Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Atari Lynx


Lis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Byłby już cały model gdybym nie był chory:-(

No, ale zawsze chciałem mieć takie cacuszka a że zbliżają się święta to sobie takowe sprawie (ale w 3d).

 

Ok. Ale na poważnie. Staram się go robić najlepiej jak tylko potrafię. Jest to mój pierwszy model robiony Chamerami i wygładzaniem Nurbsowskim.

 

Proszę o komentarze.

 

06.jpg

05.jpg

04.jpg

03.jpg

02.jpg

01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sorki że odkopałem ten wątek ale postanowiłem dokończyć ten model no i natrafiłem na problem.

Mam taki oto róg konsolki. Górą biegnie rowek który wychodzi na zewnątrz.

 

Takie oto chamfery wymyśliłem:

07.jpg

 

No i wychodzi takie gów...

08.jpg.

 

Hilfe HILFE HILFE

dodaje wersje bez chamferów. Proszę jakiegoś dobrego człowiek aby mi narysował jak to powinno wyglątać żeby się fajnie wygładziło tak jak należy.

09.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukasz_S - Thx wielkie. Zaraz to wyprubuje.

Gadeon - To ATARI Lynx. pierwsza na świecie konsola do gier z kolorowym wuświetlaczem. Super bajer wypasiony. Miał wyprzeć GameBoya lecz niestety słaby marketing zrobił swoje. i wogóle problemy wewnętrzne w atari też sprawiły problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde mam już dużo wymodelowane ale oczywiście kolejny problem.

Niech ktoś powie mi co to jest za wypukłość na krawędzi i z kąd się wzieła??

 

Mam taką oto siateczkę:

10.jpg

http://w3.tyszkiewicz.edu.pl/~angasior/wrexham2/objekty/ATARI_LYNX/10.jpg

 

Po Mesh smoth:

11.jpg

http://w3.tyszkiewicz.edu.pl/~angasior/wrexham2/objekty/ATARI_LYNX/11.jpg

 

Render:

12.jpg

http://w3.tyszkiewicz.edu.pl/~angasior/wrexham2/objekty/ATARI_LYNX/12.jpg

 

Całe otoczenie:

13.jpg

http://w3.tyszkiewicz.edu.pl/~angasior/wrexham2/objekty/ATARI_LYNX/13.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ba. :-) Vertexy są na 10000% połączone. Tego jestem pewien niema bata.

 

Wiktor - Te nawarstwione powierzchnie. Rozumiem że ich nie widać bo są na tych samych miejscach. Ale jak je usunąć??

Może sprubuje wywalić Facy i narysować ręcznie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kasuj pojedynczo w tym obrebie polygony, jezeli bedzie przeswit to dajesz ctrl-z jako undo i jedziesz kasowaniem dalej. w koncu powinienes trafic ze po skasowaniu poly bedzie podspodem inny poly.... o ile to o powielenie chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lis: zrob tak... wybiez edycje polygonow i poklikaj pare razy na jakis polygon w tych miejscach gdzie jest problem - jezeli ci sie zdarzy sytuacja ze bedziesz widzial ze jest jakis polygon zaznaczony ale go nie widzisz (tz nie bedzie podswietlony) to znaczyc bedzie ze jest nawarstwiony. To jest normalne w maxie - przewaznie sie to dzieje gdy uzywasz extrude (wiem czemu ale za duzo pisania i tlumaczenia ;P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Postanowiłem skończyć to cudo. Oto efekt model ready. Teraz materiały. Model w 95% zgodny z oryginałem. Znaczy się brakuje gumowych uchwytów z tyłu. Ale nie mam już nerwów i siły żeby się jeszcze w to bawić.

 

Chciałbym prosić forumowiczów o pomoc z materiałami. Znaczy się potrzebuję shader na gumowe guziczki (te obok ekranu).

 

Hmm. Może mi jeszcze ktoś napisać jak uzyskać ładnie oświetlony model w mentalu. Bo nie znam.

 

Ktoś pytał o referki. Referki z google. Zwykłe foty.

 

 

18.jpg

17.jpg

16.jpg

15.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi jeszcze ktoś napisać jak uzyskać ładnie oświetlony model w mentalu

 

Model oświetl jednym światłem mrAreaSpot z Decay na InverseSquare, AreaLightSize na ok 80x80 cm, włącz GI i koniec z kłopotami.

Reszta zależy od tego czy ma to być tylko prezentacja modelu czy też mały fotoreal czyli powiedzmy scenka z leżącym padem na stoliku.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to zwykły scanline + exposure control + ray tracer. Brazila nizanam a pozatym moge robić to tylko w szkole a tam takich bajerkow nie posiadają. :-) No materiały do paprawki są oczywiścia. te co są to taki dzisiejszy speed. dzięki za komenty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie to ona mi sie kojarzy jako czarna, znam ta konsole bo jestem fane konsol, jest spoko cala, w sumie to o niej zapomnialem nawet zanim ten watek czytalem,mysle ze moze ciut za bardzo przysick krzyzakowy wygladzony. co do rendera chyba latwiej bylo by i szybciej w vray zrobic, zeby tylko ogoleni widziec lepszy render, pozniej plastici itp i w miare szybko, ale kwestia upodoban.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny model, i fajnie ze akurat Lynx, ktory tak naprawde nie zostal stworzony przez Atari, ale kogo to interesuje;) jezeli bedziesz kiedys jeszcze modelowal cos mniej znanego to polecam wonder swama albo neogeo albo cos ultra malo znanego NEC Turbo Express:D

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności