z innym niebem podobała mi się bardziej (ze względu na niebo), bardzo brakuje mi tez w tej pracy jakiejkolwiek dynamiki (statyczna postac na 1 planie, statyczna na drugim , naokoło zywego ducha tylko budynki - też statyczne)

Napisano
  • Autor

Powinienem chyba zmienić tytuł na "Pole po bitwie" :) ale niech już tak zostanie.Postacie są logicznie statyczne.Zołnierz kryje sie za murem a robot stoi, gdyż wyrażnie coś "wyczuł".To poprostu jest statyczna scena.Niebo jest teraz bardziej stonowane.Jeszcze bedzie czass na bardziej dynamiczną akcje.Myśle juz o kolejnych artach z serji :)

Napisano

no widzisz...trzymałem te kciuki i trzymałem no i masz tego efekt :) gratuluję :)

Napisano

Gratuluje drugiego miejsca, pomimo, że praca do mnie nie specjalnie trafia :)

 

 

PZdr.Marluk

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności