Skocz do zawartości

[Architektura] Sister`s House


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kolor dachowki najbardziej razi, inne kolory też nie najlepsze. Te drzewo na środku to pomyłka. Zieleń wklejona bez pomysłu, brak w tym porządku. Kamera troche za wysoko. Dziwne rynny. Fajne szkło. Zmień kolory, popraw zieleń, zróżnicuj trawe i posadzki (za sterylne). Koniecznie zrób coś z tym drzewem. Wtedy bedzie ok.

Napisano

to i ja laik coś dorzucę ;-))

 

popracuj najpierw nad światłem w scenie

zamień materiały na jeden biały i popróbuj tak to pooświetlać żeby się jakaś głębia w obrazku stworzyła , jakiś interesujący kontraścik

ta przestrzeń za arkadką za płasko wygląda

znajdź sobie może jakiś obrazek referencyjny i zobacz gdzie jasno a gdzie ciemno

i zdecyduj się z której mańki słońce świeci ;-))

 

mam nadzieję że znajdziesz czas żeby to dopieścić ?

pozdro

Napisano

Dzięki za opinie!

 

ROŚLINNOŚĆ: przyznam się, że wklejałem jak popadnie, żeby tylko za pusto w niektórych miejscach nie było. To drzewo mnie też wnerwia i na pewno je usunę, tylko czy nie będzie wtedy za pusto w tym miejscu?

 

STERYLNOŚĆ: tu nie bardzo wiem, co mam zaradzić. Dodać jakiś blend czy co czy jak?

 

ŚWIATŁO: ok, popracuję, może coś jeszcze wycisnę

 

ŚCIANY: są lekko brzoskwiniowe, więc to nie wina kostki i GI.

 

RYNNY: hmm, w realu one są takie właśnie plastikowe ciemno brązowe, prawie czarne, to nie wiem, co tam jeszcze w nich zmienić

 

SŁOŃCE: cień dużego drzewa po lewej jest wyrenderowany tak, jak część modelu po prawej stronie, więc widać, że cień nie leży równolegle na obrazku tylko działa na niego jakoś perspektywa, więc drzewko po środku wali cień do przodu. Mam rację czy głupoty gadam? A może czegoś innego nie zauważyłem.

 

KOSTKA: ona jest taka czerwono-różowa w realu, ale ok, może nie taka jasna, poprawię ;)

 

DACHÓWKA: to tekstura

 

Jeszcze raz WIELKIE dzięki za opinie i porady... i proszę o więcej! ;)

Napisano

Drogi El Wieczor

 

adSŁOŃCE

jeśli na cienie rzeczywiście działa perspektywa to jej zbieg jest z całą pewnością gdzieś w okolicach słońca

a u ciebie gdzieś za chałupą ;-)) więc cosik się nie zgadza

 

STERYLNOŚĆ

pewnie chodziło o natężenie kolorów

ta czerwień na podwórku to może być tylko kałuża farbyklinkier jest zdecydowanie za ciemny a dachówka za bardzo czerwona

 

większość materiałów budowlanych zwłaszcza ceramika ma swoją fakturę

chropowatość, ziarnistość co ma duuży wpływ na to jaki mają kolor

 

tutaj wszystko wygląda jak pomalowany plastik

 

Fajnie za to zrobiłeś szyby i trawa spoko wyszła

przygaś kolory wywal zieleninę i będzie spox

 

sądzę że kontrast powinien bardziej wynikać ze światłocienia niż z kolorów materiałów

 

pozdro

Napisano

Pierwsza rzecz do tego typu wizek to zmień kolor światła na lekko żółtawy. Straszne krawężniki powstawiałeś i bardzo rażą swoją bielą. Tak jak pisał Youki-Pouki wszystko wygląda jak plastik więc musisz zacząć używać czegoś więcej niż standardowego materiału z teksturą w diffuse. Co do samego modelu to komin z chęcią bym zobaczył na tym dachu, no chyba że jest z tyłu i go nie widać z tej strony. Masz plusa za trawę choć zrobiłbym ją ciemniejszą, ale to pewnie wina mocnego światła.

Napisano

Hehe... podejrzanie? :)

Skoro się odbija, to musi ;) A głupio pewnie wygląda, bo, jak już powiedzieli, kamera za wysoko.

 

Kominki są z tyłu. Na dniach rendera strzelę od drugiej strony to będzie widać i poprawię to co teraz jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności