WIERZBA Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 Witam Nie mam za dużego doświadczenia z Vrayem . Jest to w zasadzie moje 1 "skończone" wnętrz. Ze względu , że nie mam super komputera w domu Pentium III 2x850 Mhz 750 Mb RAM , zależy mi na ustawieniu takich parametrów , aby renderingi zajmowały mi nie za wiele czasu /max 3-4 h/ . Jeśli ktoś z większym doświadczeniem mógłby zweryfikować moje parametry , to bedę wdzięczny. A przy okazji może zjechać tę robotę . 1. rozdzielczość 1200x900 pix ,obiekt : 350 000 faców , ale większość ukryta 2. rendering na P4 2,6 Ghz HT 1 Gb ram - 5h 15 min. 3. max. reflec/refrax = 3 4. Adaptive subdivasion : min= 0 max=3 antyaliasing : cubic 5. GI : primary - Irradiance map , secondary : light map 6. Irradiance map : medium , HPs 20 , interp. samples 10 7. Light map : 1000 8. QMC sampler : 0,85 , 0,005 , min samples 20 global subdiv sampler : 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 dobrze chociaż texturki mogły by być lepsze, model kanapy inny, i mniejsze przepalenie na kanapie po lewej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 nie ma źle ale te meble i textury nie są ładne :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeus Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 Niezle. Tylko te textury, ehhh. Ale ogólnie nawet nawet. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 Teksturki sa (nie)powtarzalne. ;) Calkiem ciekawe. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 bardzo fajnie światełko wyszło, szkoda że to nie mental :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JJ Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 No o texturach juz zostało powiedziane (ten parkiet drewniany to przesada) Żeby nie było tych "prześwietleń" na kanapie zmień Color Mapping na HSV Exponental, i całość powinna generalnie lepiej wyglądać. A po co Global subdv multiplyer 10? (czy miało być 1.0) min samples mysle ze 15 wystarczy spokojnie. Ale ogólnie to ładnie całkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 parkiet drewniany, ble ble ble, zmien go a oglonie model pomieszczenia spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WIERZBA Napisano 9 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2005 To nie taki zwykły parkiet , tylko podłoga przemysłowa , często stosowana ostatnio w pomieszczeniach handlowych ... Nad teksturkami i innymi popracuje. Liczone było z exponentialem , ale później przegiąłem w Photoshopie z poświatą i bawiąc się warstwami. Dzięki za komentarze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WIERZBA Napisano 9 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2005 A tak przy okazji ... Na niektórych ciekawych renderingach widziałem coś w rodzaju cienia , nieregularnego oświetlenia tak jakby caustica od lamp np halogenowych rzucanych po ścianach . Czy robi się to za pomocą np. map shadow dodanego do światła czy coiś innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 jest fajnie, ale tekstury biją po oczach... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 9 Wrzesień 2005 Share Napisano 9 Wrzesień 2005 WIERZBA to są ies-y for example A pracka bardzo mila dla oka - co należało wytknąć zostało wytknięte :P Pozdro pińcet... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diesbonus Napisano 15 Wrzesień 2005 Share Napisano 15 Wrzesień 2005 nikt nie zauwazyl ze ta sala jest... "niespojna". Nie jest ladna. Za duzo jest rzecy ktore sie ze soba "gryza". Chyba dlatego wszystkim nie pasuja textury. Gdyby wywalic tamten hol, lub zrobic go z materialow z tej wiekszej czesci,zmniejszyc te olbrzymie lampy, praca prezentowalaby sie o wiele lepiej. To wylacznie moje odczucia i w zasadzie moge nie miec racji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krystian Napisano 15 Wrzesień 2005 Share Napisano 15 Wrzesień 2005 No właśnie, lampy mogły by być trochę subtelniejsze. I nie myśl że się czepiam, ale jesli na okładzinach ścian są nity, to myslę, że pod sufitem też powinny być.Przy drinku napewno bym tam posiedział.Pozdrowienia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulki Napisano 15 Wrzesień 2005 Share Napisano 15 Wrzesień 2005 Calkiem fajne ale oszukać bym sie nie dal:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość dragonslave Napisano 16 Wrzesień 2005 Share Napisano 16 Wrzesień 2005 Witam.. jestem tu nowy więc prosze o wyrozumialosc :) Chcialem tylko powiedziec, ze mi sie twoj obrazek podoba... ja nie umie takiego czegos namalowac a przed maxem siedze juz ponad 9 lat NARKA STAY HEAVY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi