Barył Napisano 6 Sierpień 2003 Autor Napisano 6 Sierpień 2003 Witam :) tak dla eksperymentu dodalem glowe do reszty ciala :)musialem odjac troche mesh smootha bo mi komp nie wyrabial..jak cosik bedzie kanciate to wlasnie przez to ;) -pozdr
Barył Napisano 6 Sierpień 2003 Autor Napisano 6 Sierpień 2003 Maly update :) dodalem troszke szzcegolow do glowy. Troche mnie juz glowa od kompa boli wiec za duzo dzis juz nie porobie..moze dorobie czulki i pare szczegulow :) komentujcie cosik! [piwo] -pozdro
RenholdeR Napisano 6 Sierpień 2003 Napisano 6 Sierpień 2003 niezle niezle:) podoba mi sie ta zwarta silna budowa, dobra teksturka na skrzydlach, czekam na jeszcze a, i teksturka niech bedzie agresywna powodzenia i zapraszam do \"takich tam pajeczakow\":-)
Barył Napisano 6 Sierpień 2003 Autor Napisano 6 Sierpień 2003 Dzienx Renholder :) nic nie robilem do tej pory wmaxie musialem odpoczac i zapuscdilem sobie cube 2:) mega zakrecony film :) git w chu* .A co do textur..to jak nei otrzymam pomocy z Waszej strony to bedize kiepsko..bo przez te 9miesiecy co w maxie robie raczej sie w modelowanie bawilem...prosze o wiecej komentarzy!! -pozdro
mORPH Napisano 6 Sierpień 2003 Napisano 6 Sierpień 2003 Jak wiesz Baryl zawsze mozesz liczyc na moj komentarz :D Pracka wypasna, chcialbym tak modelowac. Wszystko zwarte ze szczegolami, teksturki wiem ze jeszcze poprawisz no top15 to ty masz juz na pewno, jak wiess wiele ludzi nie rusza z projektami a ty konsekwenitnie swoje robisz. Gratuluje i mam nadzieje ze kiedy dojde do takiego poziomu jak ty :)
Barył Napisano 6 Sierpień 2003 Autor Napisano 6 Sierpień 2003 Dzienx Morph !!!! jak zobaczylem ze napisales posta to sobie wlasnie pomyslalem ze na Ciebie moge liczyc :) a poziomu to ja jeszcze nie mam..ale jest coraz lepiej :) jakbys potrzebowal pomocy z mojej strony to pisz na gg (1337384) lub gdziekolwiek :) -pozdrawiam :)
RoMbi Napisano 6 Sierpień 2003 Napisano 6 Sierpień 2003 Ha!! ale cie teraz zjade :P. Oki wiec tak, zdaje mi sie ze gloowka w porownoniu ze zdjeciem jest troszke za plaska (ale to taki mali szczegoolik) i na oku jest za duzo nierownosci , mysle ze oko powinno byc raczej gladkie (przynajmniej tak to ze zdejcia wynika) bo twoj owad mial by niezle problemy z uzadleniem kogos :]. Ale pozadtym to wszystko wyglada zajebiscie , popraw to oczko i trzymaj tak dalej a bedzie dobrze w h. pozdro RoMbi
Barył Napisano 7 Sierpień 2003 Autor Napisano 7 Sierpień 2003 Dzienx Rombi :) dzis to poprawie :) Dzisiaj mam zamiar skonczyc ta glowke i moze ja otexturowac...albo pobawic sie w shang\'a hmmm...ciekaw jestem tylko jak to wszystko zniesie moj komp... Czekam na wasze komentarze co do renderu powyzej..dlaczego tak malo ludzi komentuje na forum cokolwiek...:( -pozdro [piwo]
Barył Napisano 7 Sierpień 2003 Autor Napisano 7 Sierpień 2003 Czy moze tak? troche bardziej rozlozone :)
mORPH Napisano 7 Sierpień 2003 Napisano 7 Sierpień 2003 A ja wciaz sobie zadaje pytanie cz to jest piekne czy tylko ladne ;) Ale z kazdym dniem co raz bardziej na nie odpowiadasz, i z kazdym dniem coraz bardziej utwierdasz mnie w mojej odpowiedzi. To jest po prostu piekne.:D
Gotham Napisano 7 Sierpień 2003 Napisano 7 Sierpień 2003 Niby ok... A jednak nie. Proporcje są bardzo dziwne... Oraz jest dziwny efekt. Wygląda jak ulepiona z plasteliny :/.
Barył Napisano 7 Sierpień 2003 Autor Napisano 7 Sierpień 2003 Witam.Dzienx z akomentarze.Co do ulepienia z plasteliny to heh jeszcze sie nie bawilem w textury i oswietlenie dlatego tak to wyglada :) a co z tymi proporcjami?? moglbys cos wiecej napisac na ten temat? z gory dizenx -pozdro
RoMbi Napisano 7 Sierpień 2003 Napisano 7 Sierpień 2003 Wow, z czulkami wyglada calkiem niezle, ale lepsze sa gdy sa blizej siebie te czulki ( tak mi sie wyfdaje ). Coraz lepiej wyglada. Ale te oczy jeszcze dopraw bo ci nie odpuszcze :P pozdro RoMbi :)
Barył Napisano 7 Sierpień 2003 Autor Napisano 7 Sierpień 2003 Witam :) he z tymi oczami to nie taka prosta sprawa..ale pobawie sie jeszcze z nimi :)tym czasem eksperymentalny render #2 :)przydaly by mi sie ramy tobym mogl pododawac szczegoly do ciala a tak...atroche niezle mi przymula he :)
RenholdeR Napisano 7 Sierpień 2003 Napisano 7 Sierpień 2003 jak komentujemy to komentujemy:) no jak na razie nie mam sie czego czepic:) moze by troszke (ale tylko troszke) \"przypakowac\" koncowki odnozy , wtedy caly model wygladalby bardziej \"plastycznie\" (ale to tylko taka mala sugestia) i tak mi sie podoba jesli nie mozesz znalezc proporcji, poogladaj zdjecia japonskich \"scigaczy\" zawsze ksztaltem przypominaly mi szerszenie:-) jesli masz klopoty z teksturami to skup sie bardziej na klimacie pracy, niz na realizmie szczekam na teksturki[piwo]:)
Barył Napisano 7 Sierpień 2003 Autor Napisano 7 Sierpień 2003 WItam:) szkoda ze nie komentujecie nic...dzienx Renholder za komentarz :) jutro biore sie za texturowanie glowy (mam andz ze troche pomozecie) a pozniej za poprawki w tulowiu i za texturowanie :) -pozdro
Pablo Napisano 7 Sierpień 2003 Napisano 7 Sierpień 2003 No no Baryl :) niezla robota[piwo]...talk jak mowisz..porpaw jescze tulow..tzn jego texturki...wiesz bardziej realniej :))..co do glowki nie mam zadnych wiekszych zastrzezen...to cezkam na texturki :) a ja ide robic reanimacje mojego komarka :) pzodr
Barył Napisano 8 Sierpień 2003 Autor Napisano 8 Sierpień 2003 Dzienx Pablo :) Niestety stalo sei to co myslalem ze sie stanie...chyba nie ebdfe wstanie otexturowac mojego szerszenia...poprostu sie na tym nie znam...ani troche...przez te 9 miesiecy cco w maxie robie uczylem sie modelowania a texturowania nawet nie zaczalem sie uczyc..juz nawet chcialem narzucic fote jako texture, ale nie moge nigdzie znalesc tak duzych zdjec...troche glupio wyszlo..porobie jakies szczegoly do modelu..Jutro za duzo nie porobie bo jade nad morze moze podwieczor. dzis tez juz duzo nie zrobie..dla mnei zrobienie modelu to tylko moze 1/3 sukcesu..texturowanie jest rownie wazne jak nei wazniejsze.. coz...czas zaczac sie uczyc texturowania.. -pozdrawiam, Barył
Barył Napisano 8 Sierpień 2003 Autor Napisano 8 Sierpień 2003 WItam.Udalo mi sie zrobic cosik takiego..ale wyglada to raczej sztucznie...
mORPH Napisano 8 Sierpień 2003 Napisano 8 Sierpień 2003 No z teksturkami troszke korzej. tkaie teksturki moglyby byc, pod warunkiem ze chcialbys owada zrobic \"demonicznego\", ale musialbys je troskze przerobic no i model troszke zmienic. ja bym jesczee po ekeperymentowal. dalej nie widze zadla. Taksturkie wiem ze zrobisz elpsze i ty ytesh o tym wiesz. Piekny model, barodz precyzyjny, pomyslowy i w ogole piekny., chcialbym tak modelowac jak ty. ja dopiero w maxie od 2 miechow siedze. :D pozdro i do roboty bo czas ucieka ;)
Barył Napisano 8 Sierpień 2003 Autor Napisano 8 Sierpień 2003 Dzienx Morph :) a zadlo dorobie. Mozecie chociaz napisac dlaczego nic nie komentujecie?? na poczatku pisaliscie ze pomozecie... :( zamieszcam 3 rendery.W sumie nic nowego.Oczywiscie bez textur..:( czy nei ejst za szeroki ten szerszen? i czy znacie jakis tutek do texturowania? bo nie chcialbym zchrzanic tego modelu texturami...[pomocy][pomocy][pomocy][pomocy] -pozdrawiam i prosze o komentarze...
Gość Deler Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 fajny ten szerszen, jak dla mnie troche ospały, ale to pewnie wina braku tekstur i jakiejś konkretnej pozy, moze jest troche za \"napakowany\":))
Barył Napisano 9 Sierpień 2003 Autor Napisano 9 Sierpień 2003 Dzienx Deler za komentarz :) macie moze pomysl w jakiej scenerii moglbym umiescic tego szerszenia? w locie, na kwiatku, na drzewie? jakis pomysl? z gory dzienx za wszelkie pomysly.Postanowilem teraz zrobic scenke i jak wszycho bedize gotowe, czas ktory pozostal przeznaczyc na meczenie texturek. Musze przypakowac troche odnuza. A tym czasem probny render :)nic konkretnego robione w pare minut (jak widac) niedawno maxa odpalilem :) -pozdrawiam i czekam na komentarze!
ChaoS Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 Model spoko tylko to drzewko takie troszq niedopracowane ale trzymaj tak dalej ... :D
mORPH Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 jak dla mnie super Baryl zreszta ty o tym wiesz :) Tylko temu dzrewku brakuje mapy displacement. albo jakiego naprawde dobra bumup-mapuy w zamianie.
Barył Napisano 9 Sierpień 2003 Autor Napisano 9 Sierpień 2003 Dzienx wam za koment :)wiem wiem drewienko jest do dupy :D nie przykladalem sie do scenki..poprosty chcaielm zoabczyc jak to bedzie wygladac :) macie moze pomysl co do scenki? bo ja narazie nie mam :D -pozdro :D [piwo][piwo][piwo]
ChaoS Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 spoko by to bylo w takiej scenerii drzewko + jkaies liscie i inne bajerki moze jakies iinne zwierzatko jakas larwa albo inne pierdoly naprawde bylo by to cool w takiej scenerii :D ma nadzieje ze podejmiesz pomysla .. jak nie to [killer][rotfl]
Gość Deler Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 polecam symbiota teksturki drewna proceduralne, no ja przynajmniej genialnych tekstor robic zbytnio nieumiem, pozatym pojecia zabardzo niemam o korzystaniu z uvw. Ale co do scenerii, mysle że niemasz tyle czasu na jakies inne modele. W regulaminie jest napisane ze tło jest nieistotne, taże, moze zaciagnij cos z sieci jakies modele (o ile to dozwolone??) i skup sie na kompozycji, jak to rozplanowac, mi przychodzi na myśl praca jakiegoś zachodniego artysty, tzn nietoperza w locie a w tle rozmyte miasteczko z ksierzycem, moze zrób cos takiego? tylko ze w dzien, wtedy maksymalnie skupisz sie na teksturkach szerszenia i kompozycji, a tło zrobisz jakies, no niewiem, moze sciana od domu z oknem otwartym , uzyjesz rozmycia na skrzydełkach... albo i nie, albo zrobisz tak ze szkrzydla sostawią smuge ale tekstura nadal bedzie stosunkowo ostra. Powiem Ci co widze w mej jazni.... Z prawej strony otwarte okno, firanka, doniczka z jakims zielskiem, z lewj strony fragmet slupu elektrycznego, a szerszen leci w przeciwną strone od okna. ...szukalem i znalazlem to ta ilustracja...(chyba nawet gdzies w katalogu 3dsa masz je...)
ChaoS Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 a ja mastepny pomysl palilem sobie i wymyslilem :D Szerszenie kochaja wtrybiac owoce to fajan scenka robisz galzke z jabuskiem troszku nadgryzionym i co go nadgryz .. twoj szerszen :D ma nadzije ze pomysl ci sie spodoba :D
RenholdeR Napisano 10 Sierpień 2003 Napisano 10 Sierpień 2003 no jak dla mnie szerszen troche glupio by wygladal na kwiatku jak szerszen to musi byc dynamiczne i troche agresywne (moze scenka jak grupa szerszeni przygotowuje sie do ataku) [piwo]
Barył Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 Dzinex Panowie :) cosik moze wykorzystam :) a tym czasem to co stworzylem dzisiaj :) wstepna texturka glowy.Musze zmienic jeszcze etxturke oczu..ale nei wiem zabardzo jak zrobic texturke oczu szerszenia..wyglada mniej wiecdej jak oczy muchy tylko ze takei dziwne cosik maja w sobie..przyjzyjcie sie tym ocza..moze ktos mi podpowie jak to zrobic...z gory dzienx :) i ocencie te texturki co zrobilem.Z gory dzienx :) -pozdrawiam, Barył Jak zrobic takie oczy? i texturka :)
Barył Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 Cosik takiego?? komentujcie!! [pomocy][pomocy]
Rincewind Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 Jeśli mółbym coś powiedzieć, to OCZY twego szerszenia, powinne być bardziej wyłupiaste i świtliste. Taka mała sugestia. Pozdrawiam.
RenholdeR Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 co do oczu to albo zrob osobne obiekty z jakims raytracem albo daj na glowe (w miejscu oczu) zwykla mape odbic i prosze przed wyslaniem na forum obrazkow w miare mozliwosci troche je skompresowac (zapisc w nizszej jakosci) spadek jakosci nie bedzie zauwazalny zato objetosc BARDZO pisal do Was szczesliwy posiadacz modemu pozdro[piwo]
Barył Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 Dzienx wam za koment :) a jak oceniacie texture glowy? bo to mnie bardzo interesuje... postaram sie troche \"wylupic\" oczy :) -pozdro
Proto Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 Tekstura powinna wygladac jak skorka od pomaranczy, przynajmniej tak jest w oryginale :). Widac to dobrze tutaj. Poza tym na wiekszosci zdjec skora jest lekko wilgotna, przez co bardziej polyskliwa. Niestety osobiscie mam problem ze zrobieniem takiej \"podziurkowanej\" faktury, bo rzucam UWV mape kolorow na plasko i bumpa musze zalatwic proceduralnymi, a z tych defaultowych wiele nie wykrzesam :(. Oczy zas zrobilem pokrywajac wewnetrzna, czerwona, warstwe mniejszych oczek (bump) czarnym materialem brazilowego szkla o duzym wspolczynniku absorpcji, mozesz rzucic okiem jak to wyglada, choc na aktualnych renderach malo widac :/.
Dr. eA Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 Ogolnie bardzo pozytywnie. Zreszta moja opinie juz znasz:)
roball Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 bez obrazy ale oczy maja fakture jak kafelki u mnie w lazience ;> imo jakos tak..malo \'owadowate\' :) reszta super:)
Rincewind Napisano 12 Sierpień 2003 Napisano 12 Sierpień 2003 Barył, ten Pancerz szerszenia powinien być taki GŁADZIUTKI:D z takimi malutkimu kraterkami, jakby w młodości miał DUŻO SYFÓW no i na starość została mu DZIOBTA GĘBA (tyłek też no i klata) No taki pancerz chitynowy Pozdrowienia.
Barył Napisano 12 Sierpień 2003 Autor Napisano 12 Sierpień 2003 Witam :) dzienx za komentarze!zmienilem troche ksztalt glowy i texturke oczu i pare takich pierdulek :) biore sie za poprawki reszty :) -pozdro
dawid Napisano 12 Sierpień 2003 Napisano 12 Sierpień 2003 stwórz większy kontrast na głowie i ogólnie ciemniejsze kolorki oprócz tego proponuje zmniejszyc size noisa a zwiększyc natężenie bumpa :) narazie tyle bo modelik jest baardzo pikny
SiD Napisano 12 Sierpień 2003 Napisano 12 Sierpień 2003 Ok NIe zebym byl beszczelny i tak sobie wpadam po jakims czasie i wrzucam co jest dobre a co jest zle , lae zeby nie bylo to wlasnie tak zrobie, wiec jak dla mnie to wygloda malo realnie bardziej animowanie .... ale to jak ty chcesz .. Robisz animowanego to bedzie animowany robisz realnego hmmm to sie bardziej postaraj bo ta taxtura jest za jaskrawa ... jezeli chodzi o kolor zólty tak ja to widze potem na glowie wiem ze to za szybko ale dalbym cieniutkich i krutkich ale gesto wlosków zoabczysz inny efekt ale wogóle to ... Wlasnie wogóle to praca mis ie podoba i ciesze sie ze mam beszczelnosc ja komentowac hehehe ( ja tu sie zrobil prawdziwym hamem hehehe )[killer][killer] A i jeszcze mi sie przypomnialo ze te czulki to ci tak wogóle to nie poszly po planie ale spoko warzne ze przypomina owada hehehe mógbys mu dac wiecej swiatla zeby wygladalo jakby sie spocil taka mial wilgotna te texture te inny by byl efect Wybacz mi ze tak mocno ale naprawde chce ci pomuc masz mozliwosci ale nie mozesz zbytnio drogi dobrej obrac wiec .... nikt ci nie kaze mnei sluchac ale . !! milej pracy i powodzenia :D:D:D
Barył Napisano 14 Sierpień 2003 Autor Napisano 14 Sierpień 2003 Witam! Zmienilem troche koncepcje :) zoabczycie jak to ebdzie wygladac :) wielkie dzienx dla Delera ktory podtrzymywal mnie z pewnego powodu na duchu do 4 rano i ktory nasunal mi pare pomyslow..i dzienx dla comixa ztakze za podsuniecie pomyslu :) ocencie to co mam narazie ;) nie patrzcie na gorne odnoza bo nad nimi jeszcze nia pracowalem -pozdro
Gość Deler Napisano 14 Sierpień 2003 Napisano 14 Sierpień 2003 No stary niema zaco..naprawde... pozatym ten pomysł bedzie swietny:)) pracuj dobrze stary..... i sie nieobijaj:)) pozdarawiam serdecznie... a i niepij ile ja....
Gość Deler Napisano 14 Sierpień 2003 Napisano 14 Sierpień 2003 kawy oczywiscie:)) chyab ze chcesz co dzien siedzec do tej pory jak ja:))
giorgione Napisano 15 Sierpień 2003 Napisano 15 Sierpień 2003 bardzo fajnie się zapowiada - chodzi mi o teksturowanie[lol2] Skrzydełka ładne - ale chyba przydałby się jakiś większy bump Pozdrawiam Giorgione
Rekomendowane odpowiedzi