don_filippo Napisano 30 Czerwiec 2003 Napisano 30 Czerwiec 2003 Cześć. Zobaczyłem jakie ładne samochody robicie i postanowiłem samemu coś zrobić. To bedzie Viper RT 10 - na razie jednak trudno zobaczyć podobieństwo:( Ale cóż. Mam nadzieje, zę bedzie lepiej...:) To jest mój 5 dzień odkąd zainstalowałem i włączyłem maxa, wiec na razie tylko mały kawałecxzek całości jest gotowy. A w zasadzie to jeszcze nie jest gotowy, bo jest kupa bugów....:( Prosze o opinie i porady!! P.S. wielkie dzieki dla Sikhama i Pablo za dotychczasową pomoc.[piwo] Zapodaje widoki...
Eden-3d Napisano 30 Czerwiec 2003 Napisano 30 Czerwiec 2003 jesli zeczywiscie to jest twoj 5 dzien z maxem to gratuluje...dobry poczatek:)..czekam na update
don_filippo Napisano 30 Czerwiec 2003 Autor Napisano 30 Czerwiec 2003 Update... taki mały....te błędy przy światłach i nadkolu oraz na masce bliżej szyby wiem, zę trzeba poprawić....ale ciężko jest:(
Marcin_ps Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 \"spiesz sie powoli\" moim zdaniem zaszybko to robisz i dlatego tyle bledow rob powoli co chwila rob mesha i poprawiaj na bierzaco bledy bo pozniej nie dasz sobie znimi rady
don_filippo Napisano 1 Lipiec 2003 Autor Napisano 1 Lipiec 2003 oki...będę robił dokładniej...tylko chciałbym już miec jakiś większy zarys cara, zeby lepiej widzieć, co poprawiać.... Z tymi kratami z przodu jest problem - mam najpierw to miejsce wyciąć i modelować osobno czy jak???[hmmm] Rzucam 2 połówki
Pablo Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 moze najpierw zrob ogolny zarys fury a potem wez sie za saczegoly... pozdr
Marcin_ps Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 oo Pablo nie widzialem ze moderatorujesz gratulacje [piwo]
don_filippo Napisano 1 Lipiec 2003 Autor Napisano 1 Lipiec 2003 czy ktoś mógłby mi objaśnić proces tworzenia kratek na masce??? chodzi mi o te wloty powietrza....najlepiej, gdyby było objaśnione rysunkowo:D
don_filippo Napisano 1 Lipiec 2003 Autor Napisano 1 Lipiec 2003 Jeszcze mam pytanie: Czy te zaznaczone elementy, czyli zderzaki, drzwi, szyba i próg, to trzeba wycinac i modelować osobno czy jak??????
sikham Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 zasuwasz jak mały samochodzik :P lepiej idz po woli krok po kroczku błąd po błedzie :P to na masce cutem zrobisz szyba i słopki muszą być osobno to coś antykapotarzowego też osobno :)
ChaoS Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 JAk dalmnie poczatki spoko Jednak zasowasz za szybko nie spiesz sie :) Powoli nie znaczy zle :)
Loozack Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 zgadzam się z przedmówcami, staraj się robić auto fragmentami. Moim zdaniem niepotrzebnie robisz już resztę samochodu skoro nie dopieściłeś jeszcze maski, chociaż z drugiej strony cię rozumiem, ta przyjemność z renderowania kolejnych elementów auta [lol2] ale nie tędy droga... :)
don_filippo Napisano 2 Lipiec 2003 Autor Napisano 2 Lipiec 2003 Yo yo. Wielkie yo. Dzisiaj jest święto - mój 7 dzień, słownie siódmy (inaczej też tydzień), odkąd zainstalowałem i uruchomiłem Maxa:D Dzisiaj nie zamieszcze update\'a, bo mało zrobiłem....odpoczywałem troszkę:P Zająłem się jednak wlotami powietrza z przodu. Pozdrowienia!! 3mta się[lol2]
don_filippo Napisano 3 Lipiec 2003 Autor Napisano 3 Lipiec 2003 Cześć. no to jechana: Upgrade..pomóżcie z tymi babolami!!:( Zamieszczam także siateczke. Może mi pomożecie co??;) Wiem, zę nie dociągnąłem niektórych linii..ale jak dociągnę to czy nie będzie kantów tam, gdzie ni powinno ich być????
Gość AcidBoyXL Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 no widze ze jakos sobie poradziles, calkiem dobrze jak na poczatek, jak chcesz uzyskac gdzies kanty to musisz zagescic w tym miejscu siatke, najszybciej zaznaczajac linie i dajac chamfer. narazie jest spoko calkiem.. oby tak dalej [piwo]
don_filippo Napisano 3 Lipiec 2003 Autor Napisano 3 Lipiec 2003 Zrobiłem dziurę na te reflektory i poprawiłem kilka bugów. Jeszcze jest ich pełno:( Czy ja się do tych reflektorów w ogóle dobrze zabieram?? Trzeba to było wycinać??[co?] Z wlotem na przedzie to będzie mordęga:D Mam jeszcze pytanie: Jak zrobiłem mirrorem drugą część, to czy nadal interwencja w jednej połowie cara miałaby wpływ na wygląd drugiej?? Upgrade:
Loozack Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 jeżeli robisz mirrora z zaznaczoną opcja \"copy\", to jedna połówka nie ma żadnego wpływu na druga, jeżeli \"reference\", to jeżeli zmienisz ta pierwsza to zmieni się tez ta druga, ale nie na odwrót, a jezeli wybierzesz \"instance\", to jedna jest zależna od drugiej... uff, rozumiesz ?? bo ja nie [lol2]
Loozack Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 a tak w ogóle to nieźle ci idzie :) najważniejsze to żeby ci się w połowie nie znudziło, tak jak mnie kiedyś :P
don_filippo Napisano 3 Lipiec 2003 Autor Napisano 3 Lipiec 2003 Dzięki Loozack za komplement:D w sumie to teraz zaczyna przypominać troszkę tego vipera.....[lol2] A z tym mirrorem to mi sie poje.....ło coś, bo w sumie nie zapytałem o to, o co chciałem zapytać (za długo już przy kompie). A więc: co by było, gdybym te dwie połówki (używam reference) połączył teraz vertexami? czy nadal zmiany w jednej połowie auta miałyby wpływ na drugą?? Bo chodzi o to, że viper ma ten garp na środku i, póki co, u mnie nie jest on ladnie wygładzony na samym szczycie, tylko jest ostry. Gdybym połówki połączył wspólnymi vertexami, to mesh smooth pewnie by to ładnie wygładził tak sobie myśle...[co?][hmmm] Ale, jak już mówiłem, nie chce stracić tego udogodnienia jakim jest modyfikacja jednej strony i automatyczna modyfikacja drugiej..... Jak wy rozwiązujecie ten problem łączenia połówek (ale to brzmi)[lol2]?? Pozdrowienia!![soczek]
enzym Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 niezle jedziesz. ja po tygodniu zaczilem jak sie boxy rysuje i animuje:P gratuluje wytrwalosci przy kompie. ale sie tak nie spiesz i tak nigdy nie nauczysz sie calego maxa;)
Loozack Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 żeby połączyć vertexy w obu połówkach, najpierw będziesz musiał te dwie połówki scalić (attach), a więc nie będą to już dwie połówki tylko jeden obiekt, czyli niestety stracisz to udogodnienie, jakim jest robienie tylko jednej połówki (hehe, robić połówkę to można z kumplami na imprezie :]) proponuję ci zostawić to tak jak jest, tymi błędami sie nie przejmuj bo przecież jeszcze tego auta nie skończyłeś, więc połączysz je na końcu... powodzenia [piwo]
don_filippo Napisano 4 Lipiec 2003 Autor Napisano 4 Lipiec 2003 Zrobiłem tył (prowizorycznie)....Ale na razie skupiłem sie głównie na tym wieszaku antykapotażowym na ciuchy...[lol2] Pozdrx
Gość AcidBoyXL Napisano 4 Lipiec 2003 Napisano 4 Lipiec 2003 no całkiem niezle ci idzie, duzo juz nie brakuje zemu slupkowi i wogoole szybko to produkujesz, tak trzymaj [piwo]
Loozack Napisano 4 Lipiec 2003 Napisano 4 Lipiec 2003 no, no... oby tak dalej :D P.S. włącz materiał 2-sided
sikham Napisano 4 Lipiec 2003 Napisano 4 Lipiec 2003 postępowy człowiek :] jescze środek silnik podwozie zawieszenie i wypas :P [piwo]
don_filippo Napisano 5 Lipiec 2003 Autor Napisano 5 Lipiec 2003 Yo yo. Dzisiaj niewiele zrobiłem...:( Dodałem tylko to ustrojstwo na światło (na tym przeciwkapotażowym).... Pobawiłem się cuś lakierem...mniej więcej tak to widzę..zresztą będą 2 wersje. Dla mamy i dla mnie..w koońcu nie bedziem sie wozić jednym autem, bo niewygodznie:P[lol2]
Gość AcidBoyXL Napisano 6 Lipiec 2003 Napisano 6 Lipiec 2003 no dajesz rade widze :D jak na pierwszy raz to \'klawo\' :D poprawil bym nadkola (tylne szczegolnie) i tam przy wycieciach na swiatla blacha zagina sie z odwrotna strone niz powinna, ale ogolnie dawaj dalej hehe [piwo]
don_filippo Napisano 6 Lipiec 2003 Autor Napisano 6 Lipiec 2003 Yo....Znowu niewiele zrobiłem:( no cóż zabawa w renderowanie pochłania:D Tylne nadkola poprawione (choć nie idealnie)...Tylnych swiateł jeszcze nie ruszałem w zasadzie...Do słupa przeciwkapotażowego dodałem to, co widać - to polakierowane na czarno jest jako całość w oryginale i tak też zrobiłem...Dodałem prowizoryczne kólka, gdyż nie mogłem się doczekać samochodu na kołach:P... Teraz mam pytanie...Sprawa rowków była poruszana już wiele razy...ale ja chciałbym się dowiedzieć jak zrobić rowki na tym etapie modelu samochodu, tzn. w \"jednorodnej bryle\", że tak to nazwe... I jeszcze chciałbym wiedzieć czy te zagłębienia na koł oraz podwozie to już teraz mam robić??? Jeśli tak, to jak zrobić wgłębienia na koła najszybszym i skutecznym sposobem? Te rendery \"wlały we mnie nowy zapał twórczy\", jak to ktoś kiedyś powiedział;) Pozdro...[piwo]
sikham Napisano 9 Lipiec 2003 Napisano 9 Lipiec 2003 te otwory na lampy z przodu ( okrągłe ) sa stanowczo za wielkie
don_filippo Napisano 9 Lipiec 2003 Autor Napisano 9 Lipiec 2003 No jeśli moje są stanowczo za wielkie, to te (oryginalne) powinny być stanowczo mniejsze[hmmm]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się