Napisano 30 Czerwiec 200321 l Cześć. Zobaczyłem jakie ładne samochody robicie i postanowiłem samemu coś zrobić. To bedzie Viper RT 10 - na razie jednak trudno zobaczyć podobieństwo:( Ale cóż. Mam nadzieje, zę bedzie lepiej...:) To jest mój 5 dzień odkąd zainstalowałem i włączyłem maxa, wiec na razie tylko mały kawałecxzek całości jest gotowy. A w zasadzie to jeszcze nie jest gotowy, bo jest kupa bugów....:( Prosze o opinie i porady!! P.S. wielkie dzieki dla Sikhama i Pablo za dotychczasową pomoc.[piwo] Zapodaje widoki...
Napisano 30 Czerwiec 200321 l jesli zeczywiscie to jest twoj 5 dzien z maxem to gratuluje...dobry poczatek:)..czekam na update
Napisano 30 Czerwiec 200321 l Autor Update... taki mały....te błędy przy światłach i nadkolu oraz na masce bliżej szyby wiem, zę trzeba poprawić....ale ciężko jest:(
Napisano 1 Lipiec 200321 l \"spiesz sie powoli\" moim zdaniem zaszybko to robisz i dlatego tyle bledow rob powoli co chwila rob mesha i poprawiaj na bierzaco bledy bo pozniej nie dasz sobie znimi rady
Napisano 1 Lipiec 200321 l Autor oki...będę robił dokładniej...tylko chciałbym już miec jakiś większy zarys cara, zeby lepiej widzieć, co poprawiać.... Z tymi kratami z przodu jest problem - mam najpierw to miejsce wyciąć i modelować osobno czy jak???[hmmm] Rzucam 2 połówki
Napisano 1 Lipiec 200321 l moze najpierw zrob ogolny zarys fury a potem wez sie za saczegoly... pozdr
Napisano 1 Lipiec 200321 l Autor czy ktoś mógłby mi objaśnić proces tworzenia kratek na masce??? chodzi mi o te wloty powietrza....najlepiej, gdyby było objaśnione rysunkowo:D
Napisano 1 Lipiec 200321 l Autor Jeszcze mam pytanie: Czy te zaznaczone elementy, czyli zderzaki, drzwi, szyba i próg, to trzeba wycinac i modelować osobno czy jak??????
Napisano 1 Lipiec 200321 l zasuwasz jak mały samochodzik :P lepiej idz po woli krok po kroczku błąd po błedzie :P to na masce cutem zrobisz szyba i słopki muszą być osobno to coś antykapotarzowego też osobno :)
Napisano 1 Lipiec 200321 l JAk dalmnie poczatki spoko Jednak zasowasz za szybko nie spiesz sie :) Powoli nie znaczy zle :)
Napisano 1 Lipiec 200321 l zgadzam się z przedmówcami, staraj się robić auto fragmentami. Moim zdaniem niepotrzebnie robisz już resztę samochodu skoro nie dopieściłeś jeszcze maski, chociaż z drugiej strony cię rozumiem, ta przyjemność z renderowania kolejnych elementów auta [lol2] ale nie tędy droga... :)
Napisano 2 Lipiec 200321 l Autor Yo yo. Wielkie yo. Dzisiaj jest święto - mój 7 dzień, słownie siódmy (inaczej też tydzień), odkąd zainstalowałem i uruchomiłem Maxa:D Dzisiaj nie zamieszcze update\'a, bo mało zrobiłem....odpoczywałem troszkę:P Zająłem się jednak wlotami powietrza z przodu. Pozdrowienia!! 3mta się[lol2]
Napisano 3 Lipiec 200321 l Autor Cześć. no to jechana: Upgrade..pomóżcie z tymi babolami!!:( Zamieszczam także siateczke. Może mi pomożecie co??;) Wiem, zę nie dociągnąłem niektórych linii..ale jak dociągnę to czy nie będzie kantów tam, gdzie ni powinno ich być????
Napisano 3 Lipiec 200321 l no widze ze jakos sobie poradziles, calkiem dobrze jak na poczatek, jak chcesz uzyskac gdzies kanty to musisz zagescic w tym miejscu siatke, najszybciej zaznaczajac linie i dajac chamfer. narazie jest spoko calkiem.. oby tak dalej [piwo]
Napisano 3 Lipiec 200321 l Autor Zrobiłem dziurę na te reflektory i poprawiłem kilka bugów. Jeszcze jest ich pełno:( Czy ja się do tych reflektorów w ogóle dobrze zabieram?? Trzeba to było wycinać??[co?] Z wlotem na przedzie to będzie mordęga:D Mam jeszcze pytanie: Jak zrobiłem mirrorem drugą część, to czy nadal interwencja w jednej połowie cara miałaby wpływ na wygląd drugiej?? Upgrade:
Napisano 3 Lipiec 200321 l jeżeli robisz mirrora z zaznaczoną opcja \"copy\", to jedna połówka nie ma żadnego wpływu na druga, jeżeli \"reference\", to jeżeli zmienisz ta pierwsza to zmieni się tez ta druga, ale nie na odwrót, a jezeli wybierzesz \"instance\", to jedna jest zależna od drugiej... uff, rozumiesz ?? bo ja nie [lol2]
Napisano 3 Lipiec 200321 l a tak w ogóle to nieźle ci idzie :) najważniejsze to żeby ci się w połowie nie znudziło, tak jak mnie kiedyś :P
Napisano 3 Lipiec 200321 l Autor Dzięki Loozack za komplement:D w sumie to teraz zaczyna przypominać troszkę tego vipera.....[lol2] A z tym mirrorem to mi sie poje.....ło coś, bo w sumie nie zapytałem o to, o co chciałem zapytać (za długo już przy kompie). A więc: co by było, gdybym te dwie połówki (używam reference) połączył teraz vertexami? czy nadal zmiany w jednej połowie auta miałyby wpływ na drugą?? Bo chodzi o to, że viper ma ten garp na środku i, póki co, u mnie nie jest on ladnie wygładzony na samym szczycie, tylko jest ostry. Gdybym połówki połączył wspólnymi vertexami, to mesh smooth pewnie by to ładnie wygładził tak sobie myśle...[co?][hmmm] Ale, jak już mówiłem, nie chce stracić tego udogodnienia jakim jest modyfikacja jednej strony i automatyczna modyfikacja drugiej..... Jak wy rozwiązujecie ten problem łączenia połówek (ale to brzmi)[lol2]?? Pozdrowienia!![soczek]
Napisano 3 Lipiec 200321 l niezle jedziesz. ja po tygodniu zaczilem jak sie boxy rysuje i animuje:P gratuluje wytrwalosci przy kompie. ale sie tak nie spiesz i tak nigdy nie nauczysz sie calego maxa;)
Napisano 3 Lipiec 200321 l żeby połączyć vertexy w obu połówkach, najpierw będziesz musiał te dwie połówki scalić (attach), a więc nie będą to już dwie połówki tylko jeden obiekt, czyli niestety stracisz to udogodnienie, jakim jest robienie tylko jednej połówki (hehe, robić połówkę to można z kumplami na imprezie :]) proponuję ci zostawić to tak jak jest, tymi błędami sie nie przejmuj bo przecież jeszcze tego auta nie skończyłeś, więc połączysz je na końcu... powodzenia [piwo]
Napisano 4 Lipiec 200321 l Autor Zrobiłem tył (prowizorycznie)....Ale na razie skupiłem sie głównie na tym wieszaku antykapotażowym na ciuchy...[lol2] Pozdrx
Napisano 4 Lipiec 200321 l no całkiem niezle ci idzie, duzo juz nie brakuje zemu slupkowi i wogoole szybko to produkujesz, tak trzymaj [piwo]
Napisano 4 Lipiec 200321 l postępowy człowiek :] jescze środek silnik podwozie zawieszenie i wypas :P [piwo]
Napisano 5 Lipiec 200321 l Autor Yo yo. Dzisiaj niewiele zrobiłem...:( Dodałem tylko to ustrojstwo na światło (na tym przeciwkapotażowym).... Pobawiłem się cuś lakierem...mniej więcej tak to widzę..zresztą będą 2 wersje. Dla mamy i dla mnie..w koońcu nie bedziem sie wozić jednym autem, bo niewygodznie:P[lol2]
Napisano 6 Lipiec 200321 l no dajesz rade widze :D jak na pierwszy raz to \'klawo\' :D poprawil bym nadkola (tylne szczegolnie) i tam przy wycieciach na swiatla blacha zagina sie z odwrotna strone niz powinna, ale ogolnie dawaj dalej hehe [piwo]
Napisano 6 Lipiec 200321 l Autor Yo....Znowu niewiele zrobiłem:( no cóż zabawa w renderowanie pochłania:D Tylne nadkola poprawione (choć nie idealnie)...Tylnych swiateł jeszcze nie ruszałem w zasadzie...Do słupa przeciwkapotażowego dodałem to, co widać - to polakierowane na czarno jest jako całość w oryginale i tak też zrobiłem...Dodałem prowizoryczne kólka, gdyż nie mogłem się doczekać samochodu na kołach:P... Teraz mam pytanie...Sprawa rowków była poruszana już wiele razy...ale ja chciałbym się dowiedzieć jak zrobić rowki na tym etapie modelu samochodu, tzn. w \"jednorodnej bryle\", że tak to nazwe... I jeszcze chciałbym wiedzieć czy te zagłębienia na koł oraz podwozie to już teraz mam robić??? Jeśli tak, to jak zrobić wgłębienia na koła najszybszym i skutecznym sposobem? Te rendery \"wlały we mnie nowy zapał twórczy\", jak to ktoś kiedyś powiedział;) Pozdro...[piwo]
Napisano 9 Lipiec 200321 l Autor No jeśli moje są stanowczo za wielkie, to te (oryginalne) powinny być stanowczo mniejsze[hmmm]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto