Napisano 7 Listopad 200519 l Co tu duzo mowic 1800 Poly , texturka 512 na 720(mapowana), wolny czas. ;)
Napisano 7 Listopad 200519 l jest gicik, troszke stopy i dłonie za kwadratowo wyglądaja. czemu tak skromnie (facey)? a teksturka jaka ładna... :D sam robiłeś ?
Napisano 7 Listopad 200519 l Świetna textura, nawet bardzo. Tylko co to za rozdzielczość 512x720? I ile trójkątów? No i głowy jednak trochę brakuje :) Jeszcze co do textury - używasz tam normali/specularów?
Napisano 7 Listopad 200519 l Autor Heh to pierwsza postac jaka zrobilem.. tak naprawde ;) jezeli chodzi o ilosc poly to ustalilem sobie sam limit 2000 a jezeli texturki to 520 na 720 stwierdzilem ze bedzie to dobry sprawdzian na ile potrafie syntetysowaz forme i textury tak by spojnie wygladaly.Taki maly test wiem ze w tej chwili np. Leon z RE4 ma nawet 12000 poligonow.Twarzyczka dojdzie tylko podobnie jak z postacia chce uzyc jak najmniejszej ilosci poligon ale w jak najbardziej wyrazisty sposob.Texturke sam robilem.Jestem bardzo zaskoczony ze tak cieplo to odbieracie.Pozdrawiam.
Napisano 7 Listopad 200519 l Parę danych technicznych. W game art nie ma textur 512x720. 512x512, lub 512x1024 owszem, ale 720 nie używa się bo silnik i tak to przeskaluje. Używa się TYLKO rozdzielczości x^2 Dalej - wydaje mi się że policzyłeś polygony. Liczy się zawsze tylko trójkąty.
Napisano 7 Listopad 200519 l hej, strasznie fajne! textura przede wszystkim. moge sie zapytac co jest na tym obiekcie? tylko kolor, specular, bump/normal? Jaka technika malowales? ps? wypalanie textur? zbrush jakis? czekam na glowe :)
Napisano 7 Listopad 200519 l Autor tylko bump - 15 i specaular - 60, a texturki nakladalem Unwrap UVW- jezeli o to tobie chodzi ;D (jestem nowy ;) ). Wykonalem je w p.s od podstaw
Napisano 7 Listopad 200519 l bardzo mi sie podoba choc wydaje mi sie ze te kieszenie (czy co to jest) na klacie jakos dziwnie odstaja. ogolnie bardzo fajnie:)
Napisano 7 Listopad 200519 l empeck w nowszych kartach i pod opengl 2 mozna uzywac non power of two texture czy cos takiego co oznacza ze mozna robic jakie ci sie zamarzy nawet 666x999 :D:D i nie trzeba jakiejs superowej karty ;) w przypadku ATI R95xx wystarczy ;) w nowych driverach dodali obsluge tych rozszerzen ;] jesli chodzi zas o starsze to absolutna racja i trzymac sie tych zasad jesli engine ma chodzic pod starszym sprzecikiem
Napisano 8 Listopad 200519 l Hej :) bardzo fajna postać, jak to twój pierwszy model jak piszesz to naprawdę zdolniacha z Ciebie ;) - Możesz pokazać jakis inny rzut? wydaje mi się że coś nie siedzi w okolicy bioder i pasa, ale z tego widoku ciężko cokolwiek powiedzieć. Pozdrawiam :)
Napisano 8 Listopad 200519 l bardzo sympatyczny obiekt - ilość śącianek ok, teksturka bardzo fajna - solidnie wykonana.
Napisano 8 Listopad 200519 l hmm - jak na pierwszy model/texture to spx - moze byc :D ale: caly obiekt swieci sie jak psu jajca - moim zdaniem lepiej pracowac bez speculara w maxie - powierzchnie matowe zostaja matowe a na tych blyszczacych dorysowujesz blyski i jest wporzo - potem jak dojdzie specular w silniku to sie nic nie stanie (a jak nie dojdzie to bedzie wygladac przyzwoicie :) te kieszenie - jak wspomnial paimei - za bardzo jakies takie kwadratowe klocki model niestety to jedna wielka kaszana - nie masz zadnego sensu w siatce - trojkaty leca jak chca, jakies dziwne ciecia, powstawiane wiercholki w przypadkowych miejscach - krotko moowiac bauagan na maxa - poprzygladaj sie modelom z innych projektow - nawet majac w miare niski polycount mozna to duzo lepiej rozwiazac konkluzja - (jak to kurt moowi) masz juz skila w texturowaniu ale skup sie zdobywaniu skila w modelowaniu :D ps. tak sie jeszcze przygladam - fajnie by bylo jakbys na texturce to wszystko bardziej poodcinal - w sensie - zeby te przerwy miedzy plytkami byly bardziej wyraziste i zeby bylo widac grubosc plytek lezacych na tej 'dzianinie' :D (cieniem albo bevelem jakos tak) pozdrawiam - i gratuluje calkiem udanego debiutu :D
Napisano 8 Listopad 200519 l nowy metal gear solid sie chowa :) wspaniała robota - rekoma powinna tutaj isc ;)
Napisano 9 Listopad 200519 l Autor Glowa powoli powoli idzie caly czas cos zmieniam lub zaczynam od nowa , 700 Triangles , textura 512x512, bump. ;D
Napisano 10 Listopad 200519 l teksturka ciekawa, fajno by bylo zobaczyc to z innych ujec bo na tym to wydaje sie troche nieproporcjonalne (rece, dlonie, dziwnie wielki biodra) i chyba za duzo poli na te jego pudelka przeznaczyles (ale ja tez nowy jestem to moze tak musi byc). A wiec tekstura na tak, model na nie..
Napisano 11 Listopad 200519 l Model dobrze dopasowany jakościowo do ilości poly. Robisz niesamowicie detaliczne textury 0_0 !
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto