Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Nie mam za dużego doświadczenia z Vrayem . Jest to w zasadzie moje 1 "skończone" wnętrz.

Ze względu , że nie mam super komputera w domu Pentium III 2x850 Mhz 750 Mb RAM , zależy mi na ustawieniu takich parametrów , aby renderingi zajmowały mi nie za wiele czasu /max 3-4 h/ . Jeśli ktoś z większym doświadczeniem mógłby zweryfikować moje parametry , to bedę wdzięczny. A przy okazji może zjechać tę robotę .

 

1. rozdzielczość 1200x900 pix ,obiekt : 350 000 faców , ale większość ukryta

2. rendering na P4 2,6 Ghz HT 1 Gb ram - 5h 15 min.

3. max. reflec/refrax = 3

4. Adaptive subdivasion : min= 0 max=3 antyaliasing : cubic

5. GI : primary - Irradiance map , secondary : light map

6. Irradiance map : medium , HPs 20 , interp. samples 10

7. Light map : 1000

8. QMC sampler : 0,85 , 0,005 , min samples 20 global subdiv sampler : 10

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No o texturach juz zostało powiedziane (ten parkiet drewniany to przesada)

Żeby nie było tych "prześwietleń" na kanapie zmień Color Mapping na HSV Exponental, i całość powinna generalnie lepiej wyglądać.

A po co Global subdv multiplyer 10? (czy miało być 1.0) min samples mysle ze 15 wystarczy spokojnie.

Ale ogólnie to ładnie całkiem.

Napisano

To nie taki zwykły parkiet , tylko podłoga przemysłowa , często stosowana ostatnio w pomieszczeniach handlowych ...

Nad teksturkami i innymi popracuje.

Liczone było z exponentialem , ale później przegiąłem w Photoshopie z poświatą i bawiąc się warstwami.

Dzięki za komentarze :)

Napisano

A tak przy okazji ... Na niektórych ciekawych renderingach widziałem coś w rodzaju cienia , nieregularnego oświetlenia tak jakby caustica od lamp np halogenowych rzucanych po ścianach . Czy robi się to za pomocą np. map shadow dodanego do światła czy coiś innego ?

Napisano

nikt nie zauwazyl ze ta sala jest... "niespojna". Nie jest ladna. Za duzo jest rzecy ktore sie ze soba "gryza". Chyba dlatego wszystkim nie pasuja textury. Gdyby wywalic tamten hol, lub zrobic go z materialow z tej wiekszej czesci,zmniejszyc te olbrzymie lampy, praca prezentowalaby sie o wiele lepiej. To wylacznie moje odczucia i w zasadzie moge nie miec racji...

Napisano

No właśnie, lampy mogły by być trochę subtelniejsze. I nie myśl że się czepiam, ale jesli na okładzinach ścian są nity, to myslę, że pod sufitem też powinny być.Przy drinku napewno bym tam posiedział.Pozdrowienia!

Gość dragonslave
Napisano

Witam.. jestem tu nowy więc prosze o wyrozumialosc :)

 

Chcialem tylko powiedziec, ze mi sie twoj obrazek podoba... ja nie umie takiego czegos namalowac a przed maxem siedze juz ponad 9 lat

 

NARKA

 

STAY HEAVY




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności