Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemka,

dawno tu nic nie pisalem...:)

 

Tak wiec zgrubsza:

Zleconko, postac ma ok 7k poly (zaloczenie 10k)

Postac jest jaka jest...zgodnie z dostarczonymi conceptami..ale rznijcie smialo :)

 

Pozniej dojda jeszcze tekstury.

 

pozdr

 

49eb.jpg

31eb.jpg

 

i siatka:

 

51ky.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej - pablo, ty zyjesz!! :D

 

hyhy - dawnom cie nie widzial :D

 

pozdrawiam

 

ps. bardzo pognieciony miejscami (szczegolnie dlonie), jak na ten polycount to malo detalu - a sporo triangli powsadzanych niepotrzebnie (szczyt kamaszy, przedramiona) - (nie wiem co jest na koncepcie - wiec ciezko oceniac pod tym katem - ale mam wrazenie ze ten ustalony polycount po prostu wyrabiasz zeby bylo...)

 

dziwne duze stopy

 

tak sobie mysle - zagesc na plaszczu - bo przy animacji moga byc teraz problemy...

 

pzodoraza

Napisano

DŻIZAS :O nie za duzo tych loopow niepotrzebnych ?

 

palce wygladaja jak by mu je ktos polamal :)

 

dziwny ten czubek buta

 

z nogami tez cos nie tak i jakies takie bulowate wysly :)

Napisano

Moje zdanie znasz... :P :)

BTW.

Płaszczyk i ile pamiętam ładnie się animował..

Co moge jeszcze dodać... Chyba tylko to, że to była najgorsza postać do zmapowania w moim życiu :P

 

Pozdro!

Napisano

Zaiste Pablos dawno cie na forum nie bylo ;)

Siatka dosc chatoycznie rozlozona, brakuje ladu. natomiast sama fizjonomia dosc manogowo wschodnia, ale ja tam sie nie znam.

Mimo ze masz limit jaki masz optymalizacja by sie przydala i wykorzystanie poly tam gdzie beda widoczne.

Gość Marioza
Napisano

ja dodam tylko ze z tym limitem mozna by zrobic postac ktora by wygladala jak hi poly, a ta niestety wyglada jak by byla na oko z 3500 trisow a ma duzo wiecej i detalu niet, pozatym twarz to w sumie zarys a mozna by zrobic przy tym polycounicie naprawde dosc dokladną, ale ja tam sie nie znam ; )

Napisano

Hehe, zyje zyje po prostu praca mnie pochlonela:D

Co do postaci to zgadzam sie ze wszystkim o czym napisaliscie, mialem duza przerwe w game arcie a co dopiero do postaci :D

Takze przyjmuje krytyke i nastepnepracki beda lepsze (mam nadzieje) :)

Ogolnie buty sa takie jak na concepcie (tak jak wszxystko) z poly musze jeszcze pocwiczyc..master to ja nie jestem (tak jak inni:) )

 

Pozdro

Napisano

nogi są bardzo dziwne - jeśli to zwężenie siatki to mają być kolana to są dużo za nisko - kolana winny być gdzieś w rejonie końca kiecki, narazie nogi wyglądają tak jakby były ugięte lekko niezdrowo do wewnąrz. Łapki można by nieco powiększyć (skale nie ilość ścianek). ogólnie proporcje trochę szwankują - chyba nogi trochę za długie - pokaż postać w rzutach to coś powiemy więcej.

Gość Bad Moon
Napisano

wywalić jakąś połowe zbednych poly (po co aż tak dokładnie zrobione palce?) i będzie ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności