Napisano 28 Październik 200519 l Mamy przyjemność ogłosić istnienie strony domowej polskiego Mod'a do HL2 - D.I.P.R.I.P. Chcielibyśmy pokazać nasz pomysł i to co udało nam się do tej pory zrobić. D.I.P.R.I.P. jest całkowitą konwersją oryginalnego trybu multiplayer HL2. Rozgrywka jest oparta na walce pojazdów w powojennych środowiskach. Pojazdy posiadają wiele "zaczepów" na broń, którą można znaleźć na arenach walki. Planowane tryby rozgrywki to: deathmatch, teamdeathmatch i capture the flag. Będzie również możliwość włączenia tryby ulepszania samochodów za pieniądze uzyskane z niszczenia przeciwników. Akcja rozgrywa się w znajomych polskich sceneriach. Kluczowymi miejscami w powojennym świecie są obszary bogate w nieskażoną wodę, jedzenie i paliwo. Większość terenu pozostała w "mechanicznie niezniszczonym" stanie. Opuszczone centra miast, hipermarkety, rafinerie, wiejskie magazyny żywności, stare bazy wojskowe, i temu podobne miejsca są arena zaciekłych walk. Więcej informacji na temat fabuły i rozgrywki można znaleźć na naszej stronie domowej (narazie tylko w angielskiej wersji językowej): www.diprip.com [/url] Więcej screenshotow można znaleźć na naszej stronie w dziale Media: http://www.diprip.com/gallery.php Bylibyśmy wdzięczni za wszelkie wsparcie i pomysły, które można zamieszczać na naszych forach: http://www.diprip.com/forums.php Nasz Mod powstaje przy wsparciu ze strony Zakładu Grafiki Komputerowej na Wydziale Informatyki Politechniki Szczecińskiej http://zgk.wi.ps.pl/ Zespół D.I.P.R.I.P.
Napisano 28 Październik 200519 l Świetna rzecz. Nie macie problemów z większą ilością pojazdów na raz ? HL2 w multiplayerze nie bardzo lubił pojazdy.
Napisano 28 Październik 200519 l Problemy są ale do pokonania :) Aktualnie nad tym pracujemy. Pojazd de facto bardzo nie rozni sie od ludzika tylko ze Valve nie zrobilo obslugi sieciowej dla pojazdow i robimy to teraz podobnie jak to dziala dla ludzika.
Napisano 28 Październik 200519 l Ano właśnie. O ile pamiętam po sieci dawało się uruchomić tylko poduszkowiec. Kiedy planujecie wypuścić moda ?
Napisano 28 Październik 200519 l Narazie nie planujemy daty wypuszczenia pierwszej wersji. W tej chwili przeprowadzamy wylacznie testy wewnetrzne. Samochod, ktory widac na screenshotach sluzy narazie tylko do testow ale ma juz spora czesc zamierzonej funkcjonalinosci. Narazie polecamy uzbroic sie w cierpliwosc ;)
Napisano 29 Październik 200519 l ok bedziemy czekac ;) z wujasem nie mamy w co grac a zapowiada sie przyjemnie
Napisano 29 Październik 200519 l no fajno, ze kolejna inicjatywa jest,,,ale jest ALE: ludzie ile wy macie lat? studiujecie na politechnice!? wy reprezentujecie polskie cg? az mnie krew zalewa :P kur... wezcie sie zmobilizujcie i zrobcie to porzadnie, ile jeszcze polskie produkcje nie beda sie umywac do swiatowcyh ?! widzialem modele do moda hl-a2 na 3dtotal.com... byly 5 razy lepsze! wezcie sie do roboty,. alebo bedziecie kontunuatorami polisz kicz! (... naszeczescie jest wiedzmin, painkiler, people can fly, nawet bz :] > oni daja nadzieje, ze polish cg bedzie w swiatowej czowolce , nie uwazacie?)
Napisano 29 Październik 200519 l Nie wiem czy te czasy dawno minely. Ale ja jestem zwolennikiem, ze grafika swoaj g=droga a grywalnosc swoja. Wole znosnia grafe i duzo "miodnosci" niz ultra pro grafe i zero grywalnosci. A po zatym polish cg w swiatowej czolowce nie zalezy od tego jaki jest produkt , a raczej jaki jest jego marketing :]
Napisano 29 Październik 200519 l dla mnie i tak multipliery do detmacze i ful zabawy nie patrze na grafike :) pozdrawiam btw polskie cg jest na bardzo wysokim poziomie
Napisano 29 Październik 200519 l Hehe, widziałem jak mój znajomy (niegdysiejszy klanowicz Tribes) gra w UT2k4. Wyłączył wszystkie detale, zjechał z texturami na minimum i wyłączył sobie broń, by nie zasłaniała widoku (a grał na 3 gigowym procku i GF6800 ;)) Level fajny, bloki trochę klockowe, ale w grze pewnie nie będzie tego widać. Hummer świetny.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto