Napisano 19 Październik 200519 l bardzo poodba mi sie budowa klatki piersiowej brzucha miednicy i rak...gorzej jest z twarza i nogami...jakos mi nie leza ich ksztalty..szczegolnie nog...no i wyraz twarzy tez do mnie nie przemnawia...:) ogolnie fajne ale mozna by niektore elementy poprawic:)
Napisano 19 Październik 200519 l No obrzydliwy jak sie patrzy :D No bardzo fajnie bardzo fajnie !! Materiał, render i model wypass !! p.s A co modelik po to zeby syna straszyć jak bedzie za długo na kompie siedział ?:> :D ;)
Napisano 19 Październik 200519 l wstęciuch a taki słodki ^_^ tylko czy ta pupa nie zabardzo wypieta? no chyba ze w orginale bedzie sie mocno pochylal do przodu np. wspierał na rekach, to wtedy to nie bedzie przeszkadzać ;p
Napisano 19 Październik 200519 l ojojoj słodziutki ten potworek Tekstury zbytnio nie podobają mi się, ale reszta to coś pięknego :]
Napisano 27 Listopad 200519 l Autor bardzi z-brushowe :> a szkoda b ociekawy concept Kompletnie nie rozumiem tej wypowiedzi a szkoda bo ...?
Napisano 27 Listopad 200519 l niezbyt przypadl mi do gustu. wyglada troche jakby wyszedl z budyniu (ktory wlasnie zjadlem). Moze w tej "wiekszej scence" lepiej sie wkomponuje. innymi słowy czekam na scenke.
Napisano 28 Listopad 200519 l Ehhh miałem nic nie pisać ale.... Ten zbrush naprawdę ci nie służy, postać jest strasznie pogięta, przypadkowa i pozbawiona spójnej formy- pluszowe pieski czy słoneczny patrol stały na zdecydowanie wyższym poziomie- stąd zresztą post. Jeśli bardzo ci zależy na tym zb to na początku przemyśl postać, potem pieczołowicie blokuj formy, na koniec dopiero dodaj jakiś detal... Zgodnie ze złotą zasadą- podpodzielaj dopiero jak już zupełnie nic nie da się wycisnąć z obecnego zagęszczenia. PS. Oczka słodkie :D. Pozdrawiam,
Napisano 28 Listopad 200519 l ogólnie praca niezła, ale chyba bym troszkę zwiększył bumpa dla tekstury stwora, po to by wyostrzyć jego detal. pozdr