Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hi.

Chcialem poznac wasze opinie na temat programow maya i 3dsmax , ktory z tych dwoch wolicie , i z jakiego powodu wybraliscie ten a nie inny i co o nich sadzicie ... jesli ktos uzywa jeszcze jakis innych programow , tez niech sie wypowie ... ja czuje sie dobrze w srodowisku 3dsmax ale ostatnio zaczalem doceniac mozliwosci mayi ... no ale nie wazne ... czekam na wasze opinie

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam

 

widzialem (mam) maye 4,5 i 5 oraz maxa 5, uzywam maxa, przyzwyczaiłem sie do niego, wydaje mi sie bardziej przyjazny, poreczny, ale moze to dlatego ze mayi prawie w ogóle nie uzywalem:). Podstawowe wyposażenie mayi jest o niebo leprze niż w maxie, np robienie włosów, sierści, chmur, większy wybór materiałów itd.

Gość Karawan
Napisano

REBUZZ - a powiedz DLACZEGO ?

rozwin tamat

Napisano

heheh wiesz co Karawan.....nie bede tu pisal wszystkich zalet mayi...itd.. bo teraz sie pakuje i nie mam zbytnio czasu....ale zacytuje ci wypowiedz \"crysa\" z forum :

 

\"MAX JEST DOBRY, MAX JEST BARDZO DOBRY, MAX JEST SUUUUPER,

ale maya jest lepsza\"

 

 

A jak dalej nie wiesz czemu maya jest lepsza to przejrzyj sobie pare topicow o podobnym temacie.....zreszta jestes moderatorem to powinienes wiedziec ze takie podobne tematy byly kiedys omawiane.......

 

 

POZDRO :]:]

Napisano

ja niestety nie wiem jak jest z Maya bo nie mialem jesscze z nia stytcznosci...ale slyszalem wiele i chyba bedzie trzeba go sprobowac :))

 

pozdr

Napisano

Dokładnie. Nie ma sensu wstrzynać podobnych rozmów. Jest to bez sensu bo wszystko zależy od człowieka, jego umiejętności, znajomości programu, doświadczenia. Każdy robi w tym w czym lubi, co mu najbardziej pasuje.

 

W Europie przyjął się max (zdecydowanie), na zachodzie Maya ... ale to nie znaczy ,że dane oprogramowanie jest lepsze czy gorsze ...

Napisano

Jeżeli weźniemy wzór: (funkcjonalność*możliwości*przystepność materiałów edukacyjnych*szybkość pracy)/awaryjność to z moich doświadczen z programami i \"obliczen na oko\" lista wygląda tak:

1.XSI 3.5

2.Cinema 4d

3.Maya 5.0

4.Max

5.Lightwave

6.Houdini i inne

 

Oczywiście to dość subiektywna i pomiająca skrajności lista. Wazne abyś sie dobrze czuł w programie, najlepiej pooglądał filmy z pracy zawodowców i wyobraził siebie w ich roli.

 

 

Jeżeli weźniemy nowy wzór: (funkcjonalność*możliwości*przystepność materiałów edukacyjnych*szybkość pracy)/awaryjność*cena i ekonomia

to lista jest inna, wrecz odwrotna:D

 

Wszystko lezy w rekach twórców programów. Ważne, aby program był ciągle rozwijany,używany na skalę swiatową = miał dużą i bogatą społeczność.

Napisano
Originally posted by Adek

W Europie przyjął się max (zdecydowanie), na zachodzie Maya ...

 

 

Byłbym ostrożny z takim stwierdzeniem, w końcu Polska to nie cała Europa[lol2] Podział udziałów programów jest dla tych kontynetów bardzo równy, wrecz stały. Zbyt duża skala.

Gość maciek32
Napisano

Jak dla mnie dużo lepszy jest max, ponieważ się do niego przyzwyczaiłem, ale to nie jest dobry powód aby z niego korzystać. Najlepiej wypróbować dwa programy ( ściągając triale aby nie płacić pieniędzy ) i dopiero wtedy wybrać najbardziej odpowiadający.

Napisano

Dobra, przez przypadek trafilem na ten temat, ale celowo szukalem:P Zastnawiałem sie w co lepiej inwestowac czas, czy uczac sie 3dmaxa czy mayi, i jak na rynku pracy wyglada popyt na umiejetnosci w tych programach. Ja szukajac programow do tworzenia 3d znalazlem cos takiego jak Strata 3d. Osobiscie nie znalazlem za wiele o tym programie. Za wiele tez w nim nie umiem, ale moze ktos z Was sie zna lepiej i powie mi jak Strata wypada przy reszcie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności