Napisano 9 Grudzień 200519 l taki eksperyment. zamierzam zrobić tekstury ołówkiem lub długopisem, nie wiem jak wyjdzie. na razie modeling mniej więcej ukończony. (będzie jeszcze druga scena zawierająca tego chameleona, już z normalnymi teksturami)
Napisano 9 Grudzień 200519 l Nice ale uważam że łapy ma coś nie tak jakieś takie dziwne i sie wydają :p i drzewko mi sieniepodoba :( ale reszta jest git :D czekam na teksturki :p
Napisano 9 Grudzień 200519 l Moze modeling w paru miejscach zostawia troche do zyczenia, ale za to pomyslem przebijasz wiekszosc watkow na tym forum. "Kameleon samobojca" hyhyhy.. :D naprawde swietne:) Jedyne co bym poporawil to wlasnie te odnoza. Jakos tak nie naturalnie sa wygiete. Pozdrawiam i powodzenia w dalszej pracy. :D
Napisano 9 Grudzień 200519 l acha, mialem kiedys "zajawke" na malowanie tekstur farbami i wrzucanie ich na kompa ale jakos nigdy sie do tego nie zabralem, wiec z duza ciekawoscia popatrze jak to Ci idzie. Model fajny, ale nie o to w tej pracy chodzi jak mniemam ;) Pozdrawiam
Napisano 11 Grudzień 200519 l hzhz no jak zwykle "coś" w tym jest;] jednak ja bym troszkę zagęścił tu i tam siatkę dodając troszkę fałdek i nierówności, będzie mniej roboty i troszke większe możliwości przy teksturkach . no i czekam na jakieś postępy bo jeszcze skończy się tak jak zawsze z moimi pracami ;]
Napisano 11 Grudzień 200519 l hyhy - superek czepilbym sie przednich uap - teraz troche wyglada jakby potwor wisial w pozycji normalnej (plecami do gory) - na to wskazuje kierunek uokcia - a zwierzak wisi do goory nogami wiec calosc wyglada dziwnie (miesza mi w glowie :) a pozatym superek - salvator dobrze moowi - wiecej detalu (a jeszcze lepiej - wrzuc do zbrusza :) pozdrawaim
Napisano 27 Grudzień 200519 l Autor początki tekstur te są fotografowane nie skanowane, mam nadzieje że skanowane będą miały lepszą jakość
Napisano 27 Grudzień 200519 l śliczna poczwara i fajne takie texturki - będziesz je podmalowywać w PSie ?
Napisano 27 Grudzień 200519 l Autor trochę podmaluję, ale niedużo (będzie jeszcze widać że to są kreski), tylko żeby ciut koloru dodać.
Napisano 27 Grudzień 200519 l dokładnie o to mi chodziło - takie lekkie podbawienie i delikatne przybrudzenie tam gdzie trzeba
Napisano 27 Grudzień 200519 l nie no jak dla mnie bomba, kto nie zobaczyl ten tromba:) edit: czekam na postepy:)
Napisano 27 Grudzień 200519 l wyśmienite :) chociaż wydaje mi się, że powinnaś rozjaśnić zacienione miejsca, a cienie zrobić także ołówkiem - takie forced 3d :) Hmm.. tak sobie myślę, że możnaby w sumie skończyć pracę, wydrukować ją i na koniec jeszcze ołówkiem/długopisem ją podkolorować - to byłby czad :)
Napisano 28 Grudzień 200519 l Ja widzę dwa, ale wydaje mi się, ze w pierwszym poście też powinien jakiś być (tak wynika z komentarzy), a tam nic nie ma :)
Napisano 28 Grudzień 200519 l Autor będzie bump, ale dopiero jak będę miała skan (za dwa tygodnie), bo to co teraz widzicie jest fotografowane, i ma taką niską rozdzielczość że bump wygląda dziwnie (próbowałam) nad ustawieniami rendera jeszcze posiedzę (nie będzie tych czarnych miejsc). nad cieniami od ołówka się zastanowie, nie wpadłam na to. wydrukować dla późniejszej edycji tego raczej nie wydrukuję, natomiast już wydrukowałam obrysy żeby zrobić potem długopisowy overlay w corelu. tutaj jeszcze raz czysty render i siatka (z pierwszego posta zdjęłam żeby zmienić obrazek przy wątku)
Napisano 29 Grudzień 200519 l Podoba mi sie Twoja praca Aniu. Moze jakis listek przez ktorego przebija swiatlo ;) A tło troche moze niech troche podpowiada czy to jest jakis las czy klatka czy no nie wiem wlasnie gdzie i co to jest...
Napisano 29 Grudzień 200519 l super:) bardzo ciekawy pomysl przestawienia kameleona no a te texturki malowane recznie nono pare listkow rzeczywiscie by sie przydalo, no i jestem ciekaw na twoj pomysl na texture drzewa:) proponuje lekko obrocic tego kameleona tak zeby glowa byla bardziej pionowo w dol, badz co badz ogon go przy trzymuje w tej pozycji, ale sprawia dla mnie wrazenie jakby sie podciagal i cwiczyl :) swietny concept:) super:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto