Napisano 11 Grudzień 200519 l Witam... postanowiłem wrzucić tu swoją pierwszą pracke.. licze na wasze komenty, sugestie, co tu zmienić, co poprawić ?? http://img208.imageshack.us/img208/6104/doobrobki2vg.jpg
Napisano 11 Grudzień 200519 l Przypomina mi miasto w Final Fantasy: Advent Children :). Na nim sie wzorowales :)?
Napisano 11 Grudzień 200519 l Autor wzorowalem sie wlasnie na advent children, jednak jest duzooo zmian :] ps. prosze o wykazanie jakis bledow.. to jeszcze jest WIP wiec wiecie :P wyrzyjcie sie :D popoprawiam niedorobki ;)
Napisano 11 Grudzień 200519 l Jak na pierwsza prace jest spoko , ale po lewej ta sciana zabardzo niepasuje, zuc cos, moze jakis plakat, grafitti cczy cos. Ale spoko jest
Napisano 11 Grudzień 200519 l zapowiada sie obiecująco.. bardzo dobrze jak na debiut..tylko nie grafitti please:) będę sie przyglądał na bierząco i amam nadzieję ze ocs dobrego z tego wyjdzie.. pierwsza rzecz jaka sie mi narzuca to tekstury postaraj sie je zdetalizowac , "uciekawic' w ps`ie przy czym postaraj sie to uczymac w takim nienasyconym monohromatycznym klimacie.. niezbyt kolorowo.. bardzo to cos takiego pasuje..
Napisano 11 Grudzień 200519 l niektore elementy jak ten stelaz po prawej wygladaja jak by nie byly na ziemi tylko lewitowaly, pracuj bo koncept mi sie podoba :)
Napisano 11 Grudzień 200519 l Autor stelaż po prawej lewituje... racja, zauwazylem to po rendergingu (czyli jak zwykle :P :)) hmm i jeszcze mam pytanko i prosbe... jak myslicie jaka teksture, albo ewentulanie co dac na podlozu (tym chodniku) probowalem dac studzienki ale przy tym ustawieniu kamery wychodzily bardzo plasko... nie wiem co tu mozna innego dac... bede bardzo wdzeiczny jesli ktos bedzie mial jakies ciekawe pomysly :)
Napisano 11 Grudzień 200519 l A mi to przypomina jedną z ulic NFS: Most Wanted. A co do pracy to jakaś tak szara :D
Napisano 11 Grudzień 200519 l toż to normalnie huta legnica :) tyle ze tam wszystko jest mokre i czarne :P
Napisano 11 Grudzień 200519 l Autor nie no fajnie ze to wam cos przypomina ale :P:P:P prosze o sugestie odnośnie pracki a nie skojarzenia ;) to tak na marginesie :P WIEM!! Eureka :) dzieki Valery :P "wszystko mokre!!" :P:P:P myslicie ze kaluze by byly fajne??;>
Napisano 11 Grudzień 200519 l ooooooo coś dla mnię :D troche teksturki nie taki i troche boli brak różnych smaczków ogółem fajnie się zapowiada, nie zchrzań tego
Napisano 11 Grudzień 200519 l Autor ej do jasnej ciasnej :P gramy w skojarzenia czy komentujemy grafke i doradzamy autorowi co ma jeszce dopracowac ?:P
Napisano 11 Grudzień 200519 l Pewnie chodzi o jakies detale ktorych mnie tez brakuje. jakiegos syfu, beczek, desek, etc... Moze jakis dym z komina w tle da sie upchnac? Ogolnie zapowiada sie super, ale no, brakuje troche "zycia" :P pozdrawiam. Mam nadzieje ze o to tez wam chodzi:)
Napisano 11 Grudzień 200519 l stary - ja tam bylem na praktyce. Brakuje samochodu szefa zakladow azotowych :) reszta spoko - acha i dodal bym dwa pety i papierek po cukierku. Ale na powaznie..... pare rzeczy unosi sie w powietrzu i na tej drodze dal bym jakies smietki - no jakies metalowe badziewia bo jak na moj gust takie miesca zawsze sa pelne zlomiarskich skarbow. Bardzo mi sie podoba - fajne odcienie kolorow oddajace klimat miejsca :)
Napisano 11 Grudzień 200519 l Autorze;) teksturek wiecej w sensie zroznicowania by sie przydalo, te kałuze to nie jest zły pomysł ale albo wszystko robisz "zakurzone" albo wszystko tuz po deszczu bo jak pół na pół pojedziesz to bedzie wygladało jak HL2 :P
Napisano 11 Grudzień 200519 l Troszkę mało detali na pierwszym planie. Reszta miodzio. Wydaje mi się troszkę 'zbyt masywne'.
Napisano 11 Grudzień 200519 l Autor Z kałuż zrezygnowałem... próbowałem to zrobić ale własnie skończolo się tak jak zapowiadał jmtm00... tzn. czesc byla jakby po deszczu a reszta jakby nie była myta 10 lat :P dodam wlasnie troche beczek, desek itd... a co do dymu to wlasnie juz mam taka wersje z dymem z kominow i parą wydobywającą się z rurek ;) jutro jakos moze wrzuce nowe wizki;)
Napisano 11 Grudzień 200519 l ja bym dodał jakieś schodki żeby złamać tą płaską ziemię. (wrzuciłem schodki które średnio pasują ale mniej więcej pokazują o co mi chodzi :) dodałem też na szybko kałuże - może umieśc w scenie jakiś samochód albo ciężarówkę ? na razie to bardziej przypomina mi fabrykę niż Industrial City może dodaj w tle jakieś budynki / wieżowce. jest nieźle jak na razie acha no i przyciąłem troszkę kadr z lewej strony bo w/g mnie nic nie wnosi do sceny edit (do postu poniżej) oczywiscie że są wycięte z tej pracki ;) nie chciało mi się specjalnie robić nowych żeby pokazać o czym mówię :D
Napisano 11 Grudzień 200519 l Eeeee te sodki wyglądają mi bardzo znajomo one nie są czasem wycięte z pracy pożegnanie ozyrysa czy jakoś tak ??? była ta pracka na bitwie...
Napisano 11 Grudzień 200519 l Ja bym umieścił wzdłóż tej ulicy zapyziale lecz kolorowe stragany z jakimś tłumem - byłby świetny kontrast dla ponurych, zadymionych wierzowców. Troche błotka, jakieś beczki, samochód i będzie nielicha scenka : ). Powodzenia.
Napisano 12 Grudzień 200519 l Autor z ciężarówką pomysł dobry, pomyslimy... tyle ze jest taki problemik ze moj komp to raczej nie jakis mocarny sprzet i nie wiem jak to zniesie :P ale coz :P biedny Athlonik :] :)
Napisano 12 Grudzień 200519 l oo!! schody to dobry pomysl. Przy tych pionowosciach taki ciemy poziomy akcent ladnie ustawia scene. A ja uwazam ze moglbys sprobowac z kaluzami bo te zelastwa nie muszabyc zakurzone tylko bardziej takie zasyfiale i zardzewiale, a to nie przeszkadza absolutnie kaluzom:] Ma byc poprostu widac ze nadgryzl je zab czasu:) pzdr
Napisano 12 Grudzień 200519 l No mi też się podoba... anioł daje dość fajny klimat, ale też dobrze by było jakby tam jakaś rozwalona maszyna stała czy coś , ale to Twój WiP zrobisz co chcesz :) ale scena fajna fajna ... Pozdr !
Napisano 12 Grudzień 200519 l Autor mam problem.. prosze o szybka odpowiedz... wymodelowalem ciezarowke, i jest taki problem ze brakuje mi miejsc na nowe materialy w okienku materialow... da sie jakos dodac nowe puste miejsca... sorry za offa ale pilne :P? no i czy ktos ma tekstury kloszy tylnich swiatel ciezarowke... albo stron gdzei takie cos mozna znalesc?
Napisano 12 Grudzień 200519 l Autor nowa wersje :] - poprawione oswietlenie - ciezarowka - dodane obiekty w tle nowsze aktualizajce wkrotce :)
Napisano 12 Grudzień 200519 l ciężarówka jest nieco kanciasta, zchamferuj kąty. podbrudź ciężarówkę bardziej, zwłaszcza te czarne części byłyby chyba skurzone. ten walec z prawej też jakoś płasko wygląda, powinien być od góry jaśniejszy niż od dołu. oprócz tego mi się bardzo podoba, dobra robota.
Napisano 17 Styczeń 200619 l Autor dawno nie pisałem... oj dawno... ale mały updejcik: wiem ze malo sie zmienilo ale moim zdaniem na +... poprawilem tekstury, ciezarowke musze od nowa wymodelowac bo ta sie do niczego nie nadaje... ale co myslicie o tym co jest?
Napisano 17 Styczeń 200619 l bardzo ladnie, tylka ta ciezarowke rzeczywiscie wymofdeluj jeszcze raz :) szczegolnie kola
Napisano 17 Styczeń 200619 l ładnie tylko niektóre modela jak dla mnie za mało szczegółowe ale oświetlenie ładne
Napisano 17 Styczeń 200619 l no na pewno ciężarówka, ogólnie reszta modeli tez mi się wydaje na prostą, bo w sumie jest sporo szczegółów ale jakoś ich nie widać może to przez texturki no sam nie wiem takie dziwne wrażenie odnoszę
Napisano 17 Styczeń 200619 l Ostatni render ladniejszy. Kolory bardziej wyraziste, scena stracila troche sennego charakteru. To co mi sie nie podoba to na pierwszym planie komin/ wieza, ktora wyrasta z ziemi tak 'po prostu' :) Nie wiem czemu ale ta ciezarowka odstaje od pozostalych modeli. Mozliwe, ze to tylko moj problem wiec sie nie przejmuj :) praca ladna, ale brakuje tego czegos, co przyciagalo by wzrok na dluzej. pozdro :]
Napisano 17 Styczeń 200619 l fajna pracka:) widze ze idziesz w strone efektu jaki uzyskali w final fantasy - advent children (ale szkoda ze sie wzorowales na ulicach z tego filmu, a nie projekt wlasny), ale ze swoimi zmianami. przynajmniej to oswietlenie i kolorystyka na to wskazuje. jestem jednak ciekaw efektu koncowego. skoro to wip wszystko sie jeszcze moze zmienic;) jak narazie super wychodzi !! swiatelko zblurowane idelanie pasuje:) dodaj brud, a bedzie o wiele lepiej. teraz to jest za czyste i dlatego nie wyglada realistycznie. ciezarowka z boku jest jakas plaska strasznie i textura na niej nijak nie pasuje, bardziej zardzewiala jakby byla to by moze bylo lepiej.
Napisano 17 Styczeń 200619 l Autor z tym projektem to było tak... nie wiedzialem zabardzo co , nie wiedzialem jak... na poczatku bylo tragicznie, no i... ogladnalem advent children, pomysl przyszedl, wiekszosc jednak robilem z pamieci. wiadomo ze sa podobienstwa ale raczej teraz staram sie cos pozmieniac aby bylo po mojemu :) ps. pisalem ze ciezarowka sie nie nadaje i bedzie wymodelowana od nowa :) EJ :P wpadlem na pomysl.. moze by tak przysunac te budyki z prawej strony bardziej do srodka . poprstu chodzi mi o to zeby ta ulica byla wezsza... wtedy moze nie bylo by takiej jakby... dziury na srodku . co o tym myslicie?
Napisano 12 Czerwiec 200618 l Autor niektorzy pamietaja... lub nie :P przestalem przez chwile realizowac projekt, co nie znaczy ze zapomnialem, postanowilem przemodelowac duzo obiektow, wrzucam pierwsze renderki, narazie bez tekstur... zreszta ocencie sami ;) 1. [/url] 2. scena ulegnie wiekszemu uszczegolowieniu... obiecuje :D
Napisano 12 Czerwiec 200618 l Widze ze zmieniles troche koncepcje, moim zdaniem na lepsze, czekam na wiecej.
Napisano 12 Czerwiec 200618 l albo takie jest załamanie perspektywy albo beczki są wielkości połowy ciężarówki :] fajnie, że wracasz do projektu Pozdrawiam
Napisano 12 Czerwiec 200618 l nie, nadal proporcje sa zjechane, ciezarowa ma wodzic towar a nie powietrze, zrob wieksza przyczepe, hehe nawet bagarznik Tiko ma wiecej miejsca: ], no i bak jest zdecydowanie za duzy: ], pozdrawiam
Napisano 13 Czerwiec 200618 l Autor wiem wiem ze ciezarowka jest troche za mala, ale to juz zmienilem, wrzuce na nia beczki zebyscie zobaczyli ze nie jest za mała :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto