Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

co tu pisać tes jak zawsz prezentuje ten sam cholernie wysoki poziom. mozna tylko chwalić i uczyć się.

 

p.s. czy mi sie wydaje czy forum znowu zrobilo sie miedzynarodowe, juz kiedyś mieliśmy rozmowwki po angielsku.

Napisano

Damb Thats one hell of a model.... But we did\'nt expect anything less from you thats for sure...welldone mate keep it up.[piwo]

Napisano

ciekawy modeling - świetny - co do damego wyglądu modelu mam wątpliwości co do łaczenia \"plecaka\" z odwłokiem . Oryginalny wybór - widzę że jesteś b. dobry w 3d wszyscy tu cię chwalą - ja też nie odstaje - - niestety nie widziałem wiecej twoich prac - można je gdzieś zobaczyć ?

 

PS: - może Ci się to przyda

 

 

POZDRAWIAM

i zapraszam do oglądnięcia tarantuli

phylokrania.jpg

Napisano

Dziekuje wam wszystkim za komentarze :)

Thx claud, as you said: ...Bet it will be modeled to perfection. So, i\'ll try.

 

Tomasz Kucharz:

 

Dzieki za obrazek, przyznam sie, ze wlasnie na tym sie bardzo wzoruje, podoba mi sie pozycja tego owada, jesta taka agresywna, gotowa do ataku.

Polaczenie odwloka oczywiscie poprawie, poniewaz tamto miejsce jeszcze nie jest dopracowane.

 

 

Co do prac, udalo mi sie znalezc to:

 

http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=1437&page=1

http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=3299&page=3

http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=1550&page=2

 

Kain:

 

Oto siatki dla Ciebie.

Napisano

ehhh...z czym ja do ludzi :D:D naprawde pracka jest niezla...ba nawet swietna :)) czekam na kolejne rendery..

 

pozdr

 

P.S>

 

Jaki czas renderingu na tym Lightracerze i na jakim sprzecie?

Napisano

Nie marudzic mi tutaj, tylko do roboty !! :)

 

 

Pablo:

 

Czas renderingu to ok.: 1godziny :) Nie jestem pewien. zapuszcze dzisiaj na noc render i wam jutro powiem.

Maszyna to P IV 2.4 Ghz, 1Gb Ram.

 

 

Napisano

uuuu długo...chciało Ci sie tak czekać/?

a czemu nie uzyjesz np. Vraya lub FR itd? przecierz sa szybsze i zblizone do jakosc..

 

pozdr

Napisano

powinni zakazac tym z dubaju dostepu do komputera, bo zawyrzaja poziom... :o:o:o

 

no panowie do roboty!!! (hehe, latwo mowic, ja tam nie robie owadow bo sie zniechecilem ogladajac takie pracki....)

 

[rotfl][rotfl][rotfl]

zycze wszystkim innym powodzenia w starciu z Tesaurusem... (przyda sie hehe....)

kurde pod wrazeniem jestem i czekam na texturki.

Napisano

Nie przesadzaj KAIN, bo sie rozplyne [piwo]. Wczoraj zaczalem robic testowe tekstury i... i wszystkie detale sie zgubily :( Bede musial cos pokombinowac [hmmm]

Napisano

z modelingiem świetna robota, ciekawe jak Ci głowa wyjdzie :cool:

pokaż te testowe texturki, chętnie ocenimy:)

a co do detali to moze spróbuj je po prostu światłem wydobyć

Napisano

Napewno po weekendzie bedzie wiekszy update. Wtygodniu nie mam zbyt wiele czasu na modelowanie... Testowe teksturki sa tesowe i nie pokaze :P. Pokaze jak juz beda \"pokazywalne\".

Napisano

Trochę umknoł mi twój wątek na chwilkę (kilka dni).

Modelu chyba komentować nie ma sensu. Teksturki toże gitez.

Czekam na łepek tylko musi być agresywny !!

Napisano

Bez przesady chlopaki :|. Moze brakuje jakichs drobnych wloskow i tym podobnych detali ?!

 

W tym tygodniu bede zajety przeprowadzka, wiec nastepny update dopiero po weekendzie. To bedzie reszta owada. Mam nadzieje, ze rowniez zdolam sie uporac z przygotowaniem uv.

 

Napisano

Tym razem pamietam czas :D Rendering zrobiony w xsi 3.5 za pomoca MentalRay\'a. W scenie sa dwa swiatelka (jedno \'area\') + sam final gahtering. Rendering w 1024/768 trwal dosyc dlugo bo az 45 minut. Pentium IV 2,4 +1Gb Ram.

Napisano

Model super, ale textury mało sugestywne mi się wydają. bo troche to teraz pzypomina statuetkę odlaną z brązu. Nie wiem, mozę to wina świateł, a może zbyt jednolitego koloru.

:P

Napisano
Originally posted by Tesaurus

Nie przesadzaj KAIN, bo sie rozplyne [piwo]. Wczoraj zaczalem robic testowe tekstury i... i wszystkie detale sie zgubily :( Bede musial cos pokombinowac [hmmm]

 

Właśnie - problemy są wtym żeby zdecydować się albo na dokładny modelling albo dokładny texturing. Inaczej - strata czasu.

 

A co do pracy: - zgubiłem gdzieś głowę owada (?)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności