Noth Napisano 7 Listopad 2005 Napisano 7 Listopad 2005 Co tu duzo mowic 1800 Poly , texturka 512 na 720(mapowana), wolny czas. ;)
ledyr Napisano 7 Listopad 2005 Napisano 7 Listopad 2005 jest gicik, troszke stopy i dłonie za kwadratowo wyglądaja. czemu tak skromnie (facey)? a teksturka jaka ładna... :D sam robiłeś ?
_michal Napisano 7 Listopad 2005 Napisano 7 Listopad 2005 Świetna textura, nawet bardzo. Tylko co to za rozdzielczość 512x720? I ile trójkątów? No i głowy jednak trochę brakuje :) Jeszcze co do textury - używasz tam normali/specularów?
Noth Napisano 7 Listopad 2005 Autor Napisano 7 Listopad 2005 Heh to pierwsza postac jaka zrobilem.. tak naprawde ;) jezeli chodzi o ilosc poly to ustalilem sobie sam limit 2000 a jezeli texturki to 520 na 720 stwierdzilem ze bedzie to dobry sprawdzian na ile potrafie syntetysowaz forme i textury tak by spojnie wygladaly.Taki maly test wiem ze w tej chwili np. Leon z RE4 ma nawet 12000 poligonow.Twarzyczka dojdzie tylko podobnie jak z postacia chce uzyc jak najmniejszej ilosci poligon ale w jak najbardziej wyrazisty sposob.Texturke sam robilem.Jestem bardzo zaskoczony ze tak cieplo to odbieracie.Pozdrawiam.
_michal Napisano 7 Listopad 2005 Napisano 7 Listopad 2005 Parę danych technicznych. W game art nie ma textur 512x720. 512x512, lub 512x1024 owszem, ale 720 nie używa się bo silnik i tak to przeskaluje. Używa się TYLKO rozdzielczości x^2 Dalej - wydaje mi się że policzyłeś polygony. Liczy się zawsze tylko trójkąty.
Noth Napisano 7 Listopad 2005 Autor Napisano 7 Listopad 2005 Miales racje, dziekuje.Przekroczylem limit. ;D
Gość yon Napisano 7 Listopad 2005 Napisano 7 Listopad 2005 hej, strasznie fajne! textura przede wszystkim. moge sie zapytac co jest na tym obiekcie? tylko kolor, specular, bump/normal? Jaka technika malowales? ps? wypalanie textur? zbrush jakis? czekam na glowe :)
Noth Napisano 7 Listopad 2005 Autor Napisano 7 Listopad 2005 tylko bump - 15 i specaular - 60, a texturki nakladalem Unwrap UVW- jezeli o to tobie chodzi ;D (jestem nowy ;) ). Wykonalem je w p.s od podstaw
paimei Napisano 7 Listopad 2005 Napisano 7 Listopad 2005 bardzo mi sie podoba choc wydaje mi sie ze te kieszenie (czy co to jest) na klacie jakos dziwnie odstaja. ogolnie bardzo fajnie:)
w!e8 Napisano 7 Listopad 2005 Napisano 7 Listopad 2005 empeck w nowszych kartach i pod opengl 2 mozna uzywac non power of two texture czy cos takiego co oznacza ze mozna robic jakie ci sie zamarzy nawet 666x999 :D:D i nie trzeba jakiejs superowej karty ;) w przypadku ATI R95xx wystarczy ;) w nowych driverach dodali obsluge tych rozszerzen ;] jesli chodzi zas o starsze to absolutna racja i trzymac sie tych zasad jesli engine ma chodzic pod starszym sprzecikiem
arcade Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 Hej :) bardzo fajna postać, jak to twój pierwszy model jak piszesz to naprawdę zdolniacha z Ciebie ;) - Możesz pokazać jakis inny rzut? wydaje mi się że coś nie siedzi w okolicy bioder i pasa, ale z tego widoku ciężko cokolwiek powiedzieć. Pozdrawiam :)
giorgione Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 bardzo sympatyczny obiekt - ilość śącianek ok, teksturka bardzo fajna - solidnie wykonana.
ftorek Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 hmm - jak na pierwszy model/texture to spx - moze byc :D ale: caly obiekt swieci sie jak psu jajca - moim zdaniem lepiej pracowac bez speculara w maxie - powierzchnie matowe zostaja matowe a na tych blyszczacych dorysowujesz blyski i jest wporzo - potem jak dojdzie specular w silniku to sie nic nie stanie (a jak nie dojdzie to bedzie wygladac przyzwoicie :) te kieszenie - jak wspomnial paimei - za bardzo jakies takie kwadratowe klocki model niestety to jedna wielka kaszana - nie masz zadnego sensu w siatce - trojkaty leca jak chca, jakies dziwne ciecia, powstawiane wiercholki w przypadkowych miejscach - krotko moowiac bauagan na maxa - poprzygladaj sie modelom z innych projektow - nawet majac w miare niski polycount mozna to duzo lepiej rozwiazac konkluzja - (jak to kurt moowi) masz juz skila w texturowaniu ale skup sie zdobywaniu skila w modelowaniu :D ps. tak sie jeszcze przygladam - fajnie by bylo jakbys na texturce to wszystko bardziej poodcinal - w sensie - zeby te przerwy miedzy plytkami byly bardziej wyraziste i zeby bylo widac grubosc plytek lezacych na tej 'dzianinie' :D (cieniem albo bevelem jakos tak) pozdrawiam - i gratuluje calkiem udanego debiutu :D
Hindus Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 nowy metal gear solid sie chowa :) wspaniała robota - rekoma powinna tutaj isc ;)
Noth Napisano 9 Listopad 2005 Autor Napisano 9 Listopad 2005 Glowa powoli powoli idzie caly czas cos zmieniam lub zaczynam od nowa , 700 Triangles , textura 512x512, bump. ;D
trident Napisano 10 Listopad 2005 Napisano 10 Listopad 2005 teksturka ciekawa, fajno by bylo zobaczyc to z innych ujec bo na tym to wydaje sie troche nieproporcjonalne (rece, dlonie, dziwnie wielki biodra) i chyba za duzo poli na te jego pudelka przeznaczyles (ale ja tez nowy jestem to moze tak musi byc). A wiec tekstura na tak, model na nie..
Kruku Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 Model dobrze dopasowany jakościowo do ilości poly. Robisz niesamowicie detaliczne textury 0_0 !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się