Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Poki co jest narazie Bohater mniej wiecej wymodelowany, jest rigg zrobiony z miesniami CAtowskimi. Pozostalo mi dopracowac sam modelik i oskinowac to cudo. Ogolnie postac powstala na rzecz nauki CAtowskich miesniaczkow, aczkolwiek powstanie z tego kruciutka animka jakas. Ogolnie to zobaczymy jak mi to wyjdzie oskinowanie bo tu juz nie bedzie 20 kosci tylko 300 z miesniami takze ogolnie chodzi o sama nauke, ale komentaze rady jak najbardziej mile widziane. Narazie tyle

 

 

PREMIERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CIEPLA KLUCJA JUZ JEST NAJNOWSZA SUPER PRODUKACJA!!!! 300 GRAFIKOW PRACOWALO przez 6 LAT nad nia!!!!!!!!!!!!!!! 130 animatorow POSWIECILO SWOJE 6 LAT ZYCIA zeby ZMONTOWAC TAKIE CUDO!!!!!!

 

http://www.acpik.com.pl/super-oko/klucha.avi (12MB TYLKO!!!!)

 

NIE PRZEGAP TEGO

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jejku ale to bajerancko wyglada te miesnie!...i ze to niby trzeba kazda z tych widocznych kontrolek przesuwac?! Nie no nie znam sie na tym Catcie ale chyba czeka Cie ostra walka ;) nic tylko Gud lak.

Napisano

dobry ABS nie jest zły :)

-w materiale skóry włącz backface cull, albo mu gardło zrób, bo prześwituje(widać w zbliżeniu na twarz)

 

brzydal z niego :P

 

pozdro, czekam na rozwinięcie :)

Napisano

dobra WKONCU updejt. Troche mi to zajelo, ale pogladowka juz jest. Tescik pokazuje tylko cale oskinowanie kola (czyli najwazniejsz czesc) nie patrzcie na wallkkCajkla bo bedzie inny. Moze pare osob dostrzeze jakies bledy jeszcze, np. Kolana sa jeszcze zrabane i pare tam niuansow. Gatek narazie nie ma i mu pindol oscentacyjnie plonsa (tez na to nie zwrwacajcie uwagi). Pozniej wrzuce jakies smielsze ruchy bo efektu dzialania miesni narazie nie widac az tak bardzo.

 

http://www.acpik.com.pl/super-oko/prb1.avi (330kb zaledwie)

Napisano

Galareta jak najbardziej. Wlasnie chodzi o taka kluche co ze 2 miechy juz nie byla na silce. No i efekt mial byc taki ze sie wszystko ladnie porusza, chodzi jak nalezy a nie bylo sztywniuskie. walk cykla zrobilem szybciutko tylko zeby zobaczyc jak siatka sie rozklada wiec im bardziej wszystkim macha tym wieksze bledy wychodza (no i wyszlo pare) ale animacja samego ruchu bedzie zupelnie inna.

 

EDIT:

 

Przy tym tesciku wyszlo szydlo z worka. Szybka animka pokazujaca juz prace miesni bardziej (TESCIK). Tutaj juz wyszlo duzo bledow, aczkolwiek (podkreslam) duzo juz poprawilem. Pozostalo juz pare niuansow do poprawki. Moge jedynie powiedziec ze jest to i tak najlepiej zriggowana postac moja jak do tej pory (mimo tych paru bugow).

 

http://www.acpik.com.pl/super-oko/klucha_test1.avi (840kb)

 

ps. Zaslonilem pindola zeby mnie tu nie podejzewali o niewiadomo co.

Gość spokojny
Napisano

Gostek jest naprawde śmieszny, chociaż brzyyydal jak mówi TOFIK z ANI MRU MRU ;) Ach moze i ja kiedyś zrobie tak dobrą postać :(

PS Ale zlituj sie nad swoja postacia i daj mu jakieś spodenki ;)

Napisano

No przydaloby sie wkoncu odswiezyc watek. Wrzucam narazie fragment animki tylko z ukazanym jedynie szkielecikiem, gdyz siateczka jeszcze wymaga dopracowania mojej cieplej kluch i przy tych dziwacznych ruchach zby sie jeszcze znieksztalca. Animka cala jest pozbawiona jakiego kolwiek sensu.. poprostu tanczaca sobie klucha. Ogolnie cale zalozenie projektu bylo takie aby sie nauczyc paru fajnych rzeczy i pocwiczenie samej animacji, co jeszcze nie wychodzi tak jak powinno. Czyli ruchy sa jeszcze bardzo sztywne jakies przyspieszenia itd. W efekcie koncowym oczywiscie pojawi sie jeszcze wiele poprawek. Komentujcie ludziska, moze cos dostrzezecie niepokojacego, albo jakis fajny pomysl komus przyjdzie zeby uplastycznic troche te ruchy jeszcze.

 

http://www.acpik.com.pl/super-oko/prb.avi (divx 2MB)

Napisano

postac wyglada jakby byla marionetka... jakby byla podwieszona za obojczyki.. albo miala ten qrde skafander z gipsu jak sie obojczyki lamie ;) zobacz sobie xiege do animacji Animator's Survival Kit, jest o ani2D ale podstawowe podstawy za takie same dla kazdej animki

 

yo!

Napisano

Dzieki dzieki wielkie za komentarze. PREMIera odbedzie sie juz za niedlugo. Phrizee dzieki za info..chyba sprawie sobie takie cudo. Animacja samej postaci zostala juz dosyc bardzo poprawiona ..aczkolwiek nie jest to jeszcze szczyt moich marzen.

Napisano

PREMIERA!!!PREMIERA!!!PREMIERA!!!PREMIERA!!!PREMIERA!!!PREMIERA!!!PREMIERA!!! CIEPLA KLUCHA JUZ JEST NAJNOWSZA SUPER PRODUKACJA!!!! 300 GRAFIKOW PRACOWALO przez 6 LAT nad nia!!!!!!!!!!!!!!! 130 animatorow POSWIECILO SWOJE 6 LAT ZYCIA zeby ZMONTOWAC TAKIE CUDO!!!!!!

 

http://www.acpik.com.pl/super-oko/klucha.avi (12MB TYLKO!!!!)

 

NIE PRZEGAP TEGO

 

MILE WIDZIANE KOMENTARZE, a za jakis czas opisze co nie wyszlo itd. (czyli jazda po sobie samym)

Napisano

No mnie się bardzo podobało. Czasami były momenty, gdy chciałem odejść od komputera ale to już mniejsza z tym. Ogólnie b. ładnie wykonane. Czasami ruchy jegomościa były zupełnie niezrozumiałe i przypadkowe ale ogółem Ok. Na 10 daje 6...

Napisano

Dzieks gedeon za ten jeden przynajmniej komentarz. Ta animka nie wyszla tak jak powinna ale juz nie dawalem rady zaduzo powstalo bledow w samym riggu. Miesnie wyszly bardzo sztywniackie i nie bylo takiej deformacji jaka powinna byc. Co do animki to ruchy owej kluchy byly wielka jedna improwizacja takze przypadkowosc jest ogromna co mi przyszlo do glowy jakas poza taka zrobilem.. ogolnie animka wyszla dosc sztywniacko..ale tak wychodzi bez zadnych referencji tylko z glowy robienie jakiegos dziwacznego "tanca", ja bym sobie dal tez taka ocene za wykonanie, myslalem ze bedzie to jednak lepiej wygladac. Jezeli kogos by to ciekawilo (chociaz w to watpie widzac zainteresowanie) dane techniczne:

-modelowanie jakies 2 dni

-riggi srigi jakies 5-6 dni

-animka jakies 8 dni

-render - szybciutko (brazil)

 

Pzdr...dla wszystkich nawet dla tych co nie umieja pisac :)

Napisano

hehe a ja dalej nie umeim montowac wizualizacji :P hehe chodzi mi o samo renderowanie :p czy to sie robi klatka po klatce czy jakos automatycznie ?:p

Napisano

Obejrzałem animację, nawet nie zła, a i całkiem zabawna dodam. Przez pierwsze 18 sekund jest świetnie, a dalej to klapa i nuda, nie wiem czy to twoje początki w animacji czy nie, ale jeżeli to twoja jakaś "n-ta" animacja, to troche słabo, jeżeli nie to całkiem dobrze. Nie wiem po co tutaj zamieszanie z tym całym pluginem co symuluje prace mięśni, skoro tutaj i tak nie widze ich pracy, wszystko takie sztywne i nie naturalne, lepiej z animował byś te mięśnie ,na kratownicach i flexor-ach. Jak klęknie i wstanie to coś mu się dzieje z kolanami, tak jakbym tam box-a widział, a takie coś jest niedopuszczalne, napewno dało się to ukryć, tylko się nie chiało. Następnie mnie zastanawia jak on ściągnął te stringi ?, zdolny chłopak z niego. To tyle... pamiętaj, że to tylko moje zdanie na temat animacji.

Pozdrawiam!

Napisano

No przynajmniej jedna porzadna krytyka :D ... Fantomas zauwazyles praktycznie wszystkie bledy..ale jest ich jeszcze sporo, najgorsze sa wlasnie kolana :D hehe to jest tragedia co tam sie stalo a zauwazylem to dopiero po wyrenderowaniu...nie bede nic poprawial juz w tym projekcie bo nie ma sensu..nic z tego dobrego juz nie wyjdzie..tam gdzie koles robi wslizg to zamaskowalem kolana przy skladzie a reszty mi sie nie chcialo poprawiac... DZieki dzieki za posty, nie bojcie sie krytykowac bo jest co :)

Napisano

Troche krytyki ode mnie:

Brak ciaglosci ruchow bioder, przez co kompletnie nie czuc masy goscia. Przykladowo jego pierwszy obrot po wejsciu na scene..Przyjrzyj sie temu dokladnie, wszystko w naturze porusza sie po zaokraglonej trajektorii i posiada swoje przyspieszenie, wiec takie szybkie ruchy ktore koncza sie nagle i ostro sa po prostu niedopuszczalne (chyba ze chcesz zobrazowac np. zdziwienie, ale to kompletnie inna historia). Sproboj sie pochylic do przodu, moze tego nie zauwazales nigdy ale Twoje biodro wysunie sie do tylu aby cialo zachowalo rownowage. Obserwuj ludzi i zwroc uwage na to jak proboja zachowac rownowage w roznych sytuacjach.

Jezeli uzywasz pluginu ktory symuluje prace miesni, powinienes miec tez spora wiedze na temat anatomii czlowieka ;) A ze jest ona bardzo skomplikowana, musialbys wlozyc w to naprawde kupe czasu by wszystko ladnie sie zgrywalo, a z tego co widzialem tutaj to jedyne miesnie jakie pracuja to barki, najszerszy grzbietu i biceps. Moglbys to wszystko zalatwic w pare minut uzywajac skinmorphingu.

Podoba mi sie natomiast sam koncept postaci, chociaz nie jest zbudowany poprawnie w niektorych miejsach (brak wiekszosci miesni na plecach, szczegolnie czworobocznego ktory jest widoczny z przodu).

Powodzenia w kolejnych produkcjach :)

Napisano

serwusik oko :)

widziałem animacje juz dawno - ale zawsze brakuje czasu, zeby skrobnąć pare słów (sorki).

To bardzo trudna i zlozona animacja do wykonania. Robilem kiedys cos bardzo , bardzo podobnego - śpiewającego Africa Simone -" rammaya" - czy jakoś tak.

Wydaje mi sie, że lepiej popracować nad fragmentem audio 5 razy krotszym i go mocniej dopracowac ( przynajmniej ja tak robie ).

 

Polecam w jakikolwiek sposób zarejestrowac na video kogoś śpiewającego ten

kawałek - to będzie nieoceniona pomoc :)

W Twojej animce widać kilka fajnych momentów - widać też naprawde sporo pracy w przygotowaniu, zrigowaniu, podpięciu postaci.

Fajnie że działasz - czekam na kolejne produkcje :)

pozdrawiam mocno i życze powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności