Napisano 17 Styczeń 200619 l Siemka, dawno tu nic nie pisalem...:) Tak wiec zgrubsza: Zleconko, postac ma ok 7k poly (zaloczenie 10k) Postac jest jaka jest...zgodnie z dostarczonymi conceptami..ale rznijcie smialo :) Pozniej dojda jeszcze tekstury. pozdr i siatka:
Napisano 17 Styczeń 200619 l hej - pablo, ty zyjesz!! :D hyhy - dawnom cie nie widzial :D pozdrawiam ps. bardzo pognieciony miejscami (szczegolnie dlonie), jak na ten polycount to malo detalu - a sporo triangli powsadzanych niepotrzebnie (szczyt kamaszy, przedramiona) - (nie wiem co jest na koncepcie - wiec ciezko oceniac pod tym katem - ale mam wrazenie ze ten ustalony polycount po prostu wyrabiasz zeby bylo...) dziwne duze stopy tak sobie mysle - zagesc na plaszczu - bo przy animacji moga byc teraz problemy... pzodoraza
Napisano 17 Styczeń 200619 l DŻIZAS :O nie za duzo tych loopow niepotrzebnych ? palce wygladaja jak by mu je ktos polamal :) dziwny ten czubek buta z nogami tez cos nie tak i jakies takie bulowate wysly :)
Napisano 18 Styczeń 200619 l Moje zdanie znasz... :P :) BTW. Płaszczyk i ile pamiętam ładnie się animował.. Co moge jeszcze dodać... Chyba tylko to, że to była najgorsza postać do zmapowania w moim życiu :P Pozdro!
Napisano 18 Styczeń 200619 l Zaiste Pablos dawno cie na forum nie bylo ;) Siatka dosc chatoycznie rozlozona, brakuje ladu. natomiast sama fizjonomia dosc manogowo wschodnia, ale ja tam sie nie znam. Mimo ze masz limit jaki masz optymalizacja by sie przydala i wykorzystanie poly tam gdzie beda widoczne.
Napisano 18 Styczeń 200619 l ja dodam tylko ze z tym limitem mozna by zrobic postac ktora by wygladala jak hi poly, a ta niestety wyglada jak by byla na oko z 3500 trisow a ma duzo wiecej i detalu niet, pozatym twarz to w sumie zarys a mozna by zrobic przy tym polycounicie naprawde dosc dokladną, ale ja tam sie nie znam ; )
Napisano 19 Styczeń 200619 l Autor Hehe, zyje zyje po prostu praca mnie pochlonela:D Co do postaci to zgadzam sie ze wszystkim o czym napisaliscie, mialem duza przerwe w game arcie a co dopiero do postaci :D Takze przyjmuje krytyke i nastepnepracki beda lepsze (mam nadzieje) :) Ogolnie buty sa takie jak na concepcie (tak jak wszxystko) z poly musze jeszcze pocwiczyc..master to ja nie jestem (tak jak inni:) ) Pozdro
Napisano 19 Styczeń 200619 l nogi są bardzo dziwne - jeśli to zwężenie siatki to mają być kolana to są dużo za nisko - kolana winny być gdzieś w rejonie końca kiecki, narazie nogi wyglądają tak jakby były ugięte lekko niezdrowo do wewnąrz. Łapki można by nieco powiększyć (skale nie ilość ścianek). ogólnie proporcje trochę szwankują - chyba nogi trochę za długie - pokaż postać w rzutach to coś powiemy więcej.
Napisano 19 Styczeń 200619 l ja tam sie nie znam ale widząc opinie masterów zaczynam widzień niedociągnięcia, polycount naprawe extremalnie nieoddający wygladu,
Napisano 20 Styczeń 200619 l wywalić jakąś połowe zbednych poly (po co aż tak dokładnie zrobione palce?) i będzie ok
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto