Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wzorowalem sie wlasnie na advent children, jednak jest duzooo zmian :]

ps. prosze o wykazanie jakis bledow.. to jeszcze jest WIP wiec wiecie :P wyrzyjcie sie :D popoprawiam niedorobki ;)

Napisano

zapowiada sie obiecująco.. bardzo dobrze jak na debiut..tylko nie grafitti please:) będę sie przyglądał na bierząco i amam nadzieję ze ocs dobrego z tego wyjdzie.. pierwsza rzecz jaka sie mi narzuca to tekstury postaraj sie je zdetalizowac , "uciekawic' w ps`ie przy czym postaraj sie to uczymac w takim nienasyconym monohromatycznym klimacie.. niezbyt kolorowo.. bardzo to cos takiego pasuje..

Napisano

stelaż po prawej lewituje... racja, zauwazylem to po rendergingu (czyli jak zwykle :P :)) hmm i jeszcze mam pytanko i prosbe... jak myslicie jaka teksture, albo ewentulanie co dac na podlozu (tym chodniku) probowalem dac studzienki ale przy tym ustawieniu kamery wychodzily bardzo plasko... nie wiem co tu mozna innego dac... bede bardzo wdzeiczny jesli ktos bedzie mial jakies ciekawe pomysly :)

Napisano

nie no fajnie ze to wam cos przypomina ale :P:P:P prosze o sugestie odnośnie pracki a nie skojarzenia ;) to tak na marginesie :P

 

WIEM!! Eureka :) dzieki Valery :P "wszystko mokre!!" :P:P:P myslicie ze kaluze by byly fajne??;>

Napisano

Pewnie chodzi o jakies detale ktorych mnie tez brakuje. jakiegos syfu, beczek, desek, etc... Moze jakis dym z komina w tle da sie upchnac? Ogolnie zapowiada sie super, ale no, brakuje troche "zycia" :P

 

pozdrawiam. Mam nadzieje ze o to tez wam chodzi:)

Napisano

stary - ja tam bylem na praktyce. Brakuje samochodu szefa zakladow azotowych :) reszta spoko - acha i dodal bym dwa pety i papierek po cukierku. Ale na powaznie..... pare rzeczy unosi sie w powietrzu i na tej drodze dal bym jakies smietki - no jakies metalowe badziewia bo jak na moj gust takie miesca zawsze sa pelne zlomiarskich skarbow. Bardzo mi sie podoba - fajne odcienie kolorow oddajace klimat miejsca :)

Napisano

Autorze;) teksturek wiecej w sensie zroznicowania by sie przydalo, te kałuze to nie jest zły pomysł ale albo wszystko robisz "zakurzone" albo wszystko tuz po deszczu bo jak pół na pół pojedziesz to bedzie wygladało jak HL2 :P

Napisano

Troszkę mało detali na pierwszym planie. Reszta miodzio. Wydaje mi się troszkę 'zbyt masywne'.

Napisano

Z kałuż zrezygnowałem... próbowałem to zrobić ale własnie skończolo się tak jak zapowiadał jmtm00... tzn. czesc byla jakby po deszczu a reszta jakby nie była myta 10 lat :P dodam wlasnie troche beczek, desek itd... a co do dymu to wlasnie juz mam taka wersje z dymem z kominow i parą wydobywającą się z rurek ;) jutro jakos moze wrzuce nowe wizki;)

Napisano

ja bym dodał jakieś schodki żeby złamać tą płaską ziemię. (wrzuciłem schodki które średnio pasują ale mniej więcej pokazują o co mi chodzi :) dodałem też na szybko kałuże - może umieśc w scenie jakiś samochód albo ciężarówkę ? na razie to bardziej przypomina mi fabrykę niż Industrial City może dodaj w tle jakieś budynki / wieżowce. jest nieźle jak na razie

acha no i przyciąłem troszkę kadr z lewej strony bo w/g mnie nic nie wnosi do sceny

edit (do postu poniżej) oczywiscie że są wycięte z tej pracki ;) nie chciało mi się specjalnie robić nowych żeby pokazać o czym mówię :D

Napisano

Ja bym umieścił wzdłóż tej ulicy zapyziale lecz kolorowe stragany z jakimś tłumem - byłby świetny kontrast dla ponurych, zadymionych wierzowców. Troche błotka, jakieś beczki, samochód i będzie nielicha scenka : ). Powodzenia.

Napisano

z ciężarówką pomysł dobry, pomyslimy... tyle ze jest taki problemik ze moj komp to raczej nie jakis mocarny sprzet i nie wiem jak to zniesie :P ale coz :P biedny Athlonik :] :)

Napisano

oo!! schody to dobry pomysl. Przy tych pionowosciach taki ciemy poziomy akcent ladnie ustawia scene. A ja uwazam ze moglbys sprobowac z kaluzami bo te zelastwa nie muszabyc zakurzone tylko bardziej takie zasyfiale i zardzewiale, a to nie przeszkadza absolutnie kaluzom:] Ma byc poprostu widac ze nadgryzl je zab czasu:)

 

pzdr

Napisano

No mi też się podoba... anioł daje dość fajny klimat, ale też dobrze by było jakby tam jakaś rozwalona maszyna stała czy coś , ale to Twój WiP zrobisz co chcesz :) ale scena fajna fajna ...

Pozdr !

Napisano

mam problem.. prosze o szybka odpowiedz... wymodelowalem ciezarowke, i jest taki problem ze brakuje mi miejsc na nowe materialy w okienku materialow... da sie jakos dodac nowe puste miejsca... sorry za offa ale pilne :P? no i czy ktos ma tekstury kloszy tylnich swiatel ciezarowke... albo stron gdzei takie cos mozna znalesc?

Napisano

ciężarówka jest nieco kanciasta, zchamferuj kąty.

podbrudź ciężarówkę bardziej, zwłaszcza te czarne części byłyby chyba skurzone.

ten walec z prawej też jakoś płasko wygląda, powinien być od góry jaśniejszy niż od dołu.

oprócz tego mi się bardzo podoba, dobra robota.

Gość Dark Angel
Napisano

Fajna i ładna scenka przypomina mi troche klimaty Warhammer-a 40k

Napisano

w takim razie obiekty potrzebują większej ilości detali :)

Napisano

dawno nie pisałem... oj dawno... ale mały updejcik:

nowapoobrobcemniejszy2an.th.jpg

 

wiem ze malo sie zmienilo ale moim zdaniem na +... poprawilem tekstury, ciezarowke musze od nowa wymodelowac bo ta sie do niczego nie nadaje... ale co myslicie o tym co jest?

Napisano

no na pewno ciężarówka, ogólnie reszta modeli tez mi się wydaje na prostą, bo w sumie jest sporo szczegółów ale jakoś ich nie widać może to przez texturki no sam nie wiem takie dziwne wrażenie odnoszę

Napisano

Ostatni render ladniejszy. Kolory bardziej wyraziste, scena stracila troche sennego charakteru. To co mi sie nie podoba to na pierwszym planie komin/ wieza, ktora wyrasta z ziemi tak 'po prostu' :) Nie wiem czemu ale ta ciezarowka odstaje od pozostalych modeli. Mozliwe, ze to tylko moj problem wiec sie nie przejmuj :) praca ladna, ale brakuje tego czegos, co przyciagalo by wzrok na dluzej.

pozdro :]

Napisano

fajna pracka:) widze ze idziesz w strone efektu jaki uzyskali w final fantasy - advent children (ale szkoda ze sie wzorowales na ulicach z tego filmu, a nie projekt wlasny), ale ze swoimi zmianami. przynajmniej to oswietlenie i kolorystyka na to wskazuje. jestem jednak ciekaw efektu koncowego.

skoro to wip wszystko sie jeszcze moze zmienic;)

jak narazie super wychodzi !! swiatelko zblurowane idelanie pasuje:)

 

dodaj brud, a bedzie o wiele lepiej. teraz to jest za czyste i dlatego nie wyglada realistycznie.

 

ciezarowka z boku jest jakas plaska strasznie i textura na niej nijak nie pasuje, bardziej zardzewiala jakby byla to by moze bylo lepiej.

Napisano

z tym projektem to było tak... nie wiedzialem zabardzo co , nie wiedzialem jak... na poczatku bylo tragicznie, no i... ogladnalem advent children, pomysl przyszedl, wiekszosc jednak robilem z pamieci. wiadomo ze sa podobienstwa ale raczej teraz staram sie cos pozmieniac aby bylo po mojemu :)

ps. pisalem ze ciezarowka sie nie nadaje i bedzie wymodelowana od nowa :)

 

 

EJ :P wpadlem na pomysl.. moze by tak przysunac te budyki z prawej strony bardziej do srodka . poprstu chodzi mi o to zeby ta ulica byla wezsza... wtedy moze nie bylo by takiej jakby... dziury na srodku . co o tym myslicie?

Napisano

nie, nadal proporcje sa zjechane, ciezarowa ma wodzic towar a nie powietrze, zrob wieksza przyczepe, hehe nawet bagarznik Tiko ma wiecej miejsca: ], no i bak jest zdecydowanie za duzy: ], pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności