Skocz do zawartości

Scena 3D: Industrial City


skiki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zapowiada sie obiecująco.. bardzo dobrze jak na debiut..tylko nie grafitti please:) będę sie przyglądał na bierząco i amam nadzieję ze ocs dobrego z tego wyjdzie.. pierwsza rzecz jaka sie mi narzuca to tekstury postaraj sie je zdetalizowac , "uciekawic' w ps`ie przy czym postaraj sie to uczymac w takim nienasyconym monohromatycznym klimacie.. niezbyt kolorowo.. bardzo to cos takiego pasuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stelaż po prawej lewituje... racja, zauwazylem to po rendergingu (czyli jak zwykle :P :)) hmm i jeszcze mam pytanko i prosbe... jak myslicie jaka teksture, albo ewentulanie co dac na podlozu (tym chodniku) probowalem dac studzienki ale przy tym ustawieniu kamery wychodzily bardzo plasko... nie wiem co tu mozna innego dac... bede bardzo wdzeiczny jesli ktos bedzie mial jakies ciekawe pomysly :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no fajnie ze to wam cos przypomina ale :P:P:P prosze o sugestie odnośnie pracki a nie skojarzenia ;) to tak na marginesie :P

 

WIEM!! Eureka :) dzieki Valery :P "wszystko mokre!!" :P:P:P myslicie ze kaluze by byly fajne??;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi o jakies detale ktorych mnie tez brakuje. jakiegos syfu, beczek, desek, etc... Moze jakis dym z komina w tle da sie upchnac? Ogolnie zapowiada sie super, ale no, brakuje troche "zycia" :P

 

pozdrawiam. Mam nadzieje ze o to tez wam chodzi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary - ja tam bylem na praktyce. Brakuje samochodu szefa zakladow azotowych :) reszta spoko - acha i dodal bym dwa pety i papierek po cukierku. Ale na powaznie..... pare rzeczy unosi sie w powietrzu i na tej drodze dal bym jakies smietki - no jakies metalowe badziewia bo jak na moj gust takie miesca zawsze sa pelne zlomiarskich skarbow. Bardzo mi sie podoba - fajne odcienie kolorow oddajace klimat miejsca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kałuż zrezygnowałem... próbowałem to zrobić ale własnie skończolo się tak jak zapowiadał jmtm00... tzn. czesc byla jakby po deszczu a reszta jakby nie była myta 10 lat :P dodam wlasnie troche beczek, desek itd... a co do dymu to wlasnie juz mam taka wersje z dymem z kominow i parą wydobywającą się z rurek ;) jutro jakos moze wrzuce nowe wizki;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym dodał jakieś schodki żeby złamać tą płaską ziemię. (wrzuciłem schodki które średnio pasują ale mniej więcej pokazują o co mi chodzi :) dodałem też na szybko kałuże - może umieśc w scenie jakiś samochód albo ciężarówkę ? na razie to bardziej przypomina mi fabrykę niż Industrial City może dodaj w tle jakieś budynki / wieżowce. jest nieźle jak na razie

acha no i przyciąłem troszkę kadr z lewej strony bo w/g mnie nic nie wnosi do sceny

edit (do postu poniżej) oczywiscie że są wycięte z tej pracki ;) nie chciało mi się specjalnie robić nowych żeby pokazać o czym mówię :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym umieścił wzdłóż tej ulicy zapyziale lecz kolorowe stragany z jakimś tłumem - byłby świetny kontrast dla ponurych, zadymionych wierzowców. Troche błotka, jakieś beczki, samochód i będzie nielicha scenka : ). Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oo!! schody to dobry pomysl. Przy tych pionowosciach taki ciemy poziomy akcent ladnie ustawia scene. A ja uwazam ze moglbys sprobowac z kaluzami bo te zelastwa nie muszabyc zakurzone tylko bardziej takie zasyfiale i zardzewiale, a to nie przeszkadza absolutnie kaluzom:] Ma byc poprostu widac ze nadgryzl je zab czasu:)

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem.. prosze o szybka odpowiedz... wymodelowalem ciezarowke, i jest taki problem ze brakuje mi miejsc na nowe materialy w okienku materialow... da sie jakos dodac nowe puste miejsca... sorry za offa ale pilne :P? no i czy ktos ma tekstury kloszy tylnich swiatel ciezarowke... albo stron gdzei takie cos mozna znalesc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężarówka jest nieco kanciasta, zchamferuj kąty.

podbrudź ciężarówkę bardziej, zwłaszcza te czarne części byłyby chyba skurzone.

ten walec z prawej też jakoś płasko wygląda, powinien być od góry jaśniejszy niż od dołu.

oprócz tego mi się bardzo podoba, dobra robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno nie pisałem... oj dawno... ale mały updejcik:

nowapoobrobcemniejszy2an.th.jpg

 

wiem ze malo sie zmienilo ale moim zdaniem na +... poprawilem tekstury, ciezarowke musze od nowa wymodelowac bo ta sie do niczego nie nadaje... ale co myslicie o tym co jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni render ladniejszy. Kolory bardziej wyraziste, scena stracila troche sennego charakteru. To co mi sie nie podoba to na pierwszym planie komin/ wieza, ktora wyrasta z ziemi tak 'po prostu' :) Nie wiem czemu ale ta ciezarowka odstaje od pozostalych modeli. Mozliwe, ze to tylko moj problem wiec sie nie przejmuj :) praca ladna, ale brakuje tego czegos, co przyciagalo by wzrok na dluzej.

pozdro :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna pracka:) widze ze idziesz w strone efektu jaki uzyskali w final fantasy - advent children (ale szkoda ze sie wzorowales na ulicach z tego filmu, a nie projekt wlasny), ale ze swoimi zmianami. przynajmniej to oswietlenie i kolorystyka na to wskazuje. jestem jednak ciekaw efektu koncowego.

skoro to wip wszystko sie jeszcze moze zmienic;)

jak narazie super wychodzi !! swiatelko zblurowane idelanie pasuje:)

 

dodaj brud, a bedzie o wiele lepiej. teraz to jest za czyste i dlatego nie wyglada realistycznie.

 

ciezarowka z boku jest jakas plaska strasznie i textura na niej nijak nie pasuje, bardziej zardzewiala jakby byla to by moze bylo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym projektem to było tak... nie wiedzialem zabardzo co , nie wiedzialem jak... na poczatku bylo tragicznie, no i... ogladnalem advent children, pomysl przyszedl, wiekszosc jednak robilem z pamieci. wiadomo ze sa podobienstwa ale raczej teraz staram sie cos pozmieniac aby bylo po mojemu :)

ps. pisalem ze ciezarowka sie nie nadaje i bedzie wymodelowana od nowa :)

 

 

EJ :P wpadlem na pomysl.. moze by tak przysunac te budyki z prawej strony bardziej do srodka . poprstu chodzi mi o to zeby ta ulica byla wezsza... wtedy moze nie bylo by takiej jakby... dziury na srodku . co o tym myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności