Napisano 27 Październik 200321 l ten but jest prawy czy lewy?? a co do kolan - tam powinien byc jeszcze miesien - chyba dwuglowy uda, poza tym oba kolana sa jekies powykrecane, koniecznie popraw, chyba ze ni eebdzie widac.... pozdrawiam
Napisano 27 Październik 200321 l kurde tez takom budowe chcem miec troche gruby jestem :D ale radze se z wf :D Ale projekcik dobry i ladny ale rence pomiejsz z barami :)
Napisano 27 Październik 200321 l Hmm.. kolana są chyba dobre.. ale to przez oświetlenie tak wychodzą.. zresztą scena będzie słabo oświetlon, więc nie powinno być tego widać.. :)
Napisano 27 Październik 200321 l Tygrysia maske mu zrob i bedzie tak jak ten kolo z japonskiej kreskowki :D
Napisano 22 Grudzień 200321 l hmmm - fajne - tylko te grzyby troche absurdalne - nie wiem czy o to ci chodzilo?? i jeszcze jedno: ten koles to jakis zbieracz zlomu??
Napisano 24 Grudzień 200321 l Dzięęeki... btw. Idą święta... czas sprzątania, pieczenia placków i obżerania się bez hamulców... Z tej okazji chciałbym Wam złożyć najserdzeczniejsze życzenia zdrowia i szczęścia; żeby byli zawsze przy Was ludzie, którzy wnoszą do Waszego życia coś więcej niż tylko brud z pola, żebyś miał miliardy marzeń, które się spełnią i żebyście nigdy nie żałowali nawet sekundy ze swojego cennego (bo jedynego) życia. Ponadto jak już będziecie dawać nura pod stół na zabawie sylwestrowej to przypomnijcie sobie o M@Tim i chlapnijcie jeszcze kieliszeczek za moje zdrowie i mojej Gwiazdeczki! :-) Tj. miało być zajefajnego sylwestra, ale pewnie i tak nikt nie będzie pamiętał co się wtedy wydarzyło :-) pozdrawiam M@Ti
Napisano 30 Grudzień 200321 l Hmmm... zostało mi do zrigowania jeszcze z 10 vertexów i mi się nie che... ;( Zmobilizujcie mnie jakoś, bo nigdy tego nie skończę ;) ;P
Napisano 30 Grudzień 200321 l Nic!! I właśnie dlatego nie chce mi sie ich dołączać.. ;( Ale jak mam rozumieć to miałą być ta motywacja?? Słabo :P
Napisano 30 Grudzień 200321 l ehehehe :) jakos rozleniwiony jestem po swiętach i niechcialo mi sie zbytnio wysilać.
Napisano 30 Grudzień 200321 l eeee.. to ja idę zrobiś sobie kolację i może jednak pokleję to do kupy :P
Napisano 31 Grudzień 200321 l Qrczak - mam problema z rigowaniem!! Hmm... mam na klatce piersiowej koło 10 vertexów, które ni jak nie chcą się ruszać z resztą modelu... gdy podświetlam jakiegoś tendonsa (korzystam z modyfikatora physique) w trybie vertex to zawsze zaznaczają mi się właśnie te wertexy (oraz te, które powinny być przy danym tendonie).. Hmm.. nie wiem, co z tym ejst nie tak... qrczak... NIedobrze... błagam o szybkąsolucję :) :D
Napisano 31 Grudzień 200321 l Jeszcze jedno pytanie do specjalistów od rigowania - co zrobić, żeby materiał na postaci (w tym wypadku coś w stylu spódniczki) nie przechodził przez obiekt?? Na (nazwijmy to) kilcie mam też modyfikator physique i ciało przechodzi mi przez tą spódniczkę w momencie ruchu!! (poprzedni pytanie nadal aktualne)
Napisano 31 Grudzień 200321 l Pieknie to opisales, ale mysle, ze screen dalby o wiele wiecej. Poza tym to envelopes odpowiadaja za \"glowna\" deformacje modelu.
Napisano 1 Styczeń 200421 l 1- Zaznacz i daj siłę 1 od kości klatki piersiowej. 2- Zrigować spódniczkę (dobrze).
Napisano 2 Styczeń 200421 l Zrób tak: Podnieś mu nogi i przesuń w przód. Wejdź do modyfikatora i poprzestawiaj tak obwodnice czy same punkty aby wszystko wróciło do ładu. Przecież nikt nie każe rigować w jednej pozycji. Ruszaj modelem, testuj i poprawiaj.
Napisano 2 Styczeń 200421 l Hmm.... GOTHAM - kocham Cię!! (Ciekawe, co an to powie moja Gwiazdeczka?? :) ) ...zaraZ idę popróbować.. ale dalej nie mogę ruszyć vertexów z klaty :(
Napisano 2 Styczeń 200421 l Kolejny problem - ząbki/druciki/kraty z maski są zrigowane do głowy i w momencie obracania głowy w jedną stronę one idą w drugą!!!! Tam s 4 takie druciki i kiedyś były po prostu symetryczną kopią.. teraz nie chcą się poddać mojej woli!! Wredne.. co z tym zrobić?? :)
Napisano 2 Styczeń 200421 l ....(......).... 1) Wejdź w poziom wierzchołków. Tam możesz ręcznie przypisac każdemu siłę danej kości.... Po prostu wybierz odpowiednią i wpisz 1... 2) Zasada stara jak świat. Nie riguj elementów które nie mają się deformować. Po prostu ?select and link? do kości czaszki. ....(......)....
Napisano 2 Styczeń 200421 l Co do 2giego... Ekhm.. no fakt... :-) Pierwszy sprawdze wieczorkiem, na razie musze wyskoczyć gdzieś z chatki :-)
Napisano 3 Styczeń 200421 l Ekhm.. no.. \"ząbki\" i maseczka są ok... ale mam następny problem - gdy ruszam głową to maska wcina mi się w człowieka... można jakoś ustawić interakcję między tymi dwoma obiektami tak, żeby te 2 siatki się nie przecinały??
Napisano 4 Styczeń 200421 l Oj człeku szanuj moc obliczeniową swojego komputerka... Nie kombinuj tylko dobrze zriguj a będzie jak najbardziej ok... Metoda jak przy spódniczce... Maska zlinkowana do kości czaszki, a twarz poprawiaj aż nie będzie przechodzić przez maskę (najpewniej kość szyi ma wpływ na twarz). Tyle od strony technicznej... Mam nadzieje że coś z tym jeszcze zrobisz koncepcyjnie i kompozycyjnie... Bo na razie wygląda to na kiepsko wykonanego slipknota w dekoracji rodem z \"od przedszkola do opola\":....
Napisano 4 Styczeń 200421 l A mnie się przypomina jason w swojej maseczce[lol2] freddy vs jason rulezzzzz;)
Napisano 4 Styczeń 200421 l Ej, ej.. z tym od przedszkola do opola to przegiąłeś :P A model jest rzeczywiście słaby!!
Napisano 5 Styczeń 200421 l no juz lepiej wyglada. doczepilbym sie jeszcze do miesni, wlasciwie do wglebien w skorze tuz pod miesniami klaty, ale itak widac ogromna poprawe.
Napisano 5 Styczeń 200421 l Dla mnie pomysl jest świetny. Tylko również popracowal bym na barkami. A co do miesni to musisz sie zastanowic ktore sa napiete a ktore nie... to jest wazne aby postac ni wygladala jakby dostala paralizu lub skurczu miesni na calym ciele :) A poza tym to mi sie zaj......e podoba, tak trzymaj !!!! :)
Napisano 11 Styczeń 200421 l Pytanie: Co jest lepiej zrobić, wyeksportować model człowieka do sceny z otoczeniem i tam ustawić pozę, czy zaimportować scenę z otoczeniem do sceny z modelem człwoeika?? Ma to jakieś znaczenie?? Ostatnio nie mam czasu na zabawę i chciałbym wiedzieć, czy mogą być jakies nieporządane konsekwencje tych czynów :P
Napisano 14 Styczeń 200421 l Wiesz, najczęściej postać jest zrigowana więc trudniej manipulować jej wielkością (nie zadbałeś o proporcjonalność czyż nie? ;) ) stąd niby lepiej tło do postaci. Ale tak naprawdę to żadna różnica, a poza tym często komponuje się postać do tła w photoshopie, tyle że trzeba wyrenderować wtedy z głową...
Napisano 20 Styczeń 200421 l No i lecimy dalej.. Mały UPDT - nie komentujcie, wrzucam go, zeby bylo widac, ze cos sie dzieje. Jest tutaj duzo bledow o ktorych wiem i ktore musze poprawic... :)
Napisano 20 Styczeń 200421 l ciemnosc widze ciemnosc. jezu ludzie szanujcie moje oczy/!!!!a co do rendera to sieci totalnie nienaturlanie, za sztywno obacz jak ty siedzisz lekko rozluźniony. tak samo zadko kiedy trzymamy cos idealnie prosto niech bedzie lekko przechyolone. a i staraj sie pisac jeden post z samym tekstem a nie 2. dzieki i powodzenia.
Napisano 21 Styczeń 200421 l Hehehe.. z założenia pracka ma być ciemna.. u mnie widać ją nieźle.. - widać monitor masz badziewny :P Co do facte.. chyba nie bede go ruszal.. poprawie mscami siateczke, zeby nie wygladal tak sztucznie (m.in nogi) i pochyle ta laske... A co do postow - ok :)
Napisano 21 Styczeń 200421 l \"Domowe przedszkole wszystkie dzieci kocha, domowe przedszkole... Dzieci usiądźcie wokół wodza świecący brzuszek, zaraz opowie wam mroczną bajeczkę o złym czarodzieju Leppinie (...) tylko uważajcie na czerwone grzybki (to muchomory sromotnikowe) pamiętajcie, nigdy nie ruszajcie ich w lesie, po nich można być chorym (...) i nie siadajcie na kolankach wodza bo choruje na owalne-rozpuszczone zwyrodnienie kolan... No już dzieci, biegnijcie!\"
Napisano 21 Styczeń 200421 l ale disy leca... ale co jak co, nie podoba mi sie ten render :D... widze pracujesz nad nim, wiec czekam...
Napisano 21 Styczeń 200421 l hej - mi sie nie podoba!! - niestety- kolory jakies takie bez pomyslu - koles ma nogi jak naabite popka rowerowa i w ogole troche bezsensu: najpierw ostro walczysz z kolesiem (jego wygladem) a potem w ogole tego nie pokazujesz... - ciemno tam w ogole jest...
Napisano 21 Styczeń 200421 l \"- nie komentujcie, wrzucam go, zeby bylo widac, ze cos sie dzieje.\" prosilem o cos!! :[ Ale jak juz musieliscie to tlumacze sie - wszystko o czym napisaliscie jush poprawiam i wiedzialem o tym... spokojnie ludziska :P Ftorek - model swoja droga, a pracka swoja droga.. mnie nie 3maja terminy, limity facow w scenie czy jakies inne pierdoly.. model faceta robilem dosc szczegolowy, bo chcialem... A jeszcze do Gothama - hmm.. jesli moj styl Ci sie nie podoba to szkooda... ale i tak dzieki za pomoc przy stworzeniu pracki :P
Napisano 24 Styczeń 200421 l Niom, zbliżamy sie do końca - teraz możecie komentować.. i zgłasszać wszelkie uwagi.. :) :P
Napisano 24 Styczeń 200421 l hmm ciemno, nie wiadomo na co patrzec, nie wiem co to jest, sukienka wyglada lipnie, glow na wloczni tez :D... wyglada jak bez tekstur... takie moje wrazenia ;)... ja bym nad tym jeszcze powaznie popracowal. powodzenia.
Napisano 24 Styczeń 200421 l tyle robiles tego gostka a teraz go ledwo widac, a pozaa gostkiem to nic nie ma...
Napisano 24 Styczeń 200421 l przede wszystkim oswietl dol, kolory sa nienaturalne, a gosc siedzi jakby zapasowy kij połknął
Napisano 24 Styczeń 200421 l ehh - ciezka krytyka... ale niestety prawdziwa - bierz sie mati do roboty i popraw to!!
Napisano 24 Styczeń 200421 l Bueee ;( nie lubie was :P Co do goscia - on ma tak siedziec.. ma wygladac dumnie, podniosle, a jenoczesnie ma byc tajemniczy.. Sukienka.. hmm.. lipnie, tzn.?? CO w niej zmienić?? A co do oswielenia.. nie ma szans.. zostaje takie, jakie jest!! Takie ma byc!! :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto