Napisano 17 Sierpień 200519 l Dłonie stopy do poprawy proszę o konstruktywną krytykę pierwsza tekstóra to 1024 a druga bump 512 no 1900 trójkąów limit to 2000 wiięc mam jescze 100 do dyspozycjii czekam na sugestie jakby kto pytał to jest ludek do burżuazjii
Napisano 17 Sierpień 200519 l Coraz lepiej Ci to idzie, oby tak dalej! Mysle ze jeszcze kilka postaci i juz bedziesz wiedzial co i jak ;) POzdr
Napisano 17 Sierpień 200519 l Stopy dziwne, możesz pokazać widok w perpektywie? Rączki też jakieś małe.
Napisano 17 Sierpień 200519 l Spoko się zapowiada, ale poza siatką popracuj nad teksturami jeszcze troche bo wygląda w tym momencie jak blaszany a nie jak z ciężkiego metalu jak myśle że powinien. Szczególnie naramenniki. Ojezu no ale może pierdziele głupoty bo od wczoraj nie spałem także nie zwracaj na to uwagi...
Napisano 17 Sierpień 200519 l nom nad texturkami moche zroznicowania bo teraz wygloda troche monochrmomatycznie (dobrze napisalem :D) ) normal mapa normal mapa ale dobrze bylo by podkreslic nia texturke niz z normal mapy na kilku kolorkach robic texture :) ten pan tutaj zrobil to o co mi chodzi http://www.poopinmymouth.com/3d/skater.jpg http://www.poopinmymouth.com/3d/skater_c.jpg nom nozki i raczki sa raczej takie jak by ich wogole nie bylo (koleczki?) ogolnie nie jest zle, ale mysle ze texturka tutaj mogla by byc do poprawy i sugerowal bym difa i bumpa dawac w podobnych rozmiarach lub diffuse
Napisano 17 Sierpień 200519 l " ludek do burżuazjii" i tak trzymaj ^^, model lepszy od innych i mysle, ze nie ma sensy nad nim sie rozczulac, zwazajac na to ze widok w grze nie bedzie fpp ! tylko izometryczny > (fallout), pozdro, i.... kiedy demooooooooooooooooooooooooo ? ^^
Napisano 17 Sierpień 200519 l ze nie ma sensy nad nim sie rozczulac, zwazajac na to ze widok w grze nie bedzie fpp ! tylko izometryczny > a skad wiesz :>
Napisano 17 Sierpień 200519 l Chyba wyblakl troche przydaloby sie go zerdzawic. Proporcje rak i stop leza. No i jeszcze kwestia helmu. On cos widzi?? I jak ma glowa ruszac ta przyczepiona rurka, bo aniowanie tego podpinanie kosci ... po co sobie zycie utrudniac, nie lepiej dac p[o bokach?? Aha i hatred .... zle napisales :)
Napisano 17 Sierpień 200519 l intoxicate - haha, znam conajmniej 5 osob ktore robia ta gre > poza tym sa screeny, co nie ^^
Napisano 18 Sierpień 200519 l Kurt - intoxicate to jest szef Burżuazji, więc wydaje mi się że wie conieco ;D
Napisano 18 Sierpień 200519 l Templar82 - jeżeli jesteś tym panem o którym myślę, to widać tu maksymalnie duży progres - tak trzymać :D Widzę że masz duże możliwości, tylko musisz większą uwagę zwrócić na anatomię :] Ściągnij sobie jakieś refeerki i popatrz jakie są proporcje - dłonie ciało, stopy ciało, jak układają się mięśnie na brzuchu itp. popracuj nad tym i będzie coraz lepeij. Pozdrawiam :D
Napisano 18 Sierpień 200519 l Mówiłem że łapy i nogi do wymianny a tu wszyscy patrzą na na te kikuty no ale teraz są one powiększone więc chyba proporcja jest ok a skoro najnowszy silnik burżu będzie te efekty czytać to grafę można zbliżyć do filmu a taką lubię Siatka modelu jest chyba ok skoro skin nie stwarza większych problemów wiadomo model nie jest doskonały i kanciasty no ale ma to być do gry i ma 1900 tri. więc low poly to w earth 2160 podobno postać ma 3000 trójkątów a jest to rts grał ktoś w tą gre ???? planujemy mod do tej gry
Napisano 18 Sierpień 200519 l 1900 to jest malo jak na postac. Ale w tej chwili sie co nieco poprzestawialo ;) Nie mniej jednak 3000 nawet w strategii to nie duzo. Biorac pod uwage ze napewno maja LOD'a ;P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto