mt Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 witam..a w zasadzie witamy. ja i shin postanowilismy sobie nawzajem pojechac po ambicjach i wystapic w duecie;) w ponizszej pracy ja zajme sie modelowaniem a shin malowaniem texturek i postprodukcja. a zamysl jest nastepujacy: 4 kadry, na ktorych pokazane jest jak pewna urocza pani doslownie sciaga sobie twarz. shin zaraz dorzuci szkic. wszelka zbieznosc z tematem Omena2501 czysto przypadkowa.. jeszcze nie wiemy w jaka konwencje pojdziemy, czy bedzie to dosc realistyczne czy taka bardziej pojechana w stylu chociazby arkham asylum czy 30days of night. wyjdzie w praniu;) heh, wychodzi ze bedzie 4 in 1;) pozdr i zyczymy powodzenia pozostalym uczestnikom bitwy:)
shin Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 Wrzucam szkic, wygladac to bedzie mniej wiecej tak: edit: wywalilem zalaczniki, wrzucam ponizej, poprawiona kolorowa wersje
Leru Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 mt -> witam team w Bitwie :) życzę powodzenia i udanej współpracy
OmeN2501 Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Eeee... nie wyglada zbyt podobnie... zreszta moja praca ma zupelnie inne przeslanie. Z checia bede podpatrywal co wam wychodzi :]
mt Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 na znak ze cos sie dzieje - ogolna bryla twarzy naszej bohaterki. pare poprawek jeszcze i lecim z detalem.
mt Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 taki szybki test z tekstura..oczywiscie samymi materialami zajmie sie shinek, ale ja mu nie pozwole osiagnac slabszego efektu;) hrhr pozdr:)
dariusz Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 taki szybki test z tekstura. zmasakrowales mnie tym obrazkiem:] PRO!!! trzymam wszystkie kciuki za ten projekt!
Vetis Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 ladniutkie ! texturka 1 klasa ! brawo conieco mozna poprawic ale i tak laleczka jak malwoana :D
JmTm00 Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 bardzo mile oczka :) zeski to teksturka? cokolwiek by nie bylo wyszlo super. Pozdrawiam
lukasz Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 zanim zaczniesz zabawe z textura i mapowaniem to radziłbym poprawic model bo jest słabiutki...
mt Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 a wiec od konca: lukasz -> nad modelem wciaz pracuje, textura byla wrzucona w tzw "przerwie na kawe", mapowanie jest planarne typowe proste z lekkimi poprawkami w unwrapie. update'y wkrotce:) jmtm00 -> dzieki:) rzesy beda wymodelowane, bo jednak w kadrze ma byc dosc duze zblizenie:) Vetis -> dzieki:) nina -> jak zdejmie skorke to juz taka elfia nie bedzie;) dareg -> cale dwa?;) dzieki, przyda sie:)
KoMic Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 hehe, za duzo pily sie panowie naogladali, hehhehehe: ] a tak na serjo to model wyglada rewelacyjnie, sliczna textura, pozdrawiam: ]
shin Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 piły akurat nie widziałem, nie lubię takich brutalnych filmów :p wystarczy mi to co siedzi w mojej głowie ;)
Chalek Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 Wyglada to bardzo ok jak dla mnie. Dacie rade zrobic w sumie 4 obrazki zamiast jedego? powodzenia!
mrkrzysiek Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 bardzo ładny model strasznie mi się podobają jej oczy, szkoda ze ją tak oszpecicie
mt Napisano 5 Styczeń 2006 Autor Napisano 5 Styczeń 2006 KoMic - thx:) a pily tez nie widzialem, jesli tam cos takiego jest to czysty przypadek.. Chalek - bedzie ciezko, ale mam nadzieje ze jakos wyjdzie:) mrkrzysiek - znajac zycie i moja tendencje do nienawidzenia modeli pod koniec pracy nad nimi to masakrowanie jej bedzie nieklamana przyjemnoscia;) pozdr:) ps. update po weekendzie.
mt Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 lecim dalej - sporo jest niedociagniec - za malo wlosow z przodu przez co kasi zrobilo sie takie ciut przyduze czolo, rozjechala mi sie texturka przy oczach no i brak ust;) [tu uroczy uklon w strone PanaOdTextur;)] c&c are welcomed as always:)
muody Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 strasznie ten nos uwydatniony ;) imo za bardzo lowpoly włosy, nie lepiej wam jakimiś cząsteczkami czy pluginami? policzki płaskie, może rozjaśnić na teksturze w odpowiednich miejscach?
mt Napisano 10 Styczeń 2006 Autor Napisano 10 Styczeń 2006 z nosem racja - dzieki:) co do wlosow to chyba zostane przy plane'ach.. jakos wole ten sposob (rozwazalem uzycie maxowego haira, ale sie nie do konca ze soba lubimy;)).. to co jest teraz na nich to tylko taka tymczasowa podpierdolka;)
FireHunter Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 wszystko jest ok poza tymi wlosami. jak dal mnie to jest strasznie irytujaca sprawa bo shag jest spoko ale raz ze trzeba sie nameczyc,dwa strasznie obciaza karte , trzy trudno uzyskac ladnie cienie na twrzy(przynajmniej mi). dlatego ja preferuje spiete wlosy bo latwo jest je wymodelowac efekt jest tak samo dobry i nie ma problemy z cieniami czy oswietleniem nie mowiac juz o animowaniu. tak mi sie przynajmniej wydaje. btw ladnie oczki ci wyszly ja zawsze mam z tym problem
shin Napisano 10 Styczeń 2006 Napisano 10 Styczeń 2006 PanOdTekstur zrobil, co mial zrobic, teraz pozostaje mu czekac na render [tu uroczy uklon w strone PanaOdModelowania :p ]
FireHunter Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 nich PanOdTekstur nie bedzie taki skromny i pochwali sie co zrobil ;> chce zobaczyc jak to wyglada w 2d bedzie mozna wiecje poweidziec kto co skopal ;P
eco Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 ...mi sie ta buzia tak sobie podoba :) - ja bym polecial raczej w strone twarzy jakis modelek- moze tych spod znaku kroolika ? bo na razie bardziej na fantasy mi to wyglada :)
Quadysz Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 obiecalem ci komentarz to masz: oszczedze sobie uwag typu - twarz brzydka ( bo mi sie naprawde srednio podoba, ale to kwestia gustu...) co do modelingu i texturowania, chyba wszystko bylo juz napisane...no moze górna warge bym bardziej zaznaczyl ale mozliwe ze textura to zmieni - a tak to mi sie podoba :) ...cholera napisalem to :/ ps. gdzie mozna kupic blend'a'med BLACK hihihi edit: a w sumie - oczy wydaja mi sie za bardzo zapadniete i zbyt wydatne kosci policzkowe, no i nocny makijaz na razie :)
Chalek Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 jak dla mnie: za duzy nos, za plasko idzie razem z czolem, oczy za gleboko, za slabo zaznaczona broda. Ale ja sie nie znam. Quadysz: jak tam animacja?
Cruzh3r Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 Wygląda jak Jodie Foster, Za wysokie czoło. A ogólnie oczka fajne.
Rekomendowane odpowiedzi