Filip_87 Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 No a więc mam taki problem jak poniżej na screenie Screen To jest mój pierwszy PIERWSZY i postanowiłem zrobić moją mysz w 3D :) Uformowałem jej dolną część wykasowując vertexy z góry figury, prosze powiedzcie jak mam to zapełnić. PS pewnie metoda modelowania siatki też jest zła, jeżeli tak to naprowadźcie jak to robić prawidłowo.
streaker Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 wywal ten model i zacznij od nowa i naucz sie korzystać z mesh smootha siatka powinna być w miarę prosta, a jej zagęszczenie powinno nastąpić dopiero po dodamiu MS
Filip_87 Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Napisano 5 Wrzesień 2005 Moja wiedza jest jeszcze zbyt mała na ten temat, nie wiedziałbym nawet od czego zacząć :(
hcpiter Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 Najpier jak chcesz modelowac poly to przerob kilka tutkow na ten temat bo tak jak na pierszy model do wybrałes troszke za trudny obiekt !
Filip_87 Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Napisano 5 Wrzesień 2005 Jakiś konkretny tutorial ?? Przerobilem pare ale nie wiem jaki wybrać który mógłby mi pomóc :)
Filip_87 Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Napisano 5 Wrzesień 2005 Chętnie ale tak: Zazwyczaj te tutoriale są dla osób które już umieją modelować chociaż troche..... A ja szukam i nie moge znaleść tutka poprostu który nauczy modelować i technik, no polly itd o ktorych nie wiem nic ;/
bugas Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 no ale włąsnie one pokazuja jak modelowac inaczej sie nie nauczysz........polecam http://www.3d-palace.com dla nowicjusza video sa znacznie lepsze
Filip_87 Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Napisano 5 Wrzesień 2005 Dzięki :) Będę szukał i łapał wiedze gdzie tylko moge :) Teraz jak patrze na tą figure co próbowałem zrobić myszke to beka, troche prymitywnie wygląda :)
mentaller Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 kś ekspert? kiedyś było jak wymodelowac karoserie samochodu - zdecydowanie odradzam ;]
Chalek Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 zacznij od prostych tutoriali o modelowaniu w poly, takich, ktore opisuja podstawowe narzedzia zebys zobaczyl co jest do czego. Taka myszka na poczatek moze byc za trudna. na przyklad takie proste rzeczy: http://www.evermotion.org/tutorials/modeling/tube/ http://www.evermotion.org/tutorials/modeling/ball/ http://www.evermotion.org/tutorials/modeling/max_microb/ http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs167/index.htmlhttp://www.max3d.pl/tutoriale/kurs51/golf-pol.htm moze to nic ambitnego, ale za to skapujesz podstawowe sprawy, potem przejdz do bardziej skomplikowanych rzeczy, sam cos modeluj i nie zapominaj o tutkach w maxie, nie sa zle.
nielot007 Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 zaznacz krawedzie (edge) i z wcisnietym shiftem przesun pozniej najlepiej polacz to target weldem pozdro
DraB Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 Ja tez sie duzo z tutkow na 3dtotal.com nauczylem, zajrzyj tam :)
razor Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 Kolega przerobi tutki dołączone do maxa a potem będzie pytał o porady na forum. ....tam znajdziesz wszystko czego Ci trzeba.
Shogun 3D Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 Tak w ramach podpowiedzi tutki w maxie są pod F1, albo pod opcją HELP w głównym pasku zadań. Trzeba znać angielski.
Kakrotto13 Napisano 7 Wrzesień 2005 Napisano 7 Wrzesień 2005 nie wszyscy maja tego "helpa" ;] .. no ale jak go masz to tez polecam no i ofkozz znajomosc ang ;] tak przy okazji sie spytam : czy ktos kiedys probowal przetlumaczyc tego helpa z maxa na polski ? ;)
Rekomendowane odpowiedzi