Skocz do zawartości

Pojazd 3D : Lancer


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Modelowanie samochodów nie jest moją specjalnością, lepiej czuję się w organice, jednak dostałem zlecenie na Mitsubishi Lancer Evolution VIII a o to wynik mojej pracy. Siatka miała być z przedziału 8000-12000 trójkątów (aktualnie ma 10785) bez wnętrza za to z bajerami w 3D (światła, wycieraczki itp.) i do tego tekstura (tylko koloru 1024x1024). Załączam rendery, siatkę, zmniejszona teksturę oraz pod linkiem http://www.raven.ecnet.pl/Temp/evo1.avi znajduje się animacja (2,63 MB) jak ten model powinien wyglądać w silniku (scanline ze standardowym światłem, bez cieni, materiały z mapą diffuse i HDRI) taki render może nie zwala z nóg, ale pozwala lepiej odwzorować późniejszy wygląd w silniku (mniejsze rozczarowanie zleceniodawcy ;) ). Zapewne na siatce znajdą się jakieś błędy, ale nie będę już robił poprawek. Mam też pytanie do forowiczów ile jest wart taki model (chodzi o specjalne zamówienie a nie wyprzedawanie modeli ze swojej kolekcji), nie chciałbym przeliczać na godziny. Gdyby ktoś miał też zdjęcie albo, chociaż schemat podłogi to byłbym wdzięczny, na razie jest tymczasowy szum. Pozdrawiam.

 

reszta załączników:

http://www.raven.ecnet.pl/Temp/siatka1.jpg

http://www.raven.ecnet.pl/Temp/siatka2.jpg

http://www.raven.ecnet.pl/Temp/tekstura.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy przez oswietlenie czy przez textur ale MINIMALNIE wygląda troche jak plastikowy. I rzeczywiscie w niektórych miejscach chyba brakuje mu chamfera :/ Reszta gites. Gratuluje ładnej pracki =)

Napisano

fajnie choc przy wlotach jak dla mnie troche za kanciato, nie wiem czy skonczyles ale jak nie to w zapasie masz jeszcze troche ponad 1000 no i szkoda ze nie zrobiles renderu z ta teksturka

Napisano

Dziękuję za przychylne opinie. Rendery są tak małe gdyż robiłem je w wersji demonstracyjnej Brazila (ogranicza wielkość do 512x384). Pewne kanciastości mam nadzieje nie będą graczom przeszkadzać w czasie jazdy, zresztą na aviku nie są tak wyostrzone jak na przykładach z brazila. Jeśli chodzi o teksturę jaką zaprezentowałem w przykładzie, proszę o to renderki. Niestety nie potrafię tak dobrać parametrów materiału aby otrzymać bardziej soczyste kolory (strasznie mi matowieje lakier). Tą przykładową teksturę zrobiłem aby przetestować możliwości i łatwość umieszczania reklam na modelu (klient chce czystą czerwień. Pozrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności