Gość Pacanusmaxus Napisano 28 Październik 2005 Share Napisano 28 Październik 2005 Mamy przyjemność ogłosić istnienie strony domowej polskiego Mod'a do HL2 - D.I.P.R.I.P. Chcielibyśmy pokazać nasz pomysł i to co udało nam się do tej pory zrobić. D.I.P.R.I.P. jest całkowitą konwersją oryginalnego trybu multiplayer HL2. Rozgrywka jest oparta na walce pojazdów w powojennych środowiskach. Pojazdy posiadają wiele "zaczepów" na broń, którą można znaleźć na arenach walki. Planowane tryby rozgrywki to: deathmatch, teamdeathmatch i capture the flag. Będzie również możliwość włączenia tryby ulepszania samochodów za pieniądze uzyskane z niszczenia przeciwników. Akcja rozgrywa się w znajomych polskich sceneriach. Kluczowymi miejscami w powojennym świecie są obszary bogate w nieskażoną wodę, jedzenie i paliwo. Większość terenu pozostała w "mechanicznie niezniszczonym" stanie. Opuszczone centra miast, hipermarkety, rafinerie, wiejskie magazyny żywności, stare bazy wojskowe, i temu podobne miejsca są arena zaciekłych walk. Więcej informacji na temat fabuły i rozgrywki można znaleźć na naszej stronie domowej (narazie tylko w angielskiej wersji językowej): www.diprip.com [/url] Więcej screenshotow można znaleźć na naszej stronie w dziale Media: http://www.diprip.com/gallery.php Bylibyśmy wdzięczni za wszelkie wsparcie i pomysły, które można zamieszczać na naszych forach: http://www.diprip.com/forums.php Nasz Mod powstaje przy wsparciu ze strony Zakładu Grafiki Komputerowej na Wydziale Informatyki Politechniki Szczecińskiej http://zgk.wi.ps.pl/ Zespół D.I.P.R.I.P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 28 Październik 2005 Share Napisano 28 Październik 2005 Świetna rzecz. Nie macie problemów z większą ilością pojazdów na raz ? HL2 w multiplayerze nie bardzo lubił pojazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Pacanusmaxus Napisano 28 Październik 2005 Share Napisano 28 Październik 2005 Problemy są ale do pokonania :) Aktualnie nad tym pracujemy. Pojazd de facto bardzo nie rozni sie od ludzika tylko ze Valve nie zrobilo obslugi sieciowej dla pojazdow i robimy to teraz podobnie jak to dziala dla ludzika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 28 Październik 2005 Share Napisano 28 Październik 2005 a jak to sie sciaga jak w to grac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 28 Październik 2005 Share Napisano 28 Październik 2005 Ano właśnie. O ile pamiętam po sieci dawało się uruchomić tylko poduszkowiec. Kiedy planujecie wypuścić moda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Pacanusmaxus Napisano 28 Październik 2005 Share Napisano 28 Październik 2005 Narazie nie planujemy daty wypuszczenia pierwszej wersji. W tej chwili przeprowadzamy wylacznie testy wewnetrzne. Samochod, ktory widac na screenshotach sluzy narazie tylko do testow ale ma juz spora czesc zamierzonej funkcjonalinosci. Narazie polecamy uzbroic sie w cierpliwosc ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 ok bedziemy czekac ;) z wujasem nie mamy w co grac a zapowiada sie przyjemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
*NicoN_ Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 podobnie jak ja... gratulacje za hammera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 no fajno, ze kolejna inicjatywa jest,,,ale jest ALE: ludzie ile wy macie lat? studiujecie na politechnice!? wy reprezentujecie polskie cg? az mnie krew zalewa :P kur... wezcie sie zmobilizujcie i zrobcie to porzadnie, ile jeszcze polskie produkcje nie beda sie umywac do swiatowcyh ?! widzialem modele do moda hl-a2 na 3dtotal.com... byly 5 razy lepsze! wezcie sie do roboty,. alebo bedziecie kontunuatorami polisz kicz! (... naszeczescie jest wiedzmin, painkiler, people can fly, nawet bz :] > oni daja nadzieje, ze polish cg bedzie w swiatowej czowolce , nie uwazacie?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 parówko w multiplierach liczy sie graywalnosc i zabawa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 Nie wiem czy te czasy dawno minely. Ale ja jestem zwolennikiem, ze grafika swoaj g=droga a grywalnosc swoja. Wole znosnia grafe i duzo "miodnosci" niz ultra pro grafe i zero grywalnosci. A po zatym polish cg w swiatowej czolowce nie zalezy od tego jaki jest produkt , a raczej jaki jest jego marketing :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 dla mnie i tak multipliery do detmacze i ful zabawy nie patrze na grafike :) pozdrawiam btw polskie cg jest na bardzo wysokim poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 29 Październik 2005 Share Napisano 29 Październik 2005 Hehe, widziałem jak mój znajomy (niegdysiejszy klanowicz Tribes) gra w UT2k4. Wyłączył wszystkie detale, zjechał z texturami na minimum i wyłączył sobie broń, by nie zasłaniała widoku (a grał na 3 gigowym procku i GF6800 ;)) Level fajny, bloki trochę klockowe, ale w grze pewnie nie będzie tego widać. Hummer świetny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się