Jump to content

POJAZD 3d: Viper...


Recommended Posts

Cześć. Zobaczyłem jakie ładne samochody robicie i postanowiłem samemu coś zrobić. To bedzie Viper RT 10 - na razie jednak trudno zobaczyć podobieństwo:( Ale cóż. Mam nadzieje, zę bedzie lepiej...:)

 

To jest mój 5 dzień odkąd zainstalowałem i włączyłem maxa, wiec na razie tylko mały kawałecxzek całości jest gotowy. A w zasadzie to jeszcze nie jest gotowy, bo jest kupa bugów....:(

 

Prosze o opinie i porady!!

 

P.S. wielkie dzieki dla Sikhama i Pablo za dotychczasową pomoc.[piwo]

 

Zapodaje widoki...

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

oki...będę robił dokładniej...tylko chciałbym już miec jakiś większy zarys cara, zeby lepiej widzieć, co poprawiać....

Z tymi kratami z przodu jest problem - mam najpierw to miejsce wyciąć i modelować osobno czy jak???[hmmm]

 

Rzucam 2 połówki

Link to comment
Share on other sites

zgadzam się z przedmówcami, staraj się robić auto fragmentami. Moim zdaniem niepotrzebnie robisz już resztę samochodu skoro nie dopieściłeś jeszcze maski, chociaż z drugiej strony cię rozumiem, ta przyjemność z renderowania kolejnych elementów auta [lol2] ale nie tędy droga... :)

Link to comment
Share on other sites

Yo yo. Wielkie yo. Dzisiaj jest święto - mój 7 dzień, słownie siódmy (inaczej też tydzień), odkąd zainstalowałem i uruchomiłem Maxa:D Dzisiaj nie zamieszcze update\'a, bo mało zrobiłem....odpoczywałem troszkę:P Zająłem się jednak wlotami powietrza z przodu.

 

Pozdrowienia!! 3mta się[lol2]

Link to comment
Share on other sites

Cześć. no to jechana:

Upgrade..pomóżcie z tymi babolami!!:(

 

Zamieszczam także siateczke. Może mi pomożecie co??;)

 

Wiem, zę nie dociągnąłem niektórych linii..ale jak dociągnę to czy nie będzie kantów tam, gdzie ni powinno ich być????

Link to comment
Share on other sites

Guest AcidBoyXL

no widze ze jakos sobie poradziles, calkiem dobrze jak na poczatek, jak chcesz uzyskac gdzies kanty to musisz zagescic w tym miejscu siatke, najszybciej zaznaczajac linie i dajac chamfer. narazie jest spoko calkiem.. oby tak dalej

 

[piwo]

Link to comment
Share on other sites

Zrobiłem dziurę na te reflektory i poprawiłem kilka bugów. Jeszcze jest ich pełno:( Czy ja się do tych reflektorów w ogóle dobrze zabieram?? Trzeba to było wycinać??[co?]

 

Z wlotem na przedzie to będzie mordęga:D

 

Mam jeszcze pytanie: Jak zrobiłem mirrorem drugą część, to czy nadal interwencja w jednej połowie cara miałaby wpływ na wygląd drugiej??

 

Upgrade:

Link to comment
Share on other sites

jeżeli robisz mirrora z zaznaczoną opcja \"copy\", to jedna połówka nie ma żadnego wpływu na druga, jeżeli \"reference\", to jeżeli zmienisz ta pierwsza to zmieni się tez ta druga, ale nie na odwrót, a jezeli wybierzesz \"instance\", to jedna jest zależna od drugiej... uff, rozumiesz ?? bo ja nie [lol2]

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Loozack za komplement:D

w sumie to teraz zaczyna przypominać troszkę tego vipera.....[lol2]

 

A z tym mirrorem to mi sie poje.....ło coś, bo w sumie nie zapytałem o to, o co chciałem zapytać (za długo już przy kompie). A więc: co by było, gdybym te dwie połówki (używam reference) połączył teraz vertexami? czy nadal zmiany w jednej połowie auta miałyby wpływ na drugą?? Bo chodzi o to, że viper ma ten garp na środku i, póki co, u mnie nie jest on ladnie wygładzony na samym szczycie, tylko jest ostry. Gdybym połówki połączył wspólnymi vertexami, to mesh smooth pewnie by to ładnie wygładził tak sobie myśle...[co?][hmmm] Ale, jak już mówiłem, nie chce stracić tego udogodnienia jakim jest modyfikacja jednej strony i automatyczna modyfikacja drugiej.....

 

Jak wy rozwiązujecie ten problem łączenia połówek (ale to brzmi)[lol2]??

 

Pozdrowienia!![soczek]

 

 

Link to comment
Share on other sites

żeby połączyć vertexy w obu połówkach, najpierw będziesz musiał te dwie połówki scalić (attach), a więc nie będą to już dwie połówki tylko jeden obiekt, czyli niestety stracisz to udogodnienie, jakim jest robienie tylko jednej połówki (hehe, robić połówkę to można z kumplami na imprezie :]) proponuję ci zostawić to tak jak jest, tymi błędami sie nie przejmuj bo przecież jeszcze tego auta nie skończyłeś, więc połączysz je na końcu... powodzenia [piwo]

Link to comment
Share on other sites

Guest AcidBoyXL

no całkiem niezle ci idzie, duzo juz nie brakuje zemu slupkowi i wogoole szybko to produkujesz, tak trzymaj [piwo]

Link to comment
Share on other sites

Yo yo. Dzisiaj niewiele zrobiłem...:( Dodałem tylko to ustrojstwo na światło (na tym przeciwkapotażowym)....

 

Pobawiłem się cuś lakierem...mniej więcej tak to widzę..zresztą będą 2 wersje. Dla mamy i dla mnie..w koońcu nie bedziem sie wozić jednym autem, bo niewygodznie:P[lol2]

Link to comment
Share on other sites

Guest AcidBoyXL

no dajesz rade widze :D jak na pierwszy raz to \'klawo\' :D poprawil bym nadkola (tylne szczegolnie) i tam przy wycieciach na swiatla blacha zagina sie z odwrotna strone niz powinna, ale ogolnie dawaj dalej hehe [piwo]

Link to comment
Share on other sites

Yo....Znowu niewiele zrobiłem:( no cóż zabawa w renderowanie pochłania:D

 

Tylne nadkola poprawione (choć nie idealnie)...Tylnych swiateł jeszcze nie ruszałem w zasadzie...Do słupa przeciwkapotażowego dodałem to, co widać - to polakierowane na czarno jest jako całość w oryginale i tak też zrobiłem...Dodałem prowizoryczne kólka, gdyż nie mogłem się doczekać samochodu na kołach:P...

 

Teraz mam pytanie...Sprawa rowków była poruszana już wiele razy...ale ja chciałbym się dowiedzieć jak zrobić rowki na tym etapie modelu samochodu, tzn. w \"jednorodnej bryle\", że tak to nazwe... I jeszcze chciałbym wiedzieć czy te zagłębienia na koł oraz podwozie to już teraz mam robić??? Jeśli tak, to jak zrobić wgłębienia na koła najszybszym i skutecznym sposobem?

 

Te rendery \"wlały we mnie nowy zapał twórczy\", jak to ktoś kiedyś powiedział;)

 

Pozdro...[piwo]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy