Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hmmm, nie wiem sam, tak wiele samochodow zrobilo sie na forum, a mi tak juz ciezko wykaczyc swojego nissana, niby nie wiele zostalo, ale zawsze :p Postanowilem wiec wziasc sie dla odmiany za cos innego co mam nadzieje pujdzie mi wiele szybciej :) Narazie tylko zaczatki rekojeci, objecuje ze niedlugo cos dorzuce :p

 

01.jpg

  • Odpowiedzi 38
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Prace puki co jeszcze w fazie zalazkowej, wielu elementow brakuje, wiele nie jest dopracowanych, jakotako wymodelowalem zaledwie te rogi na jelcu ("jakotako" to chyba adekwatne slowo). Coz nie daje normalnych renderow, bo nie dalem ani MS ani nie porobilem nigdzie chmpfer'a bo teraz to by sensu nie mialo, mam nadzieje ze kazdy jakos sie dopatrzy modelu w tych screenach. Czekam na komentarze i uwagi :)

 

02.jpg

03.jpg

Napisano

ja mam zastrzeżenia co do rączki :-( na początku jak patrzyłem na ten wątek to pierwsze skojażenie na rendera było takie że to jakis baton jest czy coś ;-> rękojeść jest pozatym według mnie za wąska. Niue wiem jaki masz koncept tego miecza ale życze powodzenia. Ja rękojeść swojej katany wykonałem za pomocą Lofta całkiem fajny efekt wyszedł może spróbój tej metody

Napisano

Szenszi, fajnie ze odpisales, bo z ta ekojescia sie bawilem az za dlugo :(a efekt i tak mizerny. Sprubuje tego lofta rzeczywiscie urzyc, ale jako ze to bedzie pierwszy raz gdy sie stykam z nim to nie wiem co z tego wyjdzie :)

Napisano

Przepraszam ze nie napisalem ^^', miecz ma byc obusieczny i samo ostrze tak jak i czesc z jelcem ma byc symetrzyczna, wiec po prostu potem ja odbije lustrzanie. Narazie jednak prubuje wymodelowac gluwna forme, aby potem moc zajac sie detalami.

Napisano

Mi sie ostrze podoba , tylko rekojesc nie pasuje do takiego miecza to jest rekojesc do katany a katana jast "jednosieczna"(chyba tak sie to nazywa) i nie ma takich "wyrostkow"(znowu nie wiem)lol:D przy raczce. Powodzenia w pracy

Napisano

Witam.

Według mnie pomysł z tym jak to nazwe "kikutem" jest skopany.

 

  • Proszę zauważyć, że podczas walki Samurai mogłby się sam kaleczyc tymi wypustkami.
  • Do tego dochodzi nieporęczna, za wąska rękojeść.
  • Oprócz tego ciężar klingi nie bylby odpowiednio wyważony.
  • Nie wiem czy był to do końca dobry pomysł. No ale do tego dochodzi jeszcze pierwotna konwencja autora, więc nie wiem Konras jak sobie wyobraziłeś końcowy wygląd tej katany.

Tak czy siak życzę powodzenia i wytrwałości w pracy.

Pozdro

Napisano

Ahh zabralem sie dopiero przed chwila za modelowanie, ,ale tak patrzac na posty na forum, dam kolejnego screena aby lepiej zobrazowac jak sam miecz bedzie wygldal :) Nie chce robic tego wszystkiego za szybko aby nie wygladalo niechlujnie i kiczowato. Prosze tez o pomysly, ewentualny sprzeciw, uwagi odnosnie proporcji itd ^^' Z gory dziekuje.

04.jpg

Napisano

Juz bylo kilka razy ale powtorze: rekojeśc za wąska. Druga sprawa to ostrze - zbyt delikatne, chyba ze wypelnisz czymś tą szczeline w srodku. Taki miecz zlamałby sie od pierwszego ciosu.

Napisano

Ja proponuje wypełnić ostrze a na środku zrobić runy :-> np wyciąć je w ostrzu albo wygrawerować co do rękojeści to musi być grubsza. Zamiast tego owinięcia proponuje zrobić tak jak by cała rekojeść była pokryta jakimś płutnem tzn tak jak sie bandarzuje. Daj tam owinięcie z materiału po całości bez przerw ale to mój pomysł zrobisz jak zechcesz :->

Napisano

Ja przewidzialem ta przestrzen w ostrzudla pewnego rodzaju energi. Impuls bedzie sie tworzyl w przestrzeni miedzy dwoma krysztalami, nastepnie owa zgromadzona energia bedzie niczym przestrzeliwac cala wneke ostrza. Myslalem duzo o tej rekojesci, ze niby posiada za mala srednice, ale no hmmm, nie wiem sam, skoro to miecz obueczny, grrr tak dawno nie trzymalem prawdziwego miecza w rece ze moglo mi sie rzeczywiscie pomieszac :) O i co do Twojego pomyslu Senszi to rzeczywiscie o takim zym myslalem na poczatku, ale technicznie nie bylem w stanie tego wykonac :p a teraz za pomoca lofta mm nadzieje ze mi sie uda :)

Pozdrawiam

 

Edit:

Daje szybki render z paroma maznieciami w photoshopie aby wam zobrazowac moja koncepcje, oczywiscie jest to tylko koncept i kazda uwage, badz lepszy pomysl wezme pod uwage :)

 

05.jpg

Napisano

Ehh:p moglem zrobic render od strony rekojesci ^^' to byscie mowili ze ostrze za male :p. Ustawilem FOV na wartosc 55, wiec moze to dlatego rekojesc wyglada na za waska, ale nawet jesli to i tak zostanie jeszcze ona owinieta jakimis skurzanymi paskami:)

Napisano

czepie sie paru zreczy bo niekomu nie daruje zepsucia miecza

1) Rekojeśc nadal za chuda taki miecz potzrebuje przynajmniej 1,5 raza grubszej

2) taki jelec nie ma racji bytupołamał by się przy pierwszym udeżeniu w niego toporem lub obuchem

3) nie wiem czy to na klindze to wasy czy ozdoba ale jesli wąsy to powinny być odwrotnie by spełniać swoją funkcje

4) do takich proporcji głowica jest zbyt wielka

Napisano

AGmakonts ma sporo racji, chociaż akurat jelec powinien wytrzymac sporo, zwłaszcza, że jest H - kształtny.

Głownia jest za krótka, wydłuż ją o 1/4.

Może i idea miecza energetycznego wygląda fajnie, ale ciekawszy efekt osiągniesz chyba wypełniając tą przerwę plecionką celtycką lub runami, które za to mogą świecić np. blaskiem ognia. Całość z kolei możesz otoczyć spiralnym wyładowaniem błękitnej energii. Polecam do tego plug - in Lightning.

Napisano

racja rękojeść za chuda

jeżeli to ma być magiczny miecz, jak pisałeś to pozostaw tą szczelinę w ostrzu, ale lepiej jak by jej nie było, a w miejsce szczeliny daj jakieś runy, to by pasowało do klimatu, główka rękojeści to można wykończyć jakąś głową (czaszka, głowa wilka) tak jak w mieczu "Wiedźmin" wyglądał by super

bo to co zrobiłeś jest trochę zrobione na szyko - mam takie wrażenie

Napisano

Posiedzialem dzis nad ta czaszka troszke. nie jest ona wykonczona do konca, bo mnie juz troche nuzy dzis z nia praca i zauwazylem ze zaczynam bardzo na skroty isc i robic wszystko pobierznie i za szybko, a tu nie o to chodzi. Wiec jeszcze ja dokoncze niebawem ^^'. Czaszka pochodzi z mlodego wilka. Troszke bogow w niej jest ale to jeszcze poprawie (np ta przegroda nosowa XDD) Puki co macie to jak wyglada obecnie :p

09.jpg

10.jpg

Napisano

Miecze z runami to sa wszedzie :p i to chyba zadna sztuka wypelnic ta przestrzeń dobra tekstura _^_ Zreszta ja tam jestem za orginalnościa, popieram stwierdzenie ze i tak tego miecza nikt nie bedzie trzymal a pozatym jest magiczny prawda? moze jest niezniszczalny? albo posiada jakas legende ktora podkresla jego mozliwosc istnienia w swiecie, urzywajmy czesciej wyobrazni nie obrobionych tysiace razy wygladow czegokolwiek, chociazby sie podobaly (jedanak sie cos widzi za duzo to sie szybko nudzi :p np miecze z runami XD )

Napisano

To że magiczny i niebedzie trzymany nie oznacza że ma być to byle jaki miecz. Co do ostrza i tej przerwy to ok moze być wkońcu niewiemy z jakiego stopu jest wykonany moze z tytanu :p. Ale reszte trzeba poprawić tzn uchwyt on jest za chydy!!!

Napisano

limoli - Szenszi donrze mówi to że magiczny to nie znaczy że ma wygladac jak badziew. Jeśli chodzi o fantasy to jestem maniakiem poprawnych proporcji, jeśli chcesz je skopac i zrobić mangowy shit to nie nazywaj tego mieczem ale że wierze w Twoje dobre chcęci i w to że wyjdzie z tego piękna pracka. A tak co do scenki to bym proponował dac miecz na jakims kamiennym ołtarzu nakrytym bordowym obrusem i obok połozyć pochwe owiniętą żemieniami

Napisano

Ah ale sie tu zaraz bedziecie klucic. Powiem wam tylko jedno, nie mam pojecia jak wy chcenie ocenic czy rekojesc jest za chuda czy za waska, nie jest nigdzie napisane czy to miecz jednoreczny, poltora reczny czy nawet dwureczny olbrzym? Grubosc rekojesci nie zalezy od wielkosci ostrza ani nawet wielkosci samego miecza a jest scisle okreslona po to aby czlowiek mogl wygodnie obiac ja palcami. Co do detali na mieczu to spokojnie, na nie przyjdzi czas, narazie z nim jest ciezko duzo nauki i inne sprawy na glowie. Objecuje jednak ze sie wezme jak tlyko bede mial czas.

ps: Rekojesc jest aktualnie pogrubiona do jakis 140% tego co macie na renderach ostatnich.

Napisano

Jeżeli chodzi o scene to ja widze ten miecz wbity w kamień :pmylisz się ze dlugość ostrza nie ma znaczenia wiadomo im większe ostrze tym cięrzszy miecz co znaczy osoba która go nosi musi mieć siłe i napewno nie ma małych kobiecych raczek :P Ale to tylko moje zdanie miecz mi się ogólnie podoba czekam by zobaczyć jak owiniesz rączke :P

Napisano

grrrr :( mam juz tego dosc, nic nie wychodzi tak jak sobie wymyslilem, po prostu nie umiem tego zrobic :/ Nie moge tej raczki owinac rownomiernie curvem :/ grrr nie umiem, robie na jednym widoku, potem nie tak mi wychodzi jak juz biore sie za widoki kolejne . Mialem tez inny plan aby pierw dac w srodku raczki prosta linie i potem uzyc lfta i jako shape wziasc cos co po tym jak nadam "twist" sie tak ladnie obkreci i potnie mi siatke raczki tak ze potem juz tylko pozaznaczam te linie co mi sie podobaja i na nich uzyje lofta jakims innym shapem :( Nienormalne to jest, stracilem tlyko pare godzin i duuuuzo nerwow.

Napisano

czesc wedlug mnie miecz wyglada fajnie bez wypelnienia.. ta sczelina w srodku sprawia ze wydaje sie lekki i mozna nim sprawnie machac.. imysle ze jak zrobisz ostrze z jakiegos dziwnego metarialu to moze dac mu efekt jakby byl z rbiony z jakiegos super stopu mocniejszego o wiele od standardowych metali (czy czegos tam) z ktoreog sa zrobione inne miecze...

 

drewniany miecz moze byc i 3 razy grubszy od metalowego ale wydaje mi sie ze drewniany sie i tak predzej zlamie :] material duuuzo znaczy :D

Napisano

Ummm, pokombinowalem troche z raczka, nawet efekt mnie zadowala. Teraz tylko wariata dostaje jak chce sobie pare map disaplacment zapisac do jednego elementu, znaczy sie do roznych scian rozne mapy ^^' Ale tak to raczej nie idzie i mimo to ze tamsa kanaly to i tak mi max glupieje i renderuje albo i ni renderuje :>. Wiec chyba bede sie musial pomeczyc i zrobic jakis unwarp uwv ^^' na inne elementy bo t raczka to posla detach i nie bylo problemu :)

raczka.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności