Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

kos.jpg

 

Co tu duzo mowic 1800 Poly , texturka 512 na 720(mapowana), wolny czas. ;)

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jest gicik, troszke stopy i dłonie za kwadratowo wyglądaja. czemu tak skromnie (facey)? a teksturka jaka ładna... :D sam robiłeś ?

Napisano

Świetna textura, nawet bardzo. Tylko co to za rozdzielczość 512x720? I ile trójkątów?

 

No i głowy jednak trochę brakuje :)

 

Jeszcze co do textury - używasz tam normali/specularów?

Napisano
  • Autor

Heh to pierwsza postac jaka zrobilem.. tak naprawde ;) jezeli chodzi o ilosc poly to ustalilem sobie sam limit 2000 a jezeli texturki to 520 na 720 stwierdzilem ze bedzie to dobry sprawdzian na ile potrafie syntetysowaz forme i textury tak by spojnie wygladaly.Taki maly test wiem ze w tej chwili np. Leon z RE4 ma nawet 12000 poligonow.Twarzyczka dojdzie tylko podobnie jak z postacia chce uzyc jak najmniejszej ilosci poligon ale w jak najbardziej wyrazisty sposob.Texturke sam robilem.Jestem bardzo zaskoczony ze tak cieplo to odbieracie.Pozdrawiam.

Napisano

Parę danych technicznych. W game art nie ma textur 512x720. 512x512, lub 512x1024 owszem, ale 720 nie używa się bo silnik i tak to przeskaluje. Używa się TYLKO rozdzielczości x^2

 

Dalej - wydaje mi się że policzyłeś polygony. Liczy się zawsze tylko trójkąty.

Napisano

hej, strasznie fajne! textura przede wszystkim.

moge sie zapytac co jest na tym obiekcie? tylko kolor, specular, bump/normal? Jaka technika malowales? ps? wypalanie textur? zbrush jakis?

 

czekam na glowe :)

Napisano
  • Autor

tylko bump - 15 i specaular - 60, a texturki nakladalem Unwrap UVW- jezeli o to tobie chodzi ;D (jestem nowy ;) ). Wykonalem je w p.s od podstaw

Napisano

bardzo mi sie podoba choc wydaje mi sie ze te kieszenie (czy co to jest) na klacie jakos dziwnie odstaja. ogolnie bardzo fajnie:)

Napisano

empeck w nowszych kartach i pod opengl 2 mozna uzywac non power of two texture czy cos takiego

co oznacza ze mozna robic jakie ci sie zamarzy nawet 666x999 :D:D

i nie trzeba jakiejs superowej karty ;) w przypadku ATI R95xx wystarczy ;)

w nowych driverach dodali obsluge tych rozszerzen ;]

jesli chodzi zas o starsze to absolutna racja i trzymac sie tych zasad jesli engine ma chodzic pod starszym sprzecikiem

Napisano

Hej :)

bardzo fajna postać, jak to twój pierwszy model jak piszesz to naprawdę zdolniacha z Ciebie ;)

- Możesz pokazać jakis inny rzut? wydaje mi się że coś nie siedzi w okolicy bioder i pasa, ale z tego widoku ciężko cokolwiek powiedzieć.

 

Pozdrawiam :)

Napisano

hmm - jak na pierwszy model/texture to spx - moze byc :D

 

ale: caly obiekt swieci sie jak psu jajca - moim zdaniem lepiej pracowac bez speculara w maxie - powierzchnie matowe zostaja matowe a na tych blyszczacych dorysowujesz blyski i jest wporzo - potem jak dojdzie specular w silniku to sie nic nie stanie (a jak nie dojdzie to bedzie wygladac przyzwoicie :)

 

te kieszenie - jak wspomnial paimei - za bardzo jakies takie kwadratowe klocki

 

model niestety to jedna wielka kaszana - nie masz zadnego sensu w siatce - trojkaty leca jak chca, jakies dziwne ciecia, powstawiane wiercholki w przypadkowych miejscach - krotko moowiac bauagan na maxa - poprzygladaj sie modelom z innych projektow - nawet majac w miare niski polycount mozna to duzo lepiej rozwiazac

 

konkluzja - (jak to kurt moowi) masz juz skila w texturowaniu ale skup sie zdobywaniu skila w modelowaniu :D

 

ps. tak sie jeszcze przygladam - fajnie by bylo jakbys na texturce to wszystko bardziej poodcinal - w sensie - zeby te przerwy miedzy plytkami byly bardziej wyraziste i zeby bylo widac grubosc plytek lezacych na tej 'dzianinie' :D (cieniem albo bevelem jakos tak)

 

pozdrawiam - i gratuluje calkiem udanego debiutu :D

Napisano

nowy metal gear solid sie chowa :) wspaniała robota - rekoma powinna tutaj isc ;)

Napisano
  • Autor

tw.jpg

 

Glowa powoli powoli idzie caly czas cos zmieniam lub zaczynam od nowa , 700 Triangles , textura 512x512, bump. ;D

Napisano

teksturka ciekawa, fajno by bylo zobaczyc to z innych ujec bo na tym to wydaje sie troche nieproporcjonalne (rece, dlonie, dziwnie wielki biodra) i chyba za duzo poli na te jego pudelka przeznaczyles (ale ja tez nowy jestem to moze tak musi byc). A wiec tekstura na tak, model na nie..

Napisano

Model dobrze dopasowany jakościowo do ilości poly.

Robisz niesamowicie detaliczne textury 0_0 !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.