Pablo Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 Siemka, dawno tu nic nie pisalem...:) Tak wiec zgrubsza: Zleconko, postac ma ok 7k poly (zaloczenie 10k) Postac jest jaka jest...zgodnie z dostarczonymi conceptami..ale rznijcie smialo :) Pozniej dojda jeszcze tekstury. pozdr i siatka:
ftorek Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 hej - pablo, ty zyjesz!! :D hyhy - dawnom cie nie widzial :D pozdrawiam ps. bardzo pognieciony miejscami (szczegolnie dlonie), jak na ten polycount to malo detalu - a sporo triangli powsadzanych niepotrzebnie (szczyt kamaszy, przedramiona) - (nie wiem co jest na koncepcie - wiec ciezko oceniac pod tym katem - ale mam wrazenie ze ten ustalony polycount po prostu wyrabiasz zeby bylo...) dziwne duze stopy tak sobie mysle - zagesc na plaszczu - bo przy animacji moga byc teraz problemy... pzodoraza
bartonfink Napisano 17 Styczeń 2006 Napisano 17 Styczeń 2006 DŻIZAS :O nie za duzo tych loopow niepotrzebnych ? palce wygladaja jak by mu je ktos polamal :) dziwny ten czubek buta z nogami tez cos nie tak i jakies takie bulowate wysly :)
Chris Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 Moje zdanie znasz... :P :) BTW. Płaszczyk i ile pamiętam ładnie się animował.. Co moge jeszcze dodać... Chyba tylko to, że to była najgorsza postać do zmapowania w moim życiu :P Pozdro!
Por@szek Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 Zaiste Pablos dawno cie na forum nie bylo ;) Siatka dosc chatoycznie rozlozona, brakuje ladu. natomiast sama fizjonomia dosc manogowo wschodnia, ale ja tam sie nie znam. Mimo ze masz limit jaki masz optymalizacja by sie przydala i wykorzystanie poly tam gdzie beda widoczne.
Gość Marioza Napisano 18 Styczeń 2006 Napisano 18 Styczeń 2006 ja dodam tylko ze z tym limitem mozna by zrobic postac ktora by wygladala jak hi poly, a ta niestety wyglada jak by byla na oko z 3500 trisow a ma duzo wiecej i detalu niet, pozatym twarz to w sumie zarys a mozna by zrobic przy tym polycounicie naprawde dosc dokladną, ale ja tam sie nie znam ; )
Pablo Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 Hehe, zyje zyje po prostu praca mnie pochlonela:D Co do postaci to zgadzam sie ze wszystkim o czym napisaliscie, mialem duza przerwe w game arcie a co dopiero do postaci :D Takze przyjmuje krytyke i nastepnepracki beda lepsze (mam nadzieje) :) Ogolnie buty sa takie jak na concepcie (tak jak wszxystko) z poly musze jeszcze pocwiczyc..master to ja nie jestem (tak jak inni:) ) Pozdro
Kefir Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 nogi są bardzo dziwne - jeśli to zwężenie siatki to mają być kolana to są dużo za nisko - kolana winny być gdzieś w rejonie końca kiecki, narazie nogi wyglądają tak jakby były ugięte lekko niezdrowo do wewnąrz. Łapki można by nieco powiększyć (skale nie ilość ścianek). ogólnie proporcje trochę szwankują - chyba nogi trochę za długie - pokaż postać w rzutach to coś powiemy więcej.
AGmakonts Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 ja tam sie nie znam ale widząc opinie masterów zaczynam widzień niedociągnięcia, polycount naprawe extremalnie nieoddający wygladu,
Gość Bad Moon Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 wywalić jakąś połowe zbednych poly (po co aż tak dokładnie zrobione palce?) i będzie ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się