Skocz do zawartości

Problem.


bartii_mario

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kolejny leniwiec :(

 

masz maxa wiec przeczytaj calego helpa, wszystkie tutoriale, oraz user reference. tam jest mapisane wszystko o wszystkim, z pewnoscia sa odpowiedzi na twoje pytania i opisy wszystkich funkcji o ktore pytasz

 

no, to wszystko ;)

 

sprezynke o ile pamietam splinem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, mamy swiezaka w 3dsmax.;) ;). Ale dobra ja sie nie pyskuje bo ja jestem nowy na forum to tez moze byc ze mna podobnie wlasnie tu. Ale mysle ze forum nie jest takie trudne w obsludze jak max. ;) Heh a poza tym tak jak mowil Kome. Poczytaj helpa do maxa (klawisz F1) a Ci sie troszeczke rozjasni wszystko. Tym bardziej ze max ma go bardzo wyraznego. A taka najprosciejsza sprezynka??? Przepis:

 

1. wejdz w create > shapes > Helix

2. wstaw na scene ksztalt i przejdz w zakladke modify.

3. Ustaw tam wedle uznania i zaznacz "renderable"

4. wyrenderuj.

5. jak chcesz widziec zadatek efektu w viewporcie bez renderingow zaznacza w modify tego shape'a "Display render mesh"...

 

Thats it.

 

P.S. To forum jest extra... Mysle ze bede zesciej tu bywal i postowal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej, no co Wy... wchodzisz w create/dynamic objects/spring. i masz sprężynę. Mozesz okreslać nawet jej parametry fizyczne, podczepiać ją, o ilości zwojów, grubości i dokładnosci modelu juz nie wspominając.

Ups... czyżbym jednak o nich wspomniał?

PS. Tam jest równiez Damper, czyli tłok. Podczepiasz do modelu i działa zgodnie z własną definicją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności