Skocz do zawartości

Najlepsze tematy:  

54 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Najlepsze tematy:

    • Walka
      19
    • Olimpiada
      1
    • Taniec
      1
    • Short Story
      18
    • Tor Przeszkód
      5
    • Akrobatyka
      4
    • Zabawy z Piłką
      6


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

W mini-bitwie obok widze ze wizualizacja idzie, wiec tez cos postanowilismy zrobic w malej ekipie, mini-bitwe - animki. Mozecie sie dopisywac, kibicowac, pomagac

 

BITWA RUSZYŁA!!!

 

Zasady:

1. Kazdy animuje 1 lub 2 wybrane modele, http://rapidshare.de/files/4222764/Modele.zip.html , dowolna technika (biped, IK itp)

2. Czas animki do 50 sek.

3. Nie bedzie brane pod uwage: render, otoczenie, tekstury tylko sama animka. Mozna oczywiscie dorobic ubranie postaciom

4. Tematy bitwy to: Walka, Short Story

5. Czas na wykonanie animki - nieograniczony

 

Uczestnicy: Błazi, Leleń(^^), Insect, rowr, mintrill, WuJeK, party, Nielot007

 

Zapisy trwają do 10 września

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 179
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hemmm troszke oklepane tematy najbardziej mi sie ostatni podoba mam nadzieje ze modele beda dobrze przystosowane pod animacje i nie bedzie ich trzeba zabardzo przerabiac :)

ale inicjatywa dobra godna poparcia :] jak bede mial czas to sie moze dolacze bo bede mial przynajmniej motywacje by troszke w animacji porobic :]

 

pozdro 666

Napisano

Tematy troche dziwne, bo jezeli pod walke, olimpiade i taniec "nieduzo" da sie podpiac, to short story jest jak niekonczaca sie opowiesc. ;)

Ale inicjatywa jak najbardziej prawidlowa. Szkoda tylko ze startujecie dopiero 1 wrzesnia. :(

 

pozdrawiam, bede tu zagladal.

Napisano

ja dodam tylko ze modele beda kreskowkowe (2 ludziki, jeden gruby, drugi chudy), formacik .3ds...

 

osobiscie bede szlifowal albo walke albo short story (i napewno beda tam obydwa modele naraz) :) pozdr

Napisano

hemmm ja mam tylko prosbe by jak cos modele byly low poly i niech naprawde beda przystosowane do animacji bo pozniej na poprawianie modelu sie wiecej traci jak co warte :] hemmm a 2 minuty to naprawde dluuuuugooooooo myslalem ze bedzie max 40 s...

Napisano

z przyjemnoscia wzial bym udzial, ale wiem tylko jak bipeda zrobic i nic wiecej:D

 

powodzenia panowie

moglibyscie przynajmniej pokazac jak wygladaja te modele, pewnie 2pac?:D

Napisano

Nie mozemy pokazac bo ktos b wyczail i zaczal przedwczesnie :P.

Rowr- co do modeli to nie są takie łatwe do zanimowania. To znaczy. Jeden w miare dugi trudny. Ale w końcu pierwszy krok uanimacji to ustawianie szkieletu i linkowanie do siatki a to jest bardzo wazne i nie moze byc zbytnio latwe. Chodzi o to zeby nie modyfikowac modelu tylko szkielet. wtedy byłbym zadowolony. Tematy dziwne ale nie moglismy wymyslec lepszych:p. Ja chyba będę robił olimpiade, lub short story =].

Napisano

hemmmm mozecie poprosic adka albo jakiegos usera co by wam udostepnil jakis model low poly bo skoro chodzi o animacje to nie warto sie meczyc ... zreszta chyba p. kiedys fajne modele robil chyba nawet do ostatniej bitwy o animacji...

Napisano

co do polygonow to jeden ma 23k poly, a drugi 42k poly, nie ma zadnych bledow w siatce, a model pobrany z turbosquid, i nie jest to pewne bo nie wiadomo czy bedzie mozna go uzyc... spytam sie autora jesli to konieczne, co myslicie?

Napisano

Duuuużo się pozmieniało pod waszą presją... Radze jeszcze raz DOKŁADNIE przeczytać regulamin. No i jakie sugerujecie tematy bo nic inteligentenego nie możemy wymyśleć...

Napisano

Chętnie przyjmiemy lepsze ale nie jest tak łątwo o te modele w sieci. Jak coś udostępnicie to prosze bardzo :P. Wszystkie są stylizowane a tylko te darmowe i proste :P

Napisano

W sumie też bym się chętnie zabawił.

Tylko przy imporcie 3ds do Majki włosy, broda, brwi i wogóle wszystko się chrzani - muszę ręcznie pozycjonować.

 

w którym uchu chudy ma kolczyk??

Napisano

hmm a o takim co myslicie:

 

ufol0ze.jpg

 

2k poly, z meshsmothem 7k poly. Triszke zbugowany na nogach i tylku, ale mozna to naprawic...

 

EDIT: Tutaj bede wrzucal propozycje modeli...

 

2 propozycja

 

front.jpg

 

16k poly

 

 

Ten zolty po obejrzeniu modelu, nie ma mozgu:P trzeba bedzie mu cos dorobic, moze zrobimy to tak ze kazdy sobie tam cos wsadzi co chce;) tak wyglada

 

zoltak1aq.jpg

 

co do poly to on ma 7k poly z meshsmothem a 2k poly bez.

 

Pamietajcie ze maja byc 2 modele czyli narazie obydwa sie kwalifikuja^^

 

Nie musza byc 2 modele w animacji, beda 2 modele do wyboru:)

 

Propozycja 3

 

myszka

myszka0ze.jpg

 

cala myszka z meshsmothem 13k poly, bez mesh smotha 6k poly, bez oczu 2k poly! (te oczy maja za duzo)

 

4 propozycja

 

stworek8fy.jpg

 

6k poly bez meshsmotha (tak jak na zdj) z meshsmothem niewiem i w ogole to meshsmoth go pogarsz;)

Napisano

jak dla mnie ten zolty rzadzi ;] mozna z jego pomoca niezle story ulozyc i za trudny sie nie wydaje, ciekawie sie minibitwa rozwija moze tez sie przylacze bo od dawna sie zabieram za cwiczenie animacji, ale zobaczymy jak to bedzie.

 

pozdrowienia

Napisano

hemm ja jestem za zoltym ale koniecznie musza byc 2 postaci? wsumie jak nawet to zoltego mozna przerobic na jego zlego brata "niebieskiego":D

Napisano

sonda zakonczona wypadlo na short story i zabawy z piłką. modele tez juz wybrane, mysz i zoltak (glowa wymodelowana).

 

bitwa3qm.jpg

 

Tu mozecie je zassac (.obj i .3ds) http://rapidshare.de/files/4222764/Modele.zip.html

 

Jak pisalem wczesniej mozna animowac 2 naraz, mozna tez wybrac 1 i go animowac:)

 

Ps. mysz jest bez oczu bo za duzo poly cielo;) (zrobcie swoje)

Ps2. mozecie im jakies texturki zrobic jak macie ochote;) (ale i tak nie bedzie to brane pod uwage)

Napisano

eeee u was ten zolty wyglada tak jak na obrazku u gory ?????? u mnie wyglada jak jeden wielki bug :D hemmm glowa w calosci nie jest przyczepiona do reszty ciala :D

 

oki po inporcie dajcie edit vertex zaznaczcie wszystkie i dajcie selected weld i bedzie oki doki :)

Napisano

to rowr poradziles juz sobie tak? jak bedziecie mieli jakies problemy z otwarciem to pisac, bo ja w exportowaniu to zielony jestem:P

 

zrobilem bipeda i zlinkowalem go... i w takiej postaci poczeka do 1wrzesnia;)

 

update1ef.th.jpg

 

Ps. rowr to zapisac Cie?:>

Ps2. nie glosujcie juz na sonde, te tematy juz zostana, bo nie umiemy chwilowo jej zamknac:P

Napisano

hemmm no narazie mozesz mnie zapisac :) ja mam zamiar nauczyc sie robic kosci bo biped jakos narazie mi wychodzi ale z koscmi juz gorzej a nuz sie czegos naucze :P

Napisano
skoro tak, to jestem za - zwłasza ten żółty

 

mintrill, Dareg, WuJeK Was tez zapisac?:> (zawsze razniej jak wiecej;))

 

RA mogles wczesniej napisac to by byl ten brzuch;)

asblaze a nie chcesz wziasc udzialu?:P choc to by inni byli bez szans chyba;]

Napisano

oki po inporcie dajcie edit vertex zaznaczcie wszystkie i dajcie selected weld i bedzie oki doki :)

 

hemmm bug to nie problem mozna go w 2 sekundy rozwiazac...

Napisano

sorki rowr myslalem ze chodzi o glowe, bo ludzie mi pisza ze sie kaszani MS na szyi i glowie, ale rzeczywiscie jak dacie edit vertex i zaznaczycie wszystkie i dacie selected weld to bedzie gitara i z glowa i z szyja i w ogole^^

Napisano

Jak leleń pokauje to ja też:

nigga1jg.th.jpg

nigga28ki.th.jpg

Zestaw jego mięsni specjalnie dla was:

miesnie5wu.th.jpg

miesnie21df.th.jpg

+ jego biped:

biped5lt.th.jpg

 

PS. Sorki za bugi ale mi sie nie chce poprawiać. Niedługo poprawie

PS2. Troche mnie wkurzało że jest taki żółty i chudy więc zmie niłem mu kolor i troche przypakowałem ^^

Napisano

no i sklad rosnie, ostra konkurencja sie robi;)

 

mam prosbe: NIE GLOSUJCIE JUZ NA ANKIETE... Tematy to: Short story i zabawy z pilka, ankieta juz zakonczona:) pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności