alien111 Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Witam Takie cos sobie zrobilem , jest to jedna z moich pierwszych prac tak wiec az tak badzo nie krytykujcie :) W sumie zrobilem ten topic zebyscie pomogli mi dobrac jakies materialy bo na tym sie prawie nie znam a chcialem aby to bylo jakos tak : - ostrze z ciemnego metalu ale nie czarnego - klin z zlotego metalu - a trzon z wezowej skory tak wiec to sobie sam znajde jakas texture (chyba :D ) i zaznaczam ze ten tronek zrobilem jako taka prowizorke bo juz mnie oczy bola a jutro rano zrbie jakis lepszy :P Narazie daje pierwszy render jaki udalo mi sie zrobic. Czekam na komentarze i opinie. :)
Leru Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 alien111 -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
Maqs Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 WTF :D ale sie usmiałem, moze zamiast dobierac materialy zrob nowy model, nie bede ci mowil co poprawic, bo jak dla mnie caly model jest lipny jakies to wszystko dziwne i brzydkie, lol nawet tło jest paskudne :\
Gedeon Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Hehs mi to przypomina jakiś mieczyk z klocków LEGO (jak sie jeszcze bawiłem ). Zamiast zmieniać model dorób LEGO'wego Ludka i dodaj mu ten "miecz". PoZdRaWiAm
alien111 Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 No to mi pomogliscie ^^ Leru : Juz zmienilem . Maqs : Ja wiem ze wszystko jest lipne ale narazie nie daje rady nic lepszego zrobic trzonek dzisiaj tylko dorobie a tlo lipne bo wzialem pierwszy lepszy kolor zeby tylko bylo . Gadeon : Doskonale pamietam klimaty LEGO i wiem co masz na mysli :) ale sadze ze narazie moze to tak wygladac bo nie ma materialow.
deshu Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Panowie, zachowaliscie sie jak nieelegancko, przypomnijcie sobie wasze pierwsze prace, wam sie to wydawalo osiagnieciem... Typek chcial pomocy, wiec jezeli nie chcecie mu pomoc, to nie postujcie... alien111 - za jakas godzinke bede mial czas (wiesz niediela, pozadki i zakupy) przesle ci na gg link do biblioteki materialow, dodam tam kilka metali o ktore prosiles. I najlepiej przenies ten watek do ktoregos z dzialow pomocy, bo o to ci chyba chodzilo.
alien111 Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 Wielkie dzieki Deshu chociaz ty jeden mi pomozesz :P Bo dla mnie modelowanie staje sie po malu jasne ale z materialami to jest totalna lipa :] A ja zabieram sie za chwile za trzonek jak cos to dam upgrade .
Coruscant Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 No ale dobrze doradzili z tym ludzikiem z LEGo :] Ja chyba sam zaraz siądę i zrobię swojego ;]
deshu Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Hehe pomysl w sumie w pozaddku, ale nie tak latwo poszczegolne kloski wymodelowac. +++ cos cie nie ma na gg... masz tu link http://rapidshare.de/files/11563286/materialy.zip.html> Mam nadzieje ze pomoze.
alien111 Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 Wymodelowalem ten trzonek tak ze teraz to przypomina to o co mi chodzilo :) A specjalnie dla Maqs'a zrobilem biale tlo ^^ Teraz sciagam materialy do ktorych link dal Deshu (jeszcze raz dzieki :) ) i bede probowal cos z nimi zrobic :) upgrade dodam tu oczywiscie . I teraz daje juz ostatnia wersje chyba :)
deshu Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Hehe ale wiesz oczywiscie ty poprobuj troche je pozmieniac:) I nie martw sie tym jak wygladaja w oknie materialow, niech cie obchodzi jak wygladaja po renderze, i przeczytaj ten plik txt! A tu masz link do map hdri - http://www.max3d.pl/show.php?id=hdri
alien111 Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 Zrobilem jeszcze jeden render :P Dodalem stojaczek zeby nie wisial w powietrzu ten kris , a co do kolorow to chyba nie bede zmieniac bo sa w miare wporzadku (przynajmniej mi sie tak wydaje ) a teraz tak po profesjonalnemu :D Render : 26 sekund (hahaha) Mental Ray Renderer Oswietlenie : jedno Omni daleko od wszystkiego 0,6 Multipler color lekko zoltawy ^^ Shadows OFF bo wychodzilo cos smiesznego :| To w sumie na tyle a gdyby nie Deshu to watpie zeby to tak fajnie wygladalo :)
WToreK Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 To nie wyglada fajnie :] Co to jest "Kris" tak w ogole? Bo cos w tym guscie bylo w morrowind, tylko tam to byl "KIRIS" chyba...
alien111 Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 Ja mimo wsyzstko sadze ze to jest kris chociazby sprawdzajac na google kris - http://images.google.pl/images?svnum=10&hl=pl&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl-PL%3Aofficial&q=kris&btnG=Szukaj kiris - http://images.google.pl/images?svnum=10&hl=pl&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl-PL%3Aofficial&q=kiris&btnG=Szukaj
Eden-3d Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 zmien tlo nie pasuje do reszty ,najlepeij zrob jasne tlo i podloze zeby mozna bylo sie swobodnie skupic na mieczu
Maqs Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Dobra to teraz bardziej cywilizowanie napisze bo mnie juz tutaj konsekwencjami straszą:D A więc moim skromnym zdaniem, nie powinienes skupiac sie narazie na materialach, a raczej dopracowac model, uwazam takze twoje stwierdzenie ze teraz to wyglada ladnie za nieco smieszne;) bo wcale tak nie jest. Jak ktos wczesniej napisal zrob biale tlo, albo jakies szare i skup sie na modelowaniu, a jak zrobisz ladny model zajmiesz sie materialami, a potem sceną i oswietleniem
WToreK Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Ja mimo wsyzstko sadze ze to jest kris chociazby sprawdzajac na google kris - http://images.google.pl/images?svnum=10&hl=pl&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl-PL%3Aofficial&q=kris&btnG=Szukaj kiris - http://images.google.pl/images?svnum=10&hl=pl&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl-PL%3Aofficial&q=kiris&btnG=Szukaj skoro tak.. :] Moze to wina wersji PL morrowinda - tlumaczyli kris na kiris, niewazne. Ode mnie porada prosta - wymodeluj cos wiecej poza paroma cylindrami zanim bedziesz sie porywal na renderowanie i wystawianie na forum. Powodzenia
alien111 Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 Eden-3d : ok postaram sie zrobic jakies lepsze tlo Maqs : Masz racje , ale tamten model juz sie nie nadaje do przerobki tak wiec postanowilem ze zrobie nowy bardziej szczegolowy na podstawie tego zdjecia http://www.reflectionsofasia.com/_borders/kris%20c.JPG WToreK : Tez masz racje bo to sie sklada az z 2 boxow i cylindra tak wiec jak juz wyzej napisalem zaraz zabiore sie ostro do pracy nad nowym modelem Dzieki za komenty bo o to mi wlasnie chodzilo
Maqs Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Hmm no nawet fajny, ale moze poszukaj czegos o wiekszej rozdzielczosci bedziesz mogl potem zrobic z tego ładną tekstorke i problem z materialami nie bedzie juz taki powazny:)
alien111 Napisano 22 Styczeń 2006 Autor Napisano 22 Styczeń 2006 No wlasnie tu jestproblem ze wiekszego zdjecia nie znalazlem :| co do pracy to zaczne jutro od rana bo nie mialem czasu ale mam prosbe do kogos kto sie zna na materialach , jezeli ktos sie zgosi na ochotnika to wysle na gg zdjecie z moja koncepcja i zeby ten ktos i zrobil jeden material jak na zdjeciu w tajemnicy przed innymi (haha) bo chce was zaskoczyc co i tak mi sie pewnie nie uda :>
alien111 Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 No i lipa ^^ zabralem sie za ostrze i robi mi sie takie cos jak daje Meshsmooth na NURBS ( patrz zalacznik) Czy to mozliwe ze to sie dzieje tak bo rysowalem to splinami ? Bede wdzieczny za szybka odpowiedz .
hcpiter Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 A dlaczego na NURBS ? Przeciez max ma wypasny poly modeling ktory po MS wygląda super i masz kontrole nad wszystkimi vertexami.
alien111 Napisano 23 Styczeń 2006 Autor Napisano 23 Styczeń 2006 Dobra nie zalamuje was :P juz dosedlem chyba do tego ;)
alien111 Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 Wkoncu jakis postep ^^ Wymodelowalem model ostrza z boxa (zalacznik (render az 4 minuty bo cos tam powlaczalem :D ) ) bardzo prawdopodobne ze jest cos zle :P Tak wiec czekam na komenty i moze ktos mi powie jak sprawic zeby krawedzie byly ostre bo jak widac na obrazku to nie wiem jak tego dokonac :) EDIT: Dorobilem raczke ale nadal nie wiem jak "naostrzyc" ostrze ^^
Eden-3d Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 masz jakies referencje czy z glowy robisz? moze jednak poczytaj tuturiale jakies...pozdrawiam
alien111 Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 Eden-3d z tego robie : http://www.reflectionsofasia.com/_borders/kris%20c.JPG Ide sobie tutoriale pocztac bo troche mam pomyslow ale nie wiem jak zrobic ;]
Maqs Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Oj poczytaj, poczytaj i to duzo, bo słabiutko narazie ci idzie
alien111 Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 Czytam czytam ^^ ale jak na tydzien zajmowania sie grafika to trundo cos pojac ^^ ale sie nie poddaje jutro postaram sie skonczyc chociaz modelowanie
shadow007 Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 oj ćwicz ćwicz... no i najbardziej o poly-modelingu poczytaj, bo to Ci się bardzo przyda!
zipper Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 oj widze zapal szczery ... oj zapal ... przydalbys mi sie w pracy bo zimno :D jak narazie idzie ci jak idzie ... ale wszyscy wiemy jakie sa poczatki. pozdrawiam i zycze powodzenia
deshu Napisano 26 Styczeń 2006 Napisano 26 Styczeń 2006 No zapal to chlopak ma, ja czekam na update'y.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się