adek Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 Pojawiła się długo oczekiwana nowa wersja najlepszego darmowego programu do grafiki 3d - Blender 2.40. Z nowości warto między innymi wymienić nowy system cząsteczek, narzędzia do włosów, animacja postaci, łatwiejszy proces rigowania, narzędzia do symulacji cieczy i wiele innych. [Więcej...]
Baldack Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 hehe gucias no to gratki:) ten blender coraz mocniejszy soft, sie robi:]
maras Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 sporo zmian, coraz ciekawiej, teraz tylko patrzeć aż gucias wystawi prackę zrobiną na nowym sofcie:)
gucias Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 Hehe najlepszy prezent pod choinkę !!!! Rok temu też nowy blender wyszedł na święta
Salvator Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 pięknie pieknie. fludiy, włosy, przełomowe narzędzia do animacji ... tak jak mówiłem kiedyś, blender jest najszybciej rozwijającym się programem do 3d i co najlepsze rozwija się coraz szybciej. tylko pogratulować ludziom zaangażowanym w projekt (ich liczba ciągle rośnie) idę testować ;]
rayGun Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 tylko się cieszyć i podziwiać gości którzy się za to zabrali:), no i nie ględzić tylko blendzić :D
Vorek Napisano 23 Grudzień 2005 Napisano 23 Grudzień 2005 właśnie przeglądnąłem pliki pokazowe...szczenopad. A pamiętam blenderka taakiego malutkiego :)
_michal Napisano 24 Grudzień 2005 Napisano 24 Grudzień 2005 ściągnąłem i opanowałem mniej więcej viewport :O ten Blender ma jednak swoją pokręconą filozofię. Ciekawe czy starczy mi sił by wgryźć się w modelowanie :D
Kroopson Napisano 27 Grudzień 2005 Napisano 27 Grudzień 2005 Hmmm... mniej optymistycznie ja napiszę. Owszem fajnie wszystko wygląda na pierwszy rzut oka, dużo fajnych opcji itp. Niestety pod tym wszystkim kryje się taka niewyobrażalna masa bugów że głowa boli. Blendera używam od wersji 1.8 i jeżeli program będzie się dalej rozwijał w taki udziwniony sposób to ja za niego serdecznie podziękuję jednak. Już przy tworzeniu filmiku The Trap natknęliśmy się na kilka problemów przez które omal nie osiwieliśmy a to był naprawdę prościutki filmik.
kengi Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 a moglbys napisac troche o tych bugach co w produkcji trapa tak wam daly popalic, bo to bardzo ciekawe jest.
Kroopson Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Przede wszystkim renderer jest niewiarygodnie zabugowany. Cienie dla arealight i ambient occlusion są niestabilne, mrugają pikają i cudaniewidy robią, MotionBlur też nie prezentuje się najlepiej co niestety widać w filmie. Bardzo brzydko chłopaki kodujący Blendera zrobili nie wrzucając do nowego wydania obsługi formatu OpenEXR (było w CVS). Kiedy renderowaliśmy TheTrap użyliśmy wersji rozwojowej zgodnej z Blenderem 2.37. Niestety format plików z wersji 2.4 nie jest zgodny wstecz czyli jeśli bym coś zanimował na 2.4 to nie zrenderuję tego w starszych wersjach :(
kengi Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 a nie probowaliscie renderowac w yafrayu? bo ja tak sobie mysle ze w niedlugim czasie z tego zrobia tandemik, cos jak xsi i mental.
Maqs Napisano 29 Styczeń 2006 Napisano 29 Styczeń 2006 To juz prawie jest tandemik, jak ktos czyta o blenderze to automatycznie mysli o yafku, w blenderze nie musisz exportowac sceny, zeby potem ja w nim wyrenderowac poprostu wybierasz silnik, masz do wyboru internala albo yafka, moze za jakis czas razem z blenderem bedzie sie odrazu instalował yafek:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się