Lis Napisano 27 Listopad 2005 Share Napisano 27 Listopad 2005 Witam! Byłby już cały model gdybym nie był chory:-( No, ale zawsze chciałem mieć takie cacuszka a że zbliżają się święta to sobie takowe sprawie (ale w 3d). Ok. Ale na poważnie. Staram się go robić najlepiej jak tylko potrafię. Jest to mój pierwszy model robiony Chamerami i wygładzaniem Nurbsowskim. Proszę o komentarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 27 Listopad 2005 Share Napisano 27 Listopad 2005 Model całekiem fajny. Szkoda, że tak moło :( Ogólnie nie mam zastrzeżeń pozdro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 27 Listopad 2005 Autor Share Napisano 27 Listopad 2005 Wlaśnie że jest dużo :-) Ceszta to tylko gładnie ścianki i pilka pokreteł :-). PS. Może ma ktoś referke od tyłu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zarowa Napisano 27 Listopad 2005 Share Napisano 27 Listopad 2005 No no ładnie. Fajnie rozkminiona siatka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 19 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 19 Grudzień 2005 Sorki że odkopałem ten wątek ale postanowiłem dokończyć ten model no i natrafiłem na problem. Mam taki oto róg konsolki. Górą biegnie rowek który wychodzi na zewnątrz. Takie oto chamfery wymyśliłem: No i wychodzi takie gów... . Hilfe HILFE HILFE dodaje wersje bez chamferów. Proszę jakiegoś dobrego człowiek aby mi narysował jak to powinno wyglątać żeby się fajnie wygładziło tak jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gedeon Napisano 19 Grudzień 2005 Share Napisano 19 Grudzień 2005 Bardzo mi się podoba ten model. Zapytam się co to jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 19 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 19 Grudzień 2005 Lukasz_S - Thx wielkie. Zaraz to wyprubuje. Gadeon - To ATARI Lynx. pierwsza na świecie konsola do gier z kolorowym wuświetlaczem. Super bajer wypasiony. Miał wyprzeć GameBoya lecz niestety słaby marketing zrobił swoje. i wogóle problemy wewnętrzne w atari też sprawiły problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gedeon Napisano 19 Grudzień 2005 Share Napisano 19 Grudzień 2005 Dobrze się dowiedzieć czegoś nowego. Sprostuę poprzedni post: Bardzo mi się podoba ten Atari Lynx z kolorowym wuświetlaczem (zupełnie jak ten idiota któremu się wydaje że mówi po francuski z Allo ALlo)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 19 Grudzień 2005 Share Napisano 19 Grudzień 2005 no lisie fajnie fajnie, ale more update :D mozesz jakieś refki pokazać? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 23 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2005 kurde mam już dużo wymodelowane ale oczywiście kolejny problem. Niech ktoś powie mi co to jest za wypukłość na krawędzi i z kąd się wzieła?? Mam taką oto siateczkę: http://w3.tyszkiewicz.edu.pl/~angasior/wrexham2/objekty/ATARI_LYNX/10.jpg Po Mesh smoth: http://w3.tyszkiewicz.edu.pl/~angasior/wrexham2/objekty/ATARI_LYNX/11.jpg Render: http://w3.tyszkiewicz.edu.pl/~angasior/wrexham2/objekty/ATARI_LYNX/12.jpg Całe otoczenie: http://w3.tyszkiewicz.edu.pl/~angasior/wrexham2/objekty/ATARI_LYNX/13.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 23 Grudzień 2005 Share Napisano 23 Grudzień 2005 Na bank masz gdzies vertexy nie polaczone - mozesz miec tez nawarstwiona powierzchnie (tzn. polygon na polygonie dlatego nie moze polaczyc vertexow poli nie odnajdziesz tego poly ktory sie powielil)... Qrcze mam nadzieje ze sobie poradzisz i zrozumiesz co napisalem... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 23 Grudzień 2005 Share Napisano 23 Grudzień 2005 zaznacz wszystkie vertexy w tym miejscu i daj b. mały weld Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 23 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2005 Ba. :-) Vertexy są na 10000% połączone. Tego jestem pewien niema bata. Wiktor - Te nawarstwione powierzchnie. Rozumiem że ich nie widać bo są na tych samych miejscach. Ale jak je usunąć?? Może sprubuje wywalić Facy i narysować ręcznie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 23 Grudzień 2005 Share Napisano 23 Grudzień 2005 Lepiej kasuj pojedynczo w tym obrebie polygony, jezeli bedzie przeswit to dajesz ctrl-z jako undo i jedziesz kasowaniem dalej. w koncu powinienes trafic ze po skasowaniu poly bedzie podspodem inny poly.... o ile to o powielenie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 23 Grudzień 2005 Share Napisano 23 Grudzień 2005 Lis: zrob tak... wybiez edycje polygonow i poklikaj pare razy na jakis polygon w tych miejscach gdzie jest problem - jezeli ci sie zdarzy sytuacja ze bedziesz widzial ze jest jakis polygon zaznaczony ale go nie widzisz (tz nie bedzie podswietlony) to znaczyc bedzie ze jest nawarstwiony. To jest normalne w maxie - przewaznie sie to dzieje gdy uzywasz extrude (wiem czemu ale za duzo pisania i tlumaczenia ;P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 24 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 24 Grudzień 2005 Kurde mało czasu. Teraz Jeszcze Święta. Jeszcze do bitwy się zapisałem. kiedy ja to wszystko zrobię. apdejcik: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 29 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2005 Witam! Postanowiłem skończyć to cudo. Oto efekt model ready. Teraz materiały. Model w 95% zgodny z oryginałem. Znaczy się brakuje gumowych uchwytów z tyłu. Ale nie mam już nerwów i siły żeby się jeszcze w to bawić. Chciałbym prosić forumowiczów o pomoc z materiałami. Znaczy się potrzebuję shader na gumowe guziczki (te obok ekranu). Hmm. Może mi jeszcze ktoś napisać jak uzyskać ładnie oświetlony model w mentalu. Bo nie znam. Ktoś pytał o referki. Referki z google. Zwykłe foty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-=S3B=- Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 No to czekamy na shaderki. Atarynka bardzo fajna. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 Może mi jeszcze ktoś napisać jak uzyskać ładnie oświetlony model w mentalu Model oświetl jednym światłem mrAreaSpot z Decay na InverseSquare, AreaLightSize na ok 80x80 cm, włącz GI i koniec z kłopotami. Reszta zależy od tego czy ma to być tylko prezentacja modelu czy też mały fotoreal czyli powiedzmy scenka z leżącym padem na stoliku. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2005 troszke shaderkow ale work in progres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 ciekawy modelik, mam jednak trochę zastrzeżeń co do szarej tekstury obudowy, jest trochę nierealistyczna, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 Lis czyz to nie jest brazil przypadkiem? :> ano szary material troche niereal, ale reszta rewelka, ogolnie fajne to atari jest:] pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2005 Nie to zwykły scanline + exposure control + ray tracer. Brazila nizanam a pozatym moge robić to tylko w szkole a tam takich bajerkow nie posiadają. :-) No materiały do paprawki są oczywiścia. te co są to taki dzisiejszy speed. dzięki za komenty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 Lis bardzo ladnie!! :) wybrales ciekawy model - bo ciagle te auta i auta - upsss ja tez modeluje tylko samochody... ;/ hehehe Render jest OK sam model poprawnie wykonany!! Gratuluje :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 co to jest za konsolka to nie mam pojecia;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 31 Grudzień 2005 Update na dziś. Troszkę shaderki pozmieniałem. Teraz czas na zmiane rendera na Mentala no i jakaś aranżacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniu_PL Napisano 31 Grudzień 2005 Share Napisano 31 Grudzień 2005 Łał fajowo... :] Ciekawe, jak to w mentalu wyjdzie życzę powodzenia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 31 Grudzień 2005 Share Napisano 31 Grudzień 2005 odrazu ciekawiej wygląda, tekstury już calkiem dobre, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Conrad Napisano 31 Grudzień 2005 Share Napisano 31 Grudzień 2005 generalnie to ona mi sie kojarzy jako czarna, znam ta konsole bo jestem fane konsol, jest spoko cala, w sumie to o niej zapomnialem nawet zanim ten watek czytalem,mysle ze moze ciut za bardzo przysick krzyzakowy wygladzony. co do rendera chyba latwiej bylo by i szybciej w vray zrobic, zeby tylko ogoleni widziec lepszy render, pozniej plastici itp i w miare szybko, ale kwestia upodoban. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imprecis Napisano 31 Grudzień 2005 Share Napisano 31 Grudzień 2005 MOdelik b.fajny, wszystko mi sie poki co podoba, czekam na lepszego rendera. Btw. Patrzac po rozmieszczeniu klawiszy nie dziwie sie czemu nie wyparla gameboya, jakos sobie nie wyobrazam jak na tym mozna grac o_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 31 Grudzień 2005 Share Napisano 31 Grudzień 2005 Fajny model, i fajnie ze akurat Lynx, ktory tak naprawde nie zostal stworzony przez Atari, ale kogo to interesuje;) jezeli bedziesz kiedys jeszcze modelowal cos mniej znanego to polecam wonder swama albo neogeo albo cos ultra malo znanego NEC Turbo Express:D pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gedeon Napisano 1 Styczeń 2006 Share Napisano 1 Styczeń 2006 Wow. Nie wiem jak wygląda Atari Lynx ale twój model jest naprawdę świetny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się