Skocz do zawartości

Minibitwa2: MaszynaBojowa [barton_fink]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Inspirowane conceptem fenga

jest jeszcze kilka miejsc gdzie napewno przytne - wiec jakis detalik pewnie dojdzie

w finale najprawdopodobniej nie bedzie tej podstawki bo zezarla by zbyt duzo tekstury

 

index.php?act=Attach&type=post&id=81328

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

na koncepcie fajny miotacz ognia a tu co, gwiezdne działko... zawiodłem się... oj zawiodłem ;D

 

a tak na serio to piknie wyszlo, czekam na teksturki

Napisano

Koneo -> ponizej 2h - dosyc wolno jak na model tego typu ale ostatnio sie lenilem z modelowaniem :/

 

ognisty -> tak jak pisalem tylko sie inspirowalem - chcialem zrobic cos bardziej od siebie, w sumie to tylko podest jest jako tako odwzorowany - a concept zamiescilem tylk poto zeby puzniej niebylo :)

Napisano

wczoraj sie rypnolem z tym polycountem - mialem ukryte kosci hehhe a sie dziwilem czemu tak malo scianek mam do wykorzystania :)

poprawiony model

optymalizacja + troche zmian , jak jeszcze czegos nie bede chcial zmienic to to juz bedzie finalny Lp a jutro model pod nmapy

 

teraz sam model wiezyczki ma dokladnie 2K trisow

Napisano

drobne poprawki oraz optymalizacje - no i zmiana korpusu ochronnego (tamten pozeral za duzo poly i mial przeswity ;/ )

 

mysle ze to juz final Lp - dlubne dzis przy mapowaniu a jutro Hpoly

 

dokladnie 1999 tri

 

Bone Appetit

Napisano

tak zle - ze zupelny brak zainteresowania ? ;)

 

Wręcz przeciwnie - aż tak dobrze że nie mam żadnej krytyki do tego modelu ;)

Powodzenia z teksturami :)

Gość Marioza
Napisano

przyłączam sie do chóru : D, bardzo ładne dzialko i do tego szczególowe, a możesz powiedziec czym to zrenderowałes, i jak uzyskałeś siatke na modelu?

Napisano

A ja mam pytanko, bo widze, ze do czynienia mamy z fachura. Zrobilem zaledwie jeden model LW i zauwazylem, ze model w miare mozliwosci powinien byc jedna bryla, gdyz w przeciwnym razie engine powoduje dosc czesto przenikanie sie obiektow - u Ciebie widze, ze w znacznej wiekszosci sa to pojedyncze obiekty. Jak to z tym jest?

 

Model jest naprawde super. Powodzenia i pozdrawiam.

Napisano

wszystko zalezy od silnika - ale generalnie teraz niema problemow z optymalizacja tego typu(jedyny problem jest przy mapowaniu i robieniu normali - ale tylko pod wzgledem wiekszego skomplikowania i wiekszej konsupcji czasu) - jedyne o czym musisz pamietac to to by scianki nie nakladaly sie na siebie powierzchniami (rownolegle polygony bardzo zblizone do siebie - lub zupelnie przylegajace)

 

do roznych gier robilem modele - i nigdy nie dostalem zgloszenia ze ten typ optymalizacji powoduje jakies problemy

 

co do problemow z nmapami - to chodzi o to iz jesli chcial bys korzystac z cage to w tym momencie musisz bardzo kombinowac - dzielic modele Hpoly i inne tego typu cuda - ale tak jak pisalem jest to do obejscia - i jak juz dostarczysz gotowa nmape to nikogo nie bedzie obchodzilo jak ja robiles - wazne zeby bledow nie miala.

Napisano

Dzieki za odpowiedz. Dobrze wiedziec, ze mozna poskladac model z kilku pojedynczych elementow, ale widze, ze masz rowniez i rownolegle scianki. 1 i 2 sa niemal przylegajace, 3-ka, widac po cieniu, jest juz bardziej oddalona. Sa jakies minimalne odleglosci, czy wychodzi to w praniu?

 

Pozdrawiam.

Napisano

mysle ze fajnie wykozystales siateczke, zobaczymy jak pojdzie z texturka :), pamietaj ze w finalowych renderach bedziesz musial pokazac model bez GI i i soft shadowow :)

Napisano

hatred ->a niby czemu ? byla mowa o roznego rodzaju mapach byle w 512 - wypieke dla niego lightmape - a ostateczny model bedzie pokazany spod silnika - wiec zadnych maxowych bajerow nie bedzie

Napisano

nie no light mapa tio ok :) ale z tym uwazaj bo sam wiesz ze prz animacji danego obiektu moze wyjsc smieszny efek zistawania cienia na texturze nawet kiedy ktos puszcza w dane miejsce swiatlo :)

 

 

powodzenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności