Skocz do zawartości

POSTAC 3D: Facet


Gość User190

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 213
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hmm.. kolana są chyba dobre.. ale to przez oświetlenie tak wychodzą.. zresztą scena będzie słabo oświetlon, więc nie powinno być tego widać.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięęeki... btw.

Idą święta... czas sprzątania, pieczenia placków i obżerania się bez hamulców...

Z tej okazji chciałbym Wam złożyć najserdzeczniejsze życzenia zdrowia i szczęścia; żeby byli zawsze przy Was ludzie, którzy wnoszą do Waszego życia coś więcej niż tylko brud z pola, żebyś miał miliardy marzeń, które się spełnią i żebyście nigdy nie żałowali nawet sekundy ze swojego cennego (bo jedynego) życia.

Ponadto jak już będziecie dawać nura pod stół na zabawie sylwestrowej to przypomnijcie sobie o M@Tim i chlapnijcie jeszcze kieliszeczek za moje zdrowie i mojej Gwiazdeczki! :-) Tj. miało być zajefajnego sylwestra, ale pewnie i tak nikt nie będzie pamiętał co się wtedy wydarzyło :-)

pozdrawiam

M@Ti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... zostało mi do zrigowania jeszcze z 10 vertexów i mi się nie che... ;( Zmobilizujcie mnie jakoś, bo nigdy tego nie skończę ;) ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrczak - mam problema z rigowaniem!! Hmm... mam na klatce piersiowej koło 10 vertexów, które ni jak nie chcą się ruszać z resztą modelu... gdy podświetlam jakiegoś tendonsa (korzystam z modyfikatora physique) w trybie vertex to zawsze zaznaczają mi się właśnie te wertexy (oraz te, które powinny być przy danym tendonie).. Hmm.. nie wiem, co z tym ejst nie tak... qrczak... NIedobrze... błagam o szybkąsolucję :) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie do specjalistów od rigowania - co zrobić, żeby materiał na postaci (w tym wypadku coś w stylu spódniczki) nie przechodził przez obiekt?? Na (nazwijmy to) kilcie mam też modyfikator physique i ciało przechodzi mi przez tą spódniczkę w momencie ruchu!! (poprzedni pytanie nadal aktualne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak:

 

Podnieś mu nogi i przesuń w przód. Wejdź do modyfikatora i poprzestawiaj tak obwodnice czy same punkty aby wszystko wróciło do ładu. Przecież nikt nie każe rigować w jednej pozycji. Ruszaj modelem, testuj i poprawiaj.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Hmm.... GOTHAM - kocham Cię!! (Ciekawe, co an to powie moja Gwiazdeczka?? :) ) ...zaraZ idę popróbować.. ale dalej nie mogę ruszyć vertexów z klaty :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Kolejny problem - ząbki/druciki/kraty z maski są zrigowane do głowy i w momencie obracania głowy w jedną stronę one idą w drugą!!!!

Tam s 4 takie druciki i kiedyś były po prostu symetryczną kopią.. teraz nie chcą się poddać mojej woli!! Wredne.. co z tym zrobić?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....(......)....

 

 

1) Wejdź w poziom wierzchołków. Tam możesz ręcznie przypisac każdemu siłę danej kości.... Po prostu wybierz odpowiednią i wpisz 1...

 

2) Zasada stara jak świat. Nie riguj elementów które nie mają się deformować. Po prostu ?select and link? do kości czaszki.

 

 

....(......)....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Co do 2giego... Ekhm.. no fakt... :-)

Pierwszy sprawdze wieczorkiem, na razie musze wyskoczyć gdzieś z chatki :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Ekhm.. no.. \"ząbki\" i maseczka są ok... ale mam następny problem - gdy ruszam głową to maska wcina mi się w człowieka... można jakoś ustawić interakcję między tymi dwoma obiektami tak, żeby te 2 siatki się nie przecinały??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj człeku szanuj moc obliczeniową swojego komputerka... Nie kombinuj tylko dobrze zriguj a będzie jak najbardziej ok... Metoda jak przy spódniczce... Maska zlinkowana do kości czaszki, a twarz poprawiaj aż nie będzie przechodzić przez maskę (najpewniej kość szyi ma wpływ na twarz). Tyle od strony technicznej...

 

Mam nadzieje że coś z tym jeszcze zrobisz koncepcyjnie i kompozycyjnie... Bo na razie wygląda to na kiepsko wykonanego slipknota w dekoracji rodem z \"od przedszkola do opola\":....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie pomysl jest świetny. Tylko również popracowal bym na barkami. A co do miesni to musisz sie zastanowic ktore sa napiete a ktore nie... to jest wazne aby postac ni wygladala jakby dostala paralizu lub skurczu miesni na calym ciele :)

 

A poza tym to mi sie zaj......e podoba, tak trzymaj !!!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Pytanie:

Co jest lepiej zrobić, wyeksportować model człowieka do sceny z otoczeniem i tam ustawić pozę, czy zaimportować scenę z otoczeniem do sceny z modelem człwoeika?? Ma to jakieś znaczenie?? Ostatnio nie mam czasu na zabawę i chciałbym wiedzieć, czy mogą być jakies nieporządane konsekwencje tych czynów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, najczęściej postać jest zrigowana więc trudniej manipulować jej wielkością (nie zadbałeś o proporcjonalność czyż nie? ;) ) stąd niby lepiej tło do postaci. Ale tak naprawdę to żadna różnica, a poza tym często komponuje się postać do tła w photoshopie, tyle że trzeba wyrenderować wtedy z głową...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

No i lecimy dalej..

Mały UPDT - nie komentujcie, wrzucam go, zeby bylo widac, ze cos sie dzieje. Jest tutaj duzo bledow o ktorych wiem i ktore musze poprawic... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciemnosc widze ciemnosc. jezu ludzie szanujcie moje oczy/!!!!a co do rendera to sieci totalnie nienaturlanie, za sztywno obacz jak ty siedzisz lekko rozluźniony. tak samo zadko kiedy trzymamy cos idealnie prosto niech bedzie lekko przechyolone. a i staraj sie pisac jeden post z samym tekstem a nie 2. dzieki i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Hehehe.. z założenia pracka ma być ciemna.. u mnie widać ją nieźle.. - widać monitor masz badziewny :P

Co do facte.. chyba nie bede go ruszal.. poprawie mscami siateczke, zeby nie wygladal tak sztucznie (m.in nogi) i pochyle ta laske...

A co do postow - ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

\"Domowe przedszkole wszystkie dzieci kocha, domowe przedszkole...

 

Dzieci usiądźcie wokół wodza świecący brzuszek, zaraz opowie wam mroczną bajeczkę o złym czarodzieju Leppinie (...) tylko uważajcie na czerwone grzybki (to muchomory sromotnikowe) pamiętajcie, nigdy nie ruszajcie ich w lesie, po nich można być chorym (...) i nie siadajcie na kolankach wodza bo choruje na owalne-rozpuszczone zwyrodnienie kolan...

 

No już dzieci, biegnijcie!\"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej - mi sie nie podoba!! - niestety- kolory jakies takie bez pomyslu - koles ma nogi jak naabite popka rowerowa i w ogole troche bezsensu: najpierw ostro walczysz z kolesiem (jego wygladem) a potem w ogole tego nie pokazujesz... - ciemno tam w ogole jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

\"- nie komentujcie, wrzucam go, zeby bylo widac, ze cos sie dzieje.\" prosilem o cos!! :[

Ale jak juz musieliscie to tlumacze sie - wszystko o czym napisaliscie jush poprawiam i wiedzialem o tym... spokojnie ludziska :P

Ftorek - model swoja droga, a pracka swoja droga.. mnie nie 3maja terminy, limity facow w scenie czy jakies inne pierdoly.. model faceta robilem dosc szczegolowy, bo chcialem...

A jeszcze do Gothama - hmm.. jesli moj styl Ci sie nie podoba to szkooda... ale i tak dzieki za pomoc przy stworzeniu pracki :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Bueee ;( nie lubie was :P

Co do goscia - on ma tak siedziec.. ma wygladac dumnie, podniosle, a jenoczesnie ma byc tajemniczy..

Sukienka.. hmm.. lipnie, tzn.?? CO w niej zmienić??

A co do oswielenia.. nie ma szans.. zostaje takie, jakie jest!! Takie ma byc!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności