Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Widziałem na innym forum taki tutrioal co można wyciąć dziurę w boksie za pomocą drugiego boxu. A dokładnie to było tak że robimy box i później 2 i wycinamy w pierwszym taką dziurę jak box 2.

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

compound objects -> boolean -> pick operdant b ( czy jakoś tak ) i zaznaczasz box który ma robić otwór w pierwszym...

 

ps. naprawdę w tym tutorialu nic nie było o tym napisane??

 

pozdr

Napisano

Po prawj stronie jest taka strzałka pod nią są jakieś kwadraciki a niżej pisze StandardPrimitives, wciskasz to i wybierasz CompoundObj

Napisano

zaznaczasz jeden obiekt klikasz boolean, pick operand B, wybierasz drugi obiekt a potem rodzaj operacji, union, A-B, B-A itp... To tak bardzo w skrócie

Napisano

To ja jeszcze taką radę Ci dam: staraj się w miarę możliwości nie używać boolean'a, w ostateczności, kiedy nie masz już zamiaru nic robić z tym obiektem.

Napisano

Pliki z teksturą ładujesz do kanału diffuse jakiegoś materiału:

Zanaczaś kulkę z materiałem, klikasz wtaki kwadracik obok diffuse, wybierasz pozycję bitmap i wybierasz plik z birmapą.

Napisano

kolejny leniwiec :(

 

masz maxa wiec przeczytaj calego helpa, wszystkie tutoriale, oraz user reference. tam jest mapisane wszystko o wszystkim, z pewnoscia sa odpowiedzi na twoje pytania i opisy wszystkich funkcji o ktore pytasz

 

no, to wszystko ;)

 

sprezynke o ile pamietam splinem

Napisano

Heh, mamy swiezaka w 3dsmax.;) ;). Ale dobra ja sie nie pyskuje bo ja jestem nowy na forum to tez moze byc ze mna podobnie wlasnie tu. Ale mysle ze forum nie jest takie trudne w obsludze jak max. ;) Heh a poza tym tak jak mowil Kome. Poczytaj helpa do maxa (klawisz F1) a Ci sie troszeczke rozjasni wszystko. Tym bardziej ze max ma go bardzo wyraznego. A taka najprosciejsza sprezynka??? Przepis:

 

1. wejdz w create > shapes > Helix

2. wstaw na scene ksztalt i przejdz w zakladke modify.

3. Ustaw tam wedle uznania i zaznacz "renderable"

4. wyrenderuj.

5. jak chcesz widziec zadatek efektu w viewporcie bez renderingow zaznacza w modify tego shape'a "Display render mesh"...

 

Thats it.

 

P.S. To forum jest extra... Mysle ze bede zesciej tu bywal i postowal...

Napisano

Ej, no co Wy... wchodzisz w create/dynamic objects/spring. i masz sprężynę. Mozesz okreslać nawet jej parametry fizyczne, podczepiać ją, o ilości zwojów, grubości i dokładnosci modelu juz nie wspominając.

Ups... czyżbym jednak o nich wspomniał?

PS. Tam jest równiez Damper, czyli tłok. Podczepiasz do modelu i działa zgodnie z własną definicją.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności