adek Napisano 23 Grudzień 2005 Share Napisano 23 Grudzień 2005 Pojawiła się długo oczekiwana nowa wersja najlepszego darmowego programu do grafiki 3d - Blender 2.40. Z nowości warto między innymi wymienić nowy system cząsteczek, narzędzia do włosów, animacja postaci, łatwiejszy proces rigowania, narzędzia do symulacji cieczy i wiele innych. [Więcej...] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 23 Grudzień 2005 Share Napisano 23 Grudzień 2005 hehe gucias no to gratki:) ten blender coraz mocniejszy soft, sie robi:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras Napisano 23 Grudzień 2005 Share Napisano 23 Grudzień 2005 sporo zmian, coraz ciekawiej, teraz tylko patrzeć aż gucias wystawi prackę zrobiną na nowym sofcie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gucias Napisano 23 Grudzień 2005 Share Napisano 23 Grudzień 2005 Hehe najlepszy prezent pod choinkę !!!! Rok temu też nowy blender wyszedł na święta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 23 Grudzień 2005 Share Napisano 23 Grudzień 2005 pięknie pieknie. fludiy, włosy, przełomowe narzędzia do animacji ... tak jak mówiłem kiedyś, blender jest najszybciej rozwijającym się programem do 3d i co najlepsze rozwija się coraz szybciej. tylko pogratulować ludziom zaangażowanym w projekt (ich liczba ciągle rośnie) idę testować ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rayGun Napisano 23 Grudzień 2005 Share Napisano 23 Grudzień 2005 tylko się cieszyć i podziwiać gości którzy się za to zabrali:), no i nie ględzić tylko blendzić :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 23 Grudzień 2005 Share Napisano 23 Grudzień 2005 właśnie przeglądnąłem pliki pokazowe...szczenopad. A pamiętam blenderka taakiego malutkiego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 24 Grudzień 2005 Share Napisano 24 Grudzień 2005 ściągnąłem i opanowałem mniej więcej viewport :O ten Blender ma jednak swoją pokręconą filozofię. Ciekawe czy starczy mi sił by wgryźć się w modelowanie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 27 Grudzień 2005 Share Napisano 27 Grudzień 2005 Hmmm... mniej optymistycznie ja napiszę. Owszem fajnie wszystko wygląda na pierwszy rzut oka, dużo fajnych opcji itp. Niestety pod tym wszystkim kryje się taka niewyobrażalna masa bugów że głowa boli. Blendera używam od wersji 1.8 i jeżeli program będzie się dalej rozwijał w taki udziwniony sposób to ja za niego serdecznie podziękuję jednak. Już przy tworzeniu filmiku The Trap natknęliśmy się na kilka problemów przez które omal nie osiwieliśmy a to był naprawdę prościutki filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kengi Napisano 28 Grudzień 2005 Share Napisano 28 Grudzień 2005 a moglbys napisac troche o tych bugach co w produkcji trapa tak wam daly popalic, bo to bardzo ciekawe jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 29 Grudzień 2005 Share Napisano 29 Grudzień 2005 Przede wszystkim renderer jest niewiarygodnie zabugowany. Cienie dla arealight i ambient occlusion są niestabilne, mrugają pikają i cudaniewidy robią, MotionBlur też nie prezentuje się najlepiej co niestety widać w filmie. Bardzo brzydko chłopaki kodujący Blendera zrobili nie wrzucając do nowego wydania obsługi formatu OpenEXR (było w CVS). Kiedy renderowaliśmy TheTrap użyliśmy wersji rozwojowej zgodnej z Blenderem 2.37. Niestety format plików z wersji 2.4 nie jest zgodny wstecz czyli jeśli bym coś zanimował na 2.4 to nie zrenderuję tego w starszych wersjach :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kengi Napisano 30 Grudzień 2005 Share Napisano 30 Grudzień 2005 a nie probowaliscie renderowac w yafrayu? bo ja tak sobie mysle ze w niedlugim czasie z tego zrobia tandemik, cos jak xsi i mental. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 29 Styczeń 2006 Share Napisano 29 Styczeń 2006 To juz prawie jest tandemik, jak ktos czyta o blenderze to automatycznie mysli o yafku, w blenderze nie musisz exportowac sceny, zeby potem ja w nim wyrenderowac poprostu wybierasz silnik, masz do wyboru internala albo yafka, moze za jakis czas razem z blenderem bedzie sie odrazu instalował yafek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się