trident Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 Concept do mojej maszynki bojowej: wieczorkiem postaram sie juz cos walnac
MF Napisano 14 Styczeń 2006 Napisano 14 Styczeń 2006 kurt_hectic, nie star łorsi,a battlestar galacticowcy :P Powodzenia, ma byc pieknie !... ;]
trident Napisano 15 Styczeń 2006 Autor Napisano 15 Styczeń 2006 Male co nieco, okolo 750trisow, zaczynam dorabiac detale. A czy będzie piekne ?? Sie zobaczy, dobrze bedzie jak skoncze i bedzie wygladac przyzwoicie... pzdr
_michal Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 ładny Viperek. Bardzo ładny. Kabina prosi się o detal i choćby z grubsza zrobione wnętrze.
trident Napisano 16 Styczeń 2006 Autor Napisano 16 Styczeń 2006 maly update, rozkminke mam z kabina bo ta mi sie nie podoba, i mocowanie dzialka jest zbyt kwadratowe tak ze chyba je zmienie. Jak macie jakies propozycje to słucham...calosc ma teraz ok 1300 trisow.
madman1987 Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 kabinka- dodałbym jeszcze conajmniej loopa i od góry kształt szybi dopracował, mocowanie, chmmm... może przekrój usemki tylko rozszezony na środku? tak jakby dwa walce złączone, wtedy jakies extrudy- to oczywiście tylko moje sugestie, jest miodzio, czysto i schludie wygląda
Por@szek Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 Ja sie nie znam na tych eMPeckowych wynalazkach (od niego pierwszy raz slyszalem o tych kosmitach :P) ale podoba mi sie siateczka. Schludna, czysta, wykorzystane kade tri. Mniodzio. (przynajmniej do czasu jak sie nie przyjrze blizej :P).
_michal Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 :P (to do Poraszka) W BSG nie ma żadnych kosmitów.
arcade Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 zrób kabinke w środku, a na tą szybkę alphę półprzeźroczystą - lansersko by to wyglądało :D
Gość Marioza Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 model gut nie mam zastrzezen : ), ale wszsytko teraz zalezy od texturki
bartonfink Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 bardzo ladne i gustowne ze sie tak wyraze :)
Por@szek Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Kilka poli bym znalazl, ale generalnie jestem na tak. Jedziesz dalej. Jak na mnie to jedna z lepszych pracek jak narazie. Tak trzymaj.
trident Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 na klimat dodam ze owiewka bedzie z Ferrari ENZO :),... czerpie się od najlepszych :P Dodałem rozsuwajace sie skrzydła taki baje do lotów w atmosferze, następnie poprawiłem owiewkę, całosc ma teraz 1413 trojkatow, tak ze jeszcze dojdzie podwozie, kokpit i jak cos zostanie to moze jakies pociski pod skrzydłami.
trident Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Napisano 21 Styczeń 2006 Przednia goleń z leflektorem, ciekawy jestem czy sie podoba? Front poprawie, bo lipny... Mam pytanie czy jak mam jakas płaszczyzne, którą widać tylko z jednej strony i walne na nia teksture (widoczna 2side) to nie przybywa mi wtedy poli?? Mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi, bo chcialem klapy podwozia itp. tak zrobic..... całosc ma teraz 1557 trisow wiec powienienem sie zmiescic... pzdr
_michal Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 To jest trochę oszustwo z 2-sided. Direct X w ogóle takiego czegoś nie obsługuje. Jak chcesz mieć 2-sided to musisz skopiować ściankę i odwrócić jej normalną. Fakt że niektóre silniki zrobią to za Ciebie. Ale mimo wszystko ta ścianka się liczy. No chyba że odbiorca tego nie wie, to się nie przejmuj ;)
trident Napisano 28 Styczeń 2006 Autor Napisano 28 Styczeń 2006 A znów na ostatnią chwile, ale się wyrobie ;) Pytanko jak odwrócić normalną? Ide robić teksturke...
Gość Marioza Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 "samlot" bardzo fajny, ciekaw jestem finału z texturą
kurt_hectic Napisano 28 Styczeń 2006 Napisano 28 Styczeń 2006 wlasnie,,, czas goni, ja na textury czekam!
trident Napisano 2 Luty 2006 Autor Napisano 2 Luty 2006 czas goni czas wygrał,,, teksturki sie nie narysowały na czas,,, sick :( walne na forum jak skończe...pzdr dzieki za komentarze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się