TrojkaT Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 Caustic http://maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=14012 clipmap dziala w koncu:D
piotrek Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 Nareszcie dyspersja :D Koniec z fake'owaniem.
Hindus Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 aha widze że już dałes :] nice - ciekawe na czym renderowany ten box z szkła i jak długo. No to czekamy do jutra :]
TrojkaT Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 chlopaki z NL podkrecaja cisnienie, do jutra :]
Hindus Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 jest 19 kwietnia 2006 roku godzina 14:00 a nic nowego nie pokazlai jak narazie xD pozostał tydzien do daty premiery.
TrojkaT Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 hindus no ja czekam zaraz powinno cos byc :D
Hindus Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 Actually Juan just posted something on the spanish forum that says that today we are getting a big really big post today. He also said that the best is yet to come. here is the link for any spanish speakers that missed it http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=13855 Wyglada na to że powinien dzisiaj byc jakis wiekszy update - moze dlatego tak powoli to idzie.
TrojkaT Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 MAXWELL RENDER 1.0 FULL FEATURES LIST http://maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=14060 3 nowe video BONUS! Emixer Demo http://www.maxwellrender.com/files/Emixer_IF.avi BONUS! Ember Wood Demo http://www.maxwellrender.com/files/Log_burn.mov BONUS! Future City Demo http://www.maxwellrender.com/files/FutureCity.zip Całosc : http://www.maxwellrender.com/announcement.htm
Hindus Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 no i szlag mnie trafił :| RESUME MXI FOREVER* (*) comes with 1.x Add-Ons for free czyli chyba nie z 1.0
TrojkaT Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 Hidden emitters are now possible :D:D:D:D:D
Hindus Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 Pytanie odnosnie opcji resume w 1.0 - odpowiedz. Yes, resume will be available in a free patch after the 26th release, however cooperative rendering IS available in 1.0, and you can use that as a sort of resume render, just render the same scene several times, then use coop to merge the different mxi's together. You can do this on a single computer if you want, or over a network. If you have more than one computer, coop will be much more useful for you than resume anyway. But resume will be back shortly after the 1.0 release. W sumie nie jest tak źle.
xeav Napisano 19 Kwiecień 2006 Autor Napisano 19 Kwiecień 2006 Hidden emitters are now possible :D:D:D:D:D o: vonderful, filmiki super
Hindus Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 It's very simple with coop rendering. Every time you do a render, after it has finished, you can save an mxi file. So you repeat this say 3 times, each time saving an mxi with a different name. Then all you have to do is simply go to File>Load coop mxi, choose those 3 mxi files, and Maxwell will merge them together into a single new mxi file. So it's as if you had resumed the render 3 times. Czyli robie scene daje kopie z teksturami dla mietka, ten renderuje u sibie ja renderuje u siebie ten sam plik, potem łączymy wyniki razem w całosc - albo renderuje raz, renderuje drugi łącze w całosc i mniej noisu i wychodzi na to samo co resume.
TrojkaT Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 hindus z grubsza mowiac tak, bedzie trzeba poprostru kilka razy wiecej kliknac myszka :D
xeav Napisano 19 Kwiecień 2006 Autor Napisano 19 Kwiecień 2006 ale np. jeśli miałbym mxi z sl 1 i mietek mxi sl 1 to czy noise będzie zredukowany?
Hindus Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 ponoc wg nextlimitu tak - jest jakis nowy sposób obliczania tego i dlatego to tak działa - cos jak by za kazdym razem liczyło w inny posob ze po połączeniu da lepszy rezultat - nawet jesli jedel obliczy sample 3 a drugi 1 - ponoc ma byc to samo co 4. Tak mi napisali - tyle że potrzebne sa tekstury dodatkowo te uzyte w scenie do tego na kazdym pc ale w maxie to nei problem poprzez archive.
TrojkaT Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 http://maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=14100 NEW! AGS: Architectural Glass Solution AGS, Clipmapped Shadows and Physical Sky AGS in action http://www.maxwellrender.com/files/ags+ml.mov
mrkrzysiek Napisano 20 Kwiecień 2006 Napisano 20 Kwiecień 2006 no nieźle się zapowiada oj będzie się działo będzie
MF Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 Jak narazie najbardziej interesująco wygląda distribute rendering. Jestem ciekawy jak się będzie sprawował w praktyce. Mam nadzieję że za 6 dni nie zapcha się im serwer... ;]
xeav Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Napisano 21 Kwiecień 2006 It's very simple with coop rendering. Every time you do a render, after it has finished, you can save an mxi file. So you repeat this say 3 times, each time saving an mxi with a different name. Then all you have to do is simply go to File>Load coop mxi, choose those 3 mxi files, and Maxwell will merge them together into a single new mxi file. So it's as if you had resumed the render 3 times. Jeśłi chodzi o to, zastanawiam się czy trzeba będzie mieć dodatkowe licence aby to zmegrować ?
Hindus Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 w jakim sensie ? czy na drugim kompie będzie musiała byc inna kopia czy że bedzie trzeba miec tą z drugiego na własnosc żeby mergować ? o czym piszecie ?
xeav Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Napisano 21 Kwiecień 2006 chyba będzie tak, że trzeba będzie mieć na każdym kompie różne licencje bo nie zmegruje :> a jeśli nie to będzie super btw. ktoś wie czy będzie support dla NURBSów maykowych?
Hindus Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 chyba będzie tak, że trzeba będzie mieć na każdym kompie różne licencje bo nie zmegruje :> wątpie bo skoro kumpel juz po renderze wysyła do ciebie jakis plik z danymi na temat rendera i ty łaczysz go z swoim plikiem to wygląda na to że mergowanie nie będzie miało nic wspólneog z licencjami - pewnie będzie działąc na tej samej wersji zainstalowanej na 3 różnych komputerach i mergować ale pewnie nie będzie to legalny sposób :)
dyonizoss Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 hmmm.... wszytko to super wyglada. wiecie moze czy jakos , oprócz tych wszystkich nowinek, popracowali również nad czasem rendera??
Hindus Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 hmmm.... wszytko to super wyglada. wiecie moze czy jakos , oprócz tych wszystkich nowinek, popracowali również nad czasem rendera?? Początkowo czas renderingu w wersji 1.0 miał byc jeszcze mniejszy niż w przypadku RC5 jednak po ostatnich zmianach wiadomo że już tak nie będzie - co prawda nie odbiega zbytnio od RC5 - ale jak głoszą wieści wzrosło obciążenie pamięci a co za tym idzie renderki mogą sie troche wydłużyc - dlaczego wzrosło ? bo została wbudowana opcja możliwosci zmiany natężenia świateł po ukonczonym procesie renderowania co jest dobrze widoczne na filmikach. I teraz wiadomo już że im więcej w scenie dodamy zmiennych świateł tym większe będzie obciążenie pamięci - nie sa to jakies wugurowane przyrosty pamięciożerności ale jednak może to wpływać na wydłużenie czasu renderingu. btw. ktoś wie czy będzie support dla NURBSów maykowych? Odnosnie licencji - jedna licancja = 4 rdzenia, niestety majowe nurbsy muszą jeszcze poczekać poniewaz nie ma wsparcia ze strony maxwella 1.0 jeśli o nie idzie.
TrojkaT Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 NEW! Maxwell Glare System http://maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=14163
xeav Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Napisano 21 Kwiecień 2006 ulala maxwell rośnie w siłę :> ... matowe nurbsy muszą jeszcze poczekać poniewaz nie ma wsparcia ze strony maxwella 1.0 jeśli o nie idzie. :
Hindus Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 tej opcji to mi akurat nie potrzeba - coraz mniej tych nowosci pokazują z dnia na dzien. A filmik już nie taki ciekawy jak wczesniej :|
TrojkaT Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 dla mnie jest wszystko czego oczekiwalem jak narazie ;) jeszcze tylko 5 dni
RA Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 Sam jestem ciekaw co z tego wszystkiego wyjdzie. Tylko te ich niektóre pokazowe renderki są fatalne. :( pozdrawiam
Gordy Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 Mnie martwi teoria Hindusa na temat czasów.
hcpiter Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 no ja tez troszke sie martwie o wymagania sprzetu, bo widzac po tych prezentacjach to bedzie potrzebny wiekszy procek i wiecej pamieci. P.S Rendery ktore przedstawił trojkąt są tak jakby troszke kijowe :) Pozdrawiam
Hindus Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 ej nie wymagajmy by mieli jeszcze czas renderowac cos wiekszego jesli codziennie ma byc update :) ja sie ciesze z tego co będzie :) nigdy sie na nim nie zawiodłem.
TrojkaT Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 zostalo 48h do wyjscia :) przedostatni news http://maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=14254
Georgas Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 wszystkie cienie sie rozkladają jak na fotce, jestem pod wrażeniem, to kolejny b wazny argument do tego żeby się wgłębić w maxwella :) Ah jeszcze 2 dni
SSn4k3 Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 Jestem w szoku. Myslalem ze to jakies porownanie kolejne z betą a tu foto i maxwell;D masakra:D czekam, czekam!;]
xeav Napisano 24 Kwiecień 2006 Autor Napisano 24 Kwiecień 2006 są prawie indetyczne, foto zawiera więcej błędów ;>
naeq Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 Kurczę, nigdy nic nie robiłem w Maxwellu, zawsze jedynie słyszałem że to w cholere wolny i niewydajny system ale za to bardzo realistyczny... ehhh... może sproboję :))
Hindus Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 ta niewierne tomasze teraz sie nawracają 2 dni przed premierą :) ciekawe kiedy kome do nas dołączy ;P Dziwne troche że skoro to fotka to nie widac odbicia aparatu :| cos mi to smierdzi.
piotrek Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 Coś nierealistyczna kaustyka na tym foto. hindus - przecież wiadomo, że w opcjach aparatu włączono funkcję "hidden" ;>
Hindus Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 Nie !! to w rzeczywistości kaustyka jest nienaturalna - maxwell jest lepszy niż otaczający nasz świat bo to przelicza w danej chwili gdy klikne 'render' a maszyny które przejeły nasz swiat codziennie gi nieliczą bo za dużo roboty jest pewno więc coś sie mogło już zmienić przez ten czas a z tego co wiem to Gi jest podliczane tylko z rana po pogodzie a wczesniej serwuja nam hdrii - jak nas wyciagają z sluzu i przerabiają na żarówki marki 'osram' - jak jutro znikne z forum to wiedzce że odważyłęm sie powiedzieć na głos ze nei zyjemy w realnym swiecie - niemozliwe zeby to co działo sie w polsce było prawdą - to lepsza wersja matrixa.
naeq Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 Wiecie co, te scenki są zbytnio podobne, jeżeli oni naprawde zorbili jedną naprawde a drugą renderem, to naprawde musieli by się postarać co do nanometra... no i ta Kaustyka, na obydwoch praktycznie taka sama... no a na innych zdięciach widać jakiego koloru tam jest światło, moze są zorbione innym aparatem i inaczej to wygląda, no ale i tak coś tu śmierdzi...
TrojkaT Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 czy ja wiem spojrzcie na to widac jak na photo sa krzywe rogi i na boxach tez :D
SSn4k3 Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 Ktos na ich forum juz wyrazil swoje watpliwosci co do tego?;]
araneus Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 Chyba jednak to zdjęcie - rzeczywiście na zbliżeniu widać, że prostopadlościany są prawdopodobnie z kartonu. Dziwne jest tylko to, ze nigdzie nie odbija sie aparat.
TrojkaT Napisano 24 Kwiecień 2006 Napisano 24 Kwiecień 2006 czas i sprzet na jakim bylo to renderowane 1500x900 render, left all night, near 10h in my P4 D830 3.0GHz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się