Napisano 28 Grudzień 200519 l witam..a w zasadzie witamy. ja i shin postanowilismy sobie nawzajem pojechac po ambicjach i wystapic w duecie;) w ponizszej pracy ja zajme sie modelowaniem a shin malowaniem texturek i postprodukcja. a zamysl jest nastepujacy: 4 kadry, na ktorych pokazane jest jak pewna urocza pani doslownie sciaga sobie twarz. shin zaraz dorzuci szkic. wszelka zbieznosc z tematem Omena2501 czysto przypadkowa.. jeszcze nie wiemy w jaka konwencje pojdziemy, czy bedzie to dosc realistyczne czy taka bardziej pojechana w stylu chociazby arkham asylum czy 30days of night. wyjdzie w praniu;) heh, wychodzi ze bedzie 4 in 1;) pozdr i zyczymy powodzenia pozostalym uczestnikom bitwy:)
Napisano 28 Grudzień 200519 l Wrzucam szkic, wygladac to bedzie mniej wiecej tak: edit: wywalilem zalaczniki, wrzucam ponizej, poprawiona kolorowa wersje
Napisano 29 Grudzień 200519 l Eeee... nie wyglada zbyt podobnie... zreszta moja praca ma zupelnie inne przeslanie. Z checia bede podpatrywal co wam wychodzi :]
Napisano 2 Styczeń 200619 l Autor na znak ze cos sie dzieje - ogolna bryla twarzy naszej bohaterki. pare poprawek jeszcze i lecim z detalem.
Napisano 2 Styczeń 200619 l Autor taki szybki test z tekstura..oczywiscie samymi materialami zajmie sie shinek, ale ja mu nie pozwole osiagnac slabszego efektu;) hrhr pozdr:)
Napisano 2 Styczeń 200619 l taki szybki test z tekstura. zmasakrowales mnie tym obrazkiem:] PRO!!! trzymam wszystkie kciuki za ten projekt!
Napisano 2 Styczeń 200619 l ladniutkie ! texturka 1 klasa ! brawo conieco mozna poprawic ale i tak laleczka jak malwoana :D
Napisano 2 Styczeń 200619 l bardzo mile oczka :) zeski to teksturka? cokolwiek by nie bylo wyszlo super. Pozdrawiam
Napisano 2 Styczeń 200619 l zanim zaczniesz zabawe z textura i mapowaniem to radziłbym poprawic model bo jest słabiutki...
Napisano 2 Styczeń 200619 l Autor a wiec od konca: lukasz -> nad modelem wciaz pracuje, textura byla wrzucona w tzw "przerwie na kawe", mapowanie jest planarne typowe proste z lekkimi poprawkami w unwrapie. update'y wkrotce:) jmtm00 -> dzieki:) rzesy beda wymodelowane, bo jednak w kadrze ma byc dosc duze zblizenie:) Vetis -> dzieki:) nina -> jak zdejmie skorke to juz taka elfia nie bedzie;) dareg -> cale dwa?;) dzieki, przyda sie:)
Napisano 3 Styczeń 200619 l hehe, za duzo pily sie panowie naogladali, hehhehehe: ] a tak na serjo to model wyglada rewelacyjnie, sliczna textura, pozdrawiam: ]
Napisano 3 Styczeń 200619 l piły akurat nie widziałem, nie lubię takich brutalnych filmów :p wystarczy mi to co siedzi w mojej głowie ;)
Napisano 4 Styczeń 200619 l Wyglada to bardzo ok jak dla mnie. Dacie rade zrobic w sumie 4 obrazki zamiast jedego? powodzenia!
Napisano 4 Styczeń 200619 l bardzo ładny model strasznie mi się podobają jej oczy, szkoda ze ją tak oszpecicie
Napisano 5 Styczeń 200619 l Autor KoMic - thx:) a pily tez nie widzialem, jesli tam cos takiego jest to czysty przypadek.. Chalek - bedzie ciezko, ale mam nadzieje ze jakos wyjdzie:) mrkrzysiek - znajac zycie i moja tendencje do nienawidzenia modeli pod koniec pracy nad nimi to masakrowanie jej bedzie nieklamana przyjemnoscia;) pozdr:) ps. update po weekendzie.
Napisano 10 Styczeń 200619 l Autor lecim dalej - sporo jest niedociagniec - za malo wlosow z przodu przez co kasi zrobilo sie takie ciut przyduze czolo, rozjechala mi sie texturka przy oczach no i brak ust;) [tu uroczy uklon w strone PanaOdTextur;)] c&c are welcomed as always:)
Napisano 10 Styczeń 200619 l strasznie ten nos uwydatniony ;) imo za bardzo lowpoly włosy, nie lepiej wam jakimiś cząsteczkami czy pluginami? policzki płaskie, może rozjaśnić na teksturze w odpowiednich miejscach?
Napisano 10 Styczeń 200619 l Autor z nosem racja - dzieki:) co do wlosow to chyba zostane przy plane'ach.. jakos wole ten sposob (rozwazalem uzycie maxowego haira, ale sie nie do konca ze soba lubimy;)).. to co jest teraz na nich to tylko taka tymczasowa podpierdolka;)
Napisano 10 Styczeń 200619 l wszystko jest ok poza tymi wlosami. jak dal mnie to jest strasznie irytujaca sprawa bo shag jest spoko ale raz ze trzeba sie nameczyc,dwa strasznie obciaza karte , trzy trudno uzyskac ladnie cienie na twrzy(przynajmniej mi). dlatego ja preferuje spiete wlosy bo latwo jest je wymodelowac efekt jest tak samo dobry i nie ma problemy z cieniami czy oswietleniem nie mowiac juz o animowaniu. tak mi sie przynajmniej wydaje. btw ladnie oczki ci wyszly ja zawsze mam z tym problem
Napisano 10 Styczeń 200619 l PanOdTekstur zrobil, co mial zrobic, teraz pozostaje mu czekac na render [tu uroczy uklon w strone PanaOdModelowania :p ]
Napisano 11 Styczeń 200619 l nich PanOdTekstur nie bedzie taki skromny i pochwali sie co zrobil ;> chce zobaczyc jak to wyglada w 2d bedzie mozna wiecje poweidziec kto co skopal ;P
Napisano 11 Styczeń 200619 l ...mi sie ta buzia tak sobie podoba :) - ja bym polecial raczej w strone twarzy jakis modelek- moze tych spod znaku kroolika ? bo na razie bardziej na fantasy mi to wyglada :)
Napisano 11 Styczeń 200619 l obiecalem ci komentarz to masz: oszczedze sobie uwag typu - twarz brzydka ( bo mi sie naprawde srednio podoba, ale to kwestia gustu...) co do modelingu i texturowania, chyba wszystko bylo juz napisane...no moze górna warge bym bardziej zaznaczyl ale mozliwe ze textura to zmieni - a tak to mi sie podoba :) ...cholera napisalem to :/ ps. gdzie mozna kupic blend'a'med BLACK hihihi edit: a w sumie - oczy wydaja mi sie za bardzo zapadniete i zbyt wydatne kosci policzkowe, no i nocny makijaz na razie :)
Napisano 11 Styczeń 200619 l jak dla mnie: za duzy nos, za plasko idzie razem z czolem, oczy za gleboko, za slabo zaznaczona broda. Ale ja sie nie znam. Quadysz: jak tam animacja?