bartonfink Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 Inspirowane conceptem fenga jest jeszcze kilka miejsc gdzie napewno przytne - wiec jakis detalik pewnie dojdzie w finale najprawdopodobniej nie bedzie tej podstawki bo zezarla by zbyt duzo tekstury
KoNe0 Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 Ladne, nie moge sie doczekac texturki Ile zajelo ci zrobienie tego modelu barton? :)
kurt_hectic Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 juz myslalem, ze Cie cos przejechalo :o kurde to juz naliczylem 4 powazne osoby do rywalizacji > bedzie ostro
arcade Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 spoko, model podoba mi się, nawet bardzo :) Jak na razie nawet najbardziej ;) dajesz dalej pozdrawiam
ognisty Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 na koncepcie fajny miotacz ognia a tu co, gwiezdne działko... zawiodłem się... oj zawiodłem ;D a tak na serio to piknie wyszlo, czekam na teksturki
bartonfink Napisano 14 Styczeń 2006 Autor Napisano 14 Styczeń 2006 Koneo -> ponizej 2h - dosyc wolno jak na model tego typu ale ostatnio sie lenilem z modelowaniem :/ ognisty -> tak jak pisalem tylko sie inspirowalem - chcialem zrobic cos bardziej od siebie, w sumie to tylko podest jest jako tako odwzorowany - a concept zamiescilem tylk poto zeby puzniej niebylo :)
bartonfink Napisano 14 Styczeń 2006 Autor Napisano 14 Styczeń 2006 wczoraj sie rypnolem z tym polycountem - mialem ukryte kosci hehhe a sie dziwilem czemu tak malo scianek mam do wykorzystania :) poprawiony model optymalizacja + troche zmian , jak jeszcze czegos nie bede chcial zmienic to to juz bedzie finalny Lp a jutro model pod nmapy teraz sam model wiezyczki ma dokladnie 2K trisow
bartonfink Napisano 14 Styczeń 2006 Autor Napisano 14 Styczeń 2006 drobne poprawki oraz optymalizacje - no i zmiana korpusu ochronnego (tamten pozeral za duzo poly i mial przeswity ;/ ) mysle ze to juz final Lp - dlubne dzis przy mapowaniu a jutro Hpoly dokladnie 1999 tri Bone Appetit
bartonfink Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 Poprawione mocowanie siodelka + dodanie pasow podtrzymujacych operatora dziala - wciaz 1999Tri tak zle - ze zupelny brak zainteresowania ? ;)
arcade Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 tak zle - ze zupelny brak zainteresowania ? ;) Wręcz przeciwnie - aż tak dobrze że nie mam żadnej krytyki do tego modelu ;) Powodzenia z teksturami :)
Gość Marioza Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 przyłączam sie do chóru : D, bardzo ładne dzialko i do tego szczególowe, a możesz powiedziec czym to zrenderowałes, i jak uzyskałeś siatke na modelu?
bartonfink Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 Ziomuś,Łukasz Jaskulski,latarnik,mario don ->dzieki :) mario -> tajemnica zawodowa ;) vray ftoon - bosze ile razy ja to juz pisalem ;)
sayonerka Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 A ja mam pytanko, bo widze, ze do czynienia mamy z fachura. Zrobilem zaledwie jeden model LW i zauwazylem, ze model w miare mozliwosci powinien byc jedna bryla, gdyz w przeciwnym razie engine powoduje dosc czesto przenikanie sie obiektow - u Ciebie widze, ze w znacznej wiekszosci sa to pojedyncze obiekty. Jak to z tym jest? Model jest naprawde super. Powodzenia i pozdrawiam.
bartonfink Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 wszystko zalezy od silnika - ale generalnie teraz niema problemow z optymalizacja tego typu(jedyny problem jest przy mapowaniu i robieniu normali - ale tylko pod wzgledem wiekszego skomplikowania i wiekszej konsupcji czasu) - jedyne o czym musisz pamietac to to by scianki nie nakladaly sie na siebie powierzchniami (rownolegle polygony bardzo zblizone do siebie - lub zupelnie przylegajace) do roznych gier robilem modele - i nigdy nie dostalem zgloszenia ze ten typ optymalizacji powoduje jakies problemy co do problemow z nmapami - to chodzi o to iz jesli chcial bys korzystac z cage to w tym momencie musisz bardzo kombinowac - dzielic modele Hpoly i inne tego typu cuda - ale tak jak pisalem jest to do obejscia - i jak juz dostarczysz gotowa nmape to nikogo nie bedzie obchodzilo jak ja robiles - wazne zeby bledow nie miala.
sayonerka Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 Dzieki za odpowiedz. Dobrze wiedziec, ze mozna poskladac model z kilku pojedynczych elementow, ale widze, ze masz rowniez i rownolegle scianki. 1 i 2 sa niemal przylegajace, 3-ka, widac po cieniu, jest juz bardziej oddalona. Sa jakies minimalne odleglosci, czy wychodzi to w praniu? Pozdrawiam.
bartonfink Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 z doswiadczenia wiem ze te odleglosci wystarcza jesli w maxe oddalisz sie na pewna odleglosc i nie wystepuja bledy to w silniku tez niepowinny
Hatred Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 mysle ze fajnie wykozystales siateczke, zobaczymy jak pojdzie z texturka :), pamietaj ze w finalowych renderach bedziesz musial pokazac model bez GI i i soft shadowow :)
bartonfink Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 hatred ->a niby czemu ? byla mowa o roznego rodzaju mapach byle w 512 - wypieke dla niego lightmape - a ostateczny model bedzie pokazany spod silnika - wiec zadnych maxowych bajerow nie bedzie
Hatred Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 nie no light mapa tio ok :) ale z tym uwazaj bo sam wiesz ze prz animacji danego obiektu moze wyjsc smieszny efek zistawania cienia na texturze nawet kiedy ktos puszcza w dane miejsce swiatlo :) powodzenia!
bartonfink Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 luzik - bedzie to na tyle przemyslane iz te cienie beda tylko w zakamrakach itp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się