Quadysz Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 ten but jest prawy czy lewy?? a co do kolan - tam powinien byc jeszcze miesien - chyba dwuglowy uda, poza tym oba kolana sa jekies powykrecane, koniecznie popraw, chyba ze ni eebdzie widac.... pozdrawiam
jedi-killer Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 kurde tez takom budowe chcem miec troche gruby jestem :D ale radze se z wf :D Ale projekcik dobry i ladny ale rence pomiejsz z barami :)
Gość User190 Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 Hmm.. kolana są chyba dobre.. ale to przez oświetlenie tak wychodzą.. zresztą scena będzie słabo oświetlon, więc nie powinno być tego widać.. :)
xMark Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 Tygrysia maske mu zrob i bedzie tak jak ten kolo z japonskiej kreskowki :D
Gość User190 Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 Jaki kolo?? Hmm... ale chyba raczej nie :)
Gość User190 Napisano 21 Grudzień 2003 Napisano 21 Grudzień 2003 Początki scenki.. heh, trzeba by to wreszcie skończyć :-)
Gość User190 Napisano 21 Grudzień 2003 Napisano 21 Grudzień 2003 Początki scenki.. heh, trzeba by to wreszcie skończyć :-)
ftorek Napisano 22 Grudzień 2003 Napisano 22 Grudzień 2003 hmmm - fajne - tylko te grzyby troche absurdalne - nie wiem czy o to ci chodzilo?? i jeszcze jedno: ten koles to jakis zbieracz zlomu??
Gość User190 Napisano 24 Grudzień 2003 Napisano 24 Grudzień 2003 Dzięęeki... btw. Idą święta... czas sprzątania, pieczenia placków i obżerania się bez hamulców... Z tej okazji chciałbym Wam złożyć najserdzeczniejsze życzenia zdrowia i szczęścia; żeby byli zawsze przy Was ludzie, którzy wnoszą do Waszego życia coś więcej niż tylko brud z pola, żebyś miał miliardy marzeń, które się spełnią i żebyście nigdy nie żałowali nawet sekundy ze swojego cennego (bo jedynego) życia. Ponadto jak już będziecie dawać nura pod stół na zabawie sylwestrowej to przypomnijcie sobie o M@Tim i chlapnijcie jeszcze kieliszeczek za moje zdrowie i mojej Gwiazdeczki! :-) Tj. miało być zajefajnego sylwestra, ale pewnie i tak nikt nie będzie pamiętał co się wtedy wydarzyło :-) pozdrawiam M@Ti
Gość User190 Napisano 30 Grudzień 2003 Napisano 30 Grudzień 2003 Hmmm... zostało mi do zrigowania jeszcze z 10 vertexów i mi się nie che... ;( Zmobilizujcie mnie jakoś, bo nigdy tego nie skończę ;) ;P
Bobby_digital Napisano 30 Grudzień 2003 Napisano 30 Grudzień 2003 10 vertexów ? phi co to jest 10 vertexow
Gość User190 Napisano 30 Grudzień 2003 Napisano 30 Grudzień 2003 Nic!! I właśnie dlatego nie chce mi sie ich dołączać.. ;( Ale jak mam rozumieć to miałą być ta motywacja?? Słabo :P
Bobby_digital Napisano 30 Grudzień 2003 Napisano 30 Grudzień 2003 ehehehe :) jakos rozleniwiony jestem po swiętach i niechcialo mi sie zbytnio wysilać.
Gość User190 Napisano 30 Grudzień 2003 Napisano 30 Grudzień 2003 eeee.. to ja idę zrobiś sobie kolację i może jednak pokleję to do kupy :P
Gość User190 Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 Qrczak - mam problema z rigowaniem!! Hmm... mam na klatce piersiowej koło 10 vertexów, które ni jak nie chcą się ruszać z resztą modelu... gdy podświetlam jakiegoś tendonsa (korzystam z modyfikatora physique) w trybie vertex to zawsze zaznaczają mi się właśnie te wertexy (oraz te, które powinny być przy danym tendonie).. Hmm.. nie wiem, co z tym ejst nie tak... qrczak... NIedobrze... błagam o szybkąsolucję :) :D
Gość User190 Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 Jeszcze jedno pytanie do specjalistów od rigowania - co zrobić, żeby materiał na postaci (w tym wypadku coś w stylu spódniczki) nie przechodził przez obiekt?? Na (nazwijmy to) kilcie mam też modyfikator physique i ciało przechodzi mi przez tą spódniczkę w momencie ruchu!! (poprzedni pytanie nadal aktualne)
dr Ug Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 Pieknie to opisales, ale mysle, ze screen dalby o wiele wiecej. Poza tym to envelopes odpowiadaja za \"glowna\" deformacje modelu.
Gotham Napisano 1 Styczeń 2004 Napisano 1 Styczeń 2004 1- Zaznacz i daj siłę 1 od kości klatki piersiowej. 2- Zrigować spódniczkę (dobrze).
Gotham Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Zrób tak: Podnieś mu nogi i przesuń w przód. Wejdź do modyfikatora i poprzestawiaj tak obwodnice czy same punkty aby wszystko wróciło do ładu. Przecież nikt nie każe rigować w jednej pozycji. Ruszaj modelem, testuj i poprawiaj.
Gość User190 Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Hmm.... GOTHAM - kocham Cię!! (Ciekawe, co an to powie moja Gwiazdeczka?? :) ) ...zaraZ idę popróbować.. ale dalej nie mogę ruszyć vertexów z klaty :(
Gość User190 Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Kolejny problem - ząbki/druciki/kraty z maski są zrigowane do głowy i w momencie obracania głowy w jedną stronę one idą w drugą!!!! Tam s 4 takie druciki i kiedyś były po prostu symetryczną kopią.. teraz nie chcą się poddać mojej woli!! Wredne.. co z tym zrobić?? :)
Gotham Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 ....(......).... 1) Wejdź w poziom wierzchołków. Tam możesz ręcznie przypisac każdemu siłę danej kości.... Po prostu wybierz odpowiednią i wpisz 1... 2) Zasada stara jak świat. Nie riguj elementów które nie mają się deformować. Po prostu ?select and link? do kości czaszki. ....(......)....
Gość User190 Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Co do 2giego... Ekhm.. no fakt... :-) Pierwszy sprawdze wieczorkiem, na razie musze wyskoczyć gdzieś z chatki :-)
Gość User190 Napisano 3 Styczeń 2004 Napisano 3 Styczeń 2004 Ekhm.. no.. \"ząbki\" i maseczka są ok... ale mam następny problem - gdy ruszam głową to maska wcina mi się w człowieka... można jakoś ustawić interakcję między tymi dwoma obiektami tak, żeby te 2 siatki się nie przecinały??
Gotham Napisano 4 Styczeń 2004 Napisano 4 Styczeń 2004 Oj człeku szanuj moc obliczeniową swojego komputerka... Nie kombinuj tylko dobrze zriguj a będzie jak najbardziej ok... Metoda jak przy spódniczce... Maska zlinkowana do kości czaszki, a twarz poprawiaj aż nie będzie przechodzić przez maskę (najpewniej kość szyi ma wpływ na twarz). Tyle od strony technicznej... Mam nadzieje że coś z tym jeszcze zrobisz koncepcyjnie i kompozycyjnie... Bo na razie wygląda to na kiepsko wykonanego slipknota w dekoracji rodem z \"od przedszkola do opola\":....
don_filippo Napisano 4 Styczeń 2004 Napisano 4 Styczeń 2004 A mnie się przypomina jason w swojej maseczce[lol2] freddy vs jason rulezzzzz;)
Gość User190 Napisano 4 Styczeń 2004 Napisano 4 Styczeń 2004 Ej, ej.. z tym od przedszkola do opola to przegiąłeś :P A model jest rzeczywiście słaby!!
saygon Napisano 5 Styczeń 2004 Napisano 5 Styczeń 2004 no juz lepiej wyglada. doczepilbym sie jeszcze do miesni, wlasciwie do wglebien w skorze tuz pod miesniami klaty, ale itak widac ogromna poprawe.
Dr0cK Napisano 5 Styczeń 2004 Napisano 5 Styczeń 2004 Dla mnie pomysl jest świetny. Tylko również popracowal bym na barkami. A co do miesni to musisz sie zastanowic ktore sa napiete a ktore nie... to jest wazne aby postac ni wygladala jakby dostala paralizu lub skurczu miesni na calym ciele :) A poza tym to mi sie zaj......e podoba, tak trzymaj !!!! :)
Gość User190 Napisano 11 Styczeń 2004 Napisano 11 Styczeń 2004 Pytanie: Co jest lepiej zrobić, wyeksportować model człowieka do sceny z otoczeniem i tam ustawić pozę, czy zaimportować scenę z otoczeniem do sceny z modelem człwoeika?? Ma to jakieś znaczenie?? Ostatnio nie mam czasu na zabawę i chciałbym wiedzieć, czy mogą być jakies nieporządane konsekwencje tych czynów :P
Gotham Napisano 14 Styczeń 2004 Napisano 14 Styczeń 2004 Wiesz, najczęściej postać jest zrigowana więc trudniej manipulować jej wielkością (nie zadbałeś o proporcjonalność czyż nie? ;) ) stąd niby lepiej tło do postaci. Ale tak naprawdę to żadna różnica, a poza tym często komponuje się postać do tła w photoshopie, tyle że trzeba wyrenderować wtedy z głową...
Gość User190 Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 No i lecimy dalej.. Mały UPDT - nie komentujcie, wrzucam go, zeby bylo widac, ze cos sie dzieje. Jest tutaj duzo bledow o ktorych wiem i ktore musze poprawic... :)
saygon Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 ciemnosc widze ciemnosc. jezu ludzie szanujcie moje oczy/!!!!a co do rendera to sieci totalnie nienaturlanie, za sztywno obacz jak ty siedzisz lekko rozluźniony. tak samo zadko kiedy trzymamy cos idealnie prosto niech bedzie lekko przechyolone. a i staraj sie pisac jeden post z samym tekstem a nie 2. dzieki i powodzenia.
Gość User190 Napisano 21 Styczeń 2004 Napisano 21 Styczeń 2004 Hehehe.. z założenia pracka ma być ciemna.. u mnie widać ją nieźle.. - widać monitor masz badziewny :P Co do facte.. chyba nie bede go ruszal.. poprawie mscami siateczke, zeby nie wygladal tak sztucznie (m.in nogi) i pochyle ta laske... A co do postow - ok :)
Gotham Napisano 21 Styczeń 2004 Napisano 21 Styczeń 2004 \"Domowe przedszkole wszystkie dzieci kocha, domowe przedszkole... Dzieci usiądźcie wokół wodza świecący brzuszek, zaraz opowie wam mroczną bajeczkę o złym czarodzieju Leppinie (...) tylko uważajcie na czerwone grzybki (to muchomory sromotnikowe) pamiętajcie, nigdy nie ruszajcie ich w lesie, po nich można być chorym (...) i nie siadajcie na kolankach wodza bo choruje na owalne-rozpuszczone zwyrodnienie kolan... No już dzieci, biegnijcie!\"
darkelf Napisano 21 Styczeń 2004 Napisano 21 Styczeń 2004 ale disy leca... ale co jak co, nie podoba mi sie ten render :D... widze pracujesz nad nim, wiec czekam...
ftorek Napisano 21 Styczeń 2004 Napisano 21 Styczeń 2004 hej - mi sie nie podoba!! - niestety- kolory jakies takie bez pomyslu - koles ma nogi jak naabite popka rowerowa i w ogole troche bezsensu: najpierw ostro walczysz z kolesiem (jego wygladem) a potem w ogole tego nie pokazujesz... - ciemno tam w ogole jest...
Gość User190 Napisano 21 Styczeń 2004 Napisano 21 Styczeń 2004 \"- nie komentujcie, wrzucam go, zeby bylo widac, ze cos sie dzieje.\" prosilem o cos!! :[ Ale jak juz musieliscie to tlumacze sie - wszystko o czym napisaliscie jush poprawiam i wiedzialem o tym... spokojnie ludziska :P Ftorek - model swoja droga, a pracka swoja droga.. mnie nie 3maja terminy, limity facow w scenie czy jakies inne pierdoly.. model faceta robilem dosc szczegolowy, bo chcialem... A jeszcze do Gothama - hmm.. jesli moj styl Ci sie nie podoba to szkooda... ale i tak dzieki za pomoc przy stworzeniu pracki :P
Gość User190 Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 Niom, zbliżamy sie do końca - teraz możecie komentować.. i zgłasszać wszelkie uwagi.. :) :P
darkelf Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 hmm ciemno, nie wiadomo na co patrzec, nie wiem co to jest, sukienka wyglada lipnie, glow na wloczni tez :D... wyglada jak bez tekstur... takie moje wrazenia ;)... ja bym nad tym jeszcze powaznie popracowal. powodzenia.
Bobby_digital Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 tyle robiles tego gostka a teraz go ledwo widac, a pozaa gostkiem to nic nie ma...
kru Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 przede wszystkim oswietl dol, kolory sa nienaturalne, a gosc siedzi jakby zapasowy kij połknął
ftorek Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 ehh - ciezka krytyka... ale niestety prawdziwa - bierz sie mati do roboty i popraw to!!
Gość User190 Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 Bueee ;( nie lubie was :P Co do goscia - on ma tak siedziec.. ma wygladac dumnie, podniosle, a jenoczesnie ma byc tajemniczy.. Sukienka.. hmm.. lipnie, tzn.?? CO w niej zmienić?? A co do oswielenia.. nie ma szans.. zostaje takie, jakie jest!! Takie ma byc!! :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się