arcade Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Dobra, brak czasu brakiem czasu, ale nie odpuścił bym sobie że nie wziełem udziału w historycznej, pierwszej minibitwie na obiekt LP na max3d.pl :) na razie 15 minutowy szkic - koncept - pewnie nie będę już nad nim pracował, chciałem tylko pokazać mniej więcej o co mi chodzi - a chodzi mi o małą, złą dziewczynkę jak w ringu... ma mieć zakrwawione noże w rękach (tak żeby nie było za dosłownie ;)) Już widzę że będę miał problemy żeby się w limitach zmieścić, no ale robiło się i mniejsze obiekkty więc może jakoś pójdzie :) pozdrawiam i powodzenia wszystkim startującym :)
ftorek Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 fajny szkic :) spx - ma ona na sobie spory kawal ciucha wiec z limitem powinno byc spoko :)
arcade Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 dobra, no to tyle zdążyłem zrobić dzisiaj... może po kawie rozłożę jeszcze testure sheet... mam zamiar skończyć to jutro przed sylwestrem a w międzyczasie coś tam jeszcze innego muszę dłubać, więc mam nadzieję że zdążę :D komentujcie szybko zanim tekstury nie rozłożę ;) pozdro 600 :D
Gość skit Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 Hmmm, widze że większość tris zezarła twarz przez co reszta prosciutka Ogólnie modelik niczego sobie :)
ftorek Napisano 30 Grudzień 2005 Napisano 30 Grudzień 2005 super - bardzo mi sie podoba - ma klimacior naprawde niezuy :) moze troche stopy suabo zarysowane (tym bradziej ze kilka poly ci jeszcze zostalo :) pozdro
arcade Napisano 30 Grudzień 2005 Autor Napisano 30 Grudzień 2005 ftorek - thx w sumie racja z tymi stopami :) przy takich limitach można się przekonać że 30 poly nie w kij pierdział ;) dorobie stupki normalne, w sumie to i tak oczywiście rozkładać UWV nie zaczełem ;) skit -> dzięki :) no po to tą sukienkę wymyśliłem żeby więcej poly na twarz wpakować ;) pozdro
Gość Marioza Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 całkiem niezla, troche kojazy mi sie z tą z fear lub z ringa, sprawia wrażenie złej ze świata duchów może przez te czerwone oczka, model całkiem fajny
Hatred Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 mnie sie bardzo podoba! (sam myslalem o podobnym klimacie) :) upiepszyl bym jej jednen noz, bo teraz bardzo mirrorowo wyglada :) zainwestowales sporo w glowe ale widze ze sie oplacilo :) keep on going!
KoNe0 Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 O to moj 2. post, luknalem tu jak forum Bz siadlo, i co widze :). Model niczego sobie, tylko przydaloby sie troche urozmaicic, bo za symetryczne to jest, poprzesuwac tu i tam. Widze ze mozna tu spamowac dowoli. Mi sie dobrze pracuje pod okiem Barton'a, mocno sie douczylem w ost. czasie. Pozdro Old Bz Team :). :P
arcade Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 mario don -> dzięki, no takie było założenie. Nie wiem czy oczy zostaną czerwone, na razie tak jest przez przypadek - jak robiłem sphere to max dał mu czerwony kolor, nie zrobiłem attach bo stwierdziłem że nawet fajnie tak wygląda :D Hatred - dzięki :) pomyślę nad tym nożem, ale imho jak się zrobi jej pozę jakoś to nie będzie to się już tak rzucało w oczy. KoNeo - heh, witam :) Cieszę się że się podoba, słyszałem że Barton jest nowym leadem - to bardzo dobrze imo. Powodzenia w projekcie :). Ej, jaki old, jaki old ;) Z tego co pamiętam jak dołączałem do BZ to ty już tam byłeś :) (no chyba że to pozdro było do Hatreda). pozdr
KoNe0 Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 KoNeo - heh, witam :) Cieszę się że się podoba, słyszałem że Barton jest nowym leadem - to bardzo dobrze imo. Powodzenia w projekcie Dzieki :> No barton rzeczywiscie wiele wniosl do projektu. :). Ej, jaki old, jaki old ;) Z tego co pamiętam jak dołączałem do BZ to ty już tam byłeś :) (no chyba że to pozdro było do Hatreda). Old, bo juz nie ten sam ^^. Pozdro too u both bylo : P.
kurt_hectic Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 wow, jest jedna z lepszych > serio, ma navet morde dziewczyny! ^^, ziom jak to zrobiles?
arcade Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 empeck -> thx :) kurt -> eee tam, każdemu to mówisz ;) no ale dzięki :)
sartr Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 zrób cos z tymi nozami bo narazie wygląda jak by jechała na nartach:) pozatym spox
arcade Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 ognisty -> dzięki :) kurt -> thx :D sartr -> hehe - zrobi się dopiero rigiem, faktycznie zabawnie to wygląda ;) zaczynam powoli teksturki :) jak widać jeszcze sporo trzeba będzie w nie włożyć pracy ;) pozdro
arcade Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 empeck - myślisz? Mi się wydaje że tylko z tamtego ulęcia tak wyglądają - bo są zwiniete w pięści - tutaj inne ujęcie... Jakoś nie mam pomysłu specjalnie na tą teksturę...
KoNe0 Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Ladnie idzie... ;) Dajesz ziomus finala. Twarz zwlaszcza porzadnie zrobiona jak na ten limit, chyba najlepsza w porównaniu do innych modeli.
_michal Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 z boku faktycznie fajnie... z drugiej strony po rozwinięciu dłoń powinna być wielkości twarzy, a na taką nie wygląda... Może to tylko wrażenie.
arcade Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 KoNeo - no bez przesady ;) jak na razie to tekstura leży i kwiczy... empeck - mi się wydaje że jest ok, zresztą to dziewczynka, to może mieć dużą głowę i małe łapki :) Stupki są duże bo wzorowałem się na filmie "Ring", a utkwiła mi w pamięci zwłaszcza scena jak to dziewcze wychodziło z telewizora i szło po domu chlepocąc obrzydliwie wielkimi mokrymi nogami... to była chyba najgorsza scena filmu ;) Nie miałem już siły do tekstury dzisiaj, to walnełem sobie poze i oświetliłem dwoma omni... wrzucam żeby niby było że coś zrobiłem jeszcze ;) pozdro
ftorek Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 uoo picza - no straszno sie robi :D - czyli chyba pozytywnie :D mam nadzieje ze oddasz na texturce to 'oddolne' osiwietlenie :) pozdro ps. ten renderek po prawej - brrr - ona na mnie patrzy... yyy...
RA Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Zrobiles jej sukienke z haftowanej serwetki. ;) Ale jest ok. :)
Baldack Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 no naprawde nieumarly zyly zombiak jak sie patrzy:)
_michal Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Zrobiles jej sukienke z haftowanej serwetki. ;) LOL a poważnie - tak jak ftorek napisał, straszno się robi. Nie chciałbym jej spotkać w ciemnej uliczce ;) Nie wiem czemu, ale Silent Hill mi się przypomniał...
RA Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 heh, tak to troche wyglada przez ten duzy haft na dole. ;)
_michal Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 ja się śmieję nie dlatego że się nie zgadzam, tylko że faktycznie tak wygląda :)
arcade Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 czepiacie sie, przy takiej małej teksturze ciężko o delikatną alphę ;) no ale racje macie - pomyślę nad tym :>
Hatred Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 niezle naprawde niezle... chodz z texturka tio powalcz jeszcze!
sartr Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 to są chyba dopiero początki texturowania... OT: o zesz Kurta mi zbanowali:/ whyyyy? on powinien byc "immiune" na bana dozywotnio:P
Gość Marioza Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 no fajnie wyglada, co texturki jej szaty, to zrób jej moze własnie w jasnym odcieniu prawie wpadajcym w biel, coś pomiedzy delikatnym różem a kremowy, ale do delikatnie z przebiciami białawymi, do tego mogłaby być ta szata lekko przybrudzona tu i uwdzie ale to tez delikatnie i będzie git, na cialo mozna by wrzucic lekkie przebarwienia czerwonego, wydaje mi sie mogłoby byc fajnie
arcade Napisano 3 Styczeń 2006 Autor Napisano 3 Styczeń 2006 hehe dzięki za komentarze i miłe słowa :) Hatred -> no pomęcze, pomęcze :) sartr -> no, tak jak napisałem teksturka wymaga jeszcze dużo pracy :) mario don -> dzięki za podrzucenie tego pomysłu, może jeszcze zmienie kolor tej sukienki na bardziej kremowy... Na razie jest biały - lekkich przybrudzeń nie ma, zrobiłem za to plamy juchy ;) Aha, zmieniłem też tą koronkę, mam nadzieję że nie wygląda już na serwetkę :] zarzucam wipa - teksturę twarzy zacznę od początku, ręce i stopy jeszcze nie ruszone :) mam nadzieję że jutro skończę pozdro all i dzięki wielkie dla ftorka za wytłumaczenie mi jak się robi porządnie alphę na włosy :*
ftorek Napisano 3 Styczeń 2006 Napisano 3 Styczeń 2006 wieeecej juuuchy :D - niech broczy z ran!! :D ha!! kuadz sie dziwko!! :D waarhhhh a na serio - nie wiem - cerata bardziej mi sie podobala jakos tak (na przekoor wszystkim innym :) - jeszcze na rekawach daje rade - ale u dolu sukienki - jakos tak... pozdro - czekamy, czekamy - bo czas juz tuz tuz :D ps. troche wyglada jak szalona indianka :D paoodazoro
Gość Marioza Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 co do koronki to moze taka delikatna jakaś imniejsza, tu jest skrin ze skina jaki zrobilem kiedys do bloodrayne2 http://img467.imageshack.us/my.php?image=yakuzagirl2wm.jpg, moze mniej wiecej tak wielkosc by pasowala , a postac wyglada coraz lepiej, tylko nie przegnij z krwią, a ichyba lepeij by wygladal z self ilumination większą, troche maly polycount i cienie wygladaja nie najlepiej, tak mi sie wydaje ; )
arcade Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 dzięki za komentarze :D ftorek -> hehe, zboczeniec :P mario don -> bardzo ładny skin, ale poważnie nic delikatnego nie wyciągne z tego już... Poprawiłem teksturę, mam nadzieję że teraz wygląda to lepiej - właściwie to zrobiłem to od nowa... Wrzucam jak mi się wydaje finala, mam nadzieję że wam się podoba :) dzięki wam za porady i komentsy, na maxa dużo się nauczyłem podczas tej bitwy (dużo więcej niż się spodziewałem) zresztą to chyba widać po moim WIPie ;) Ciągle nie jestem w 100% zadowolony (ani nawet w 90% ;) no cóż, następnym razem będzie lepiej :) powodzenia wszystkim startującym pozdro 600 :D edit -> aha, render tym razem rendery bez żadnych świateł.
Hatred Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 kurcze Ziomus musisz przysiasc nad texturkami w nastepnych modelach, coby cos wiecej z tego wycisnac... pobawic sie z overlayami itd... moim zdaniem siatka jedna z ciekawszych w tej minibitwie ale texturki kompletnie leza, brak mi czegos wiecej poza dodge burn oraz jakiejs pewniejszej reki, bo fadki czy raczej rozjasnienia bardzo taki liche wyszly :)
Gość Marioza Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 przyłaczam sie do powyzszej wypowiedzi, model fajny i pomysl tez, ale texturki trza by jeszcze pomęczyć
ftorek Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 i ja, i ja... modelik wporzo - texturka lekka kiszka (moowie lekka - zebys sie nie zniechecil ostra krytyka :D ale spx - nastepny bedzie lepszy jak to moowi kurt - masz juz skila w modelingu - teraz musisz podniesc skila w texturingu :D haha pozdrawima ps. chociaz bys oko namalowal - taka lekko niebieska, wyblakua tenczowka - i do tego bielmo lekko zaczerwienione po brzegach i zrenica czarna - ale taka czern czerwonawa...
darkelf Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 ten skil to tak jak w quake, mozna farcic? a tak propo, racja ze to cos nie takie jest. nie maluj dodzem i burnem bo tego korygowac nie mozna. i chyba stad ta mala konsekwencja.
arcade Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 ;( ała... ;) hatred -> ano racja, to na sukience to nie fałdki tylko chciałem w ten sposób trochę tkaninę zasymulować (odblaski) i dałem speculara tam... może przegiełem trochę ;) mario don -> heh, też się podłączam do tej wypowiedzi ftorek -> "mówie lekka, byś się zbytnio nie zniechęcił :D" dzięki za tą delikatność, to miło z twojej strony ;) darkelf -> "on nie potrafi sobie czerwonej wyczuć!!! J^*&ny farciuch!!!" ;) Ok, teraz do wszystkich - nikt nie zauważa moich postępów w teksturach ;) a zawsze byłem z tego raczej kiepski... ;) No nie tłumaczę się że tekstura robiona na szybko, bo i tak poświęciłem jej 2x więcej czasu niż modelowi... No ale jak znajdę jeszcze chwilę czasu jutro to jeszcze pomęczę... może udeżę w jakieś photo - source bo tak mi lepiej wychodzi. Tylko że na tak małych teksturach photo - source raczej nie da rady :/ Ogólnie, czegoś się nauczyłem ;) Zwaliłem sprawę na samym początku bo źle rozłożyłem UWV - powierzchnia sukienki jest za mała, a na głowę dałem niepotrzbnie masę miejsca... Super detalu tu już nie będzie... Mam nadzieję że mimo tych oczywistych błędów całość jest do przełknięcia. Teraz będę miał okazję poćwiczyć trochę tksturowanie, więc może będzie lepiej. Aha i na drugiej wersji nie użyłem ani razu dogge i burn, malowałem na warstwie cieni wygenerowanych przez render to teksture i nałożonej jako overlay ;) A i tak wygląda jak dogge - burn ;(. żałuję i obiecuję poprawę pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się