Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

no no no - slicznie to idzie :D - zobaczymy gdzie zajdzie :D

 

troche mi nie pasi ten koncept odnosnie 'szkieletu na zewnatrz' - ale pierze jest piersza klasa

 

mam wrazenie ze glowa jest ciut za duza - czy aby na pewno??

 

i piersi jakos tak strasznie szeroko rozstawione (w sensie brodawki :)

 

pozdrawiam i czekam :D

 

narx

  • Odpowiedzi 59
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

troszke chyba sie sypnela anatomia- przez co wyglada troszke jak kwoczka :D (jeszcze dodatkowo jest to potegowane przez ten "kurzy" ;) stroj )

 

płłaaa płłaaa pł pł płłaaa ;D

 

wizualnie - bardzo fajnie :)

pozdrawiam

Napisano

Wyglada super - jezeli chodzi o texturke. Troche Ci skill podskoczyl ostatnimi czasy. Jest kilka miejsc ktore mnie zastanawiaja, chociazby to co ona ma miec na brzuchu i na wysokosci lopatek. Co do modelu musialbys zapodac siatke. .. znasz mnie :] Zgodze sie z ftorkiem i poczekam na reszte.

Pozdro staruszku.

Napisano

Siatka jest trochę przypadkowa, masz na tyle dużo polygonów że mógłbyć poprowadzić siatkę bardziej według anatomii. Na brzuchu masz kilka krawędzi które kończa się ostrymi kątami, a to w ruchu może być widać. Nie jestem fanatykiem quadów, wręcz przeciwnie, ale jednak one dość ładnie działają w animacji. Podobnie możesz mieć problemy z łokciami i kolanami, tradycyjne loopy były by dobrym pomysłem. rewelacyjnie je rozwiązał koleś na stronce http://www.xcloud.net - w study są dwa pdfki do ściągnięcia. Są po koreańsku, ale obrazki można zrozumieć ;) Dużo polys w biust wsadziłeś w porównaniu do reszty, ale rozumiem, piersi muszą być ładne i krągłe :D

mógłbyś też głowę trochę uprościć, tą krawędz która idzie przez środek głowy można swobodnie wywalić, nic nie wnosi do kształtu.

 

Anatomia świetna IMO, texturka super, tylko buźka mogłaby być ładniejsza.

 

W sumie to przy Twoim poziomie moge Ci polecić tylko oglądanie siatek z gier i dużo ćwiczeń, na forach cgtalk/cgchat/polycount czasem się coś niezłego trafi, z niektórych gier można modele wyripowac i obejrzeć jak są zrobione. Jak chcesz to mam viewer do modeli z Final Fantasy X (i modele też ;)) topologię twarzy mają kiepską, ale ogólnie geometria jest na bardzo wysokim poziomie, postaci mają bardzo ładnie wymodelowane ciała, link:

 

http://boards.polycount.net/showflat.php?Cat=0&Board=3&Number=77520&page=0&fpart=all

 

Następny model będzie rewelacyjny jeżeli przyłożysz się bardziej do topologii.

Napisano

Dzięki wielkie, linki rewelacyjne. Z finalem to w samo sedno wtrafiłeś, bo kocham tą serię ;] W takim razie będę brał się do pracy. W końcu kiedyś wymiotę jak ten gość na linku ;]

Napisano

Witanko, konceptow i prac ciag dalszy. Kobitka będzie wiedźmą i celowo "wyposażyłem" ją tak a nie inaczej ;] Buty na długich szpilach zrobią swoje, a ta "słodka" mordka będzie przyozdobiona paroma bonusami. Twarzyczki oczywiscie na razie tylko koncept. A! Pomyślałem że wartobybyło wystartować w cg, bo temat aktualnie pasuje do tej wiedżmy. Tylko jak i co na cg potrzeba- za udzielenie infa byłbym wdzięczny bo średnio mam czas na szperanie ;]. Pozdrawiam.

Napisano

I cały model. Ciut pogrubiłem twarzyczkę. Około 2600 trójkątów. Z kiecką i różdżką chcę się zmieścić w 4k. Ciągle się wacham się co do ubioru, any ideas? ;]

Napisano

co do gierki moge ci troche pomoc bo sie troche znam na c++ i pascalu...

no i moge jakies proste lowpoly w maxie

ale raczej chodzi o silnik i dzwiek... dialogi to tylko jakis dzieci (mam 13.5 lat)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności