Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Takie cos sobie zrobilem , jest to jedna z moich pierwszych prac tak wiec az tak badzo nie krytykujcie :) W sumie zrobilem ten topic zebyscie pomogli mi dobrac jakies materialy bo na tym sie prawie nie znam a chcialem aby to bylo jakos tak :

- ostrze z ciemnego metalu ale nie czarnego

- klin z zlotego metalu

- a trzon z wezowej skory tak wiec to sobie sam znajde jakas texture (chyba :D ) i zaznaczam ze ten tronek zrobilem jako taka prowizorke bo juz mnie oczy bola a jutro rano zrbie jakis lepszy :P

 

Narazie daje pierwszy render jaki udalo mi sie zrobic. Czekam na komentarze i opinie. :)

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

WTF :D ale sie usmiałem, moze zamiast dobierac materialy zrob nowy model, nie bede ci mowil co poprawic, bo jak dla mnie caly model jest lipny jakies to wszystko dziwne i brzydkie, lol nawet tło jest paskudne :\

Napisano

Hehs mi to przypomina jakiś mieczyk z klocków LEGO (jak sie jeszcze bawiłem ). Zamiast zmieniać model dorób LEGO'wego Ludka i dodaj mu ten "miecz".

 

PoZdRaWiAm

Napisano

No to mi pomogliscie ^^

Leru : Juz zmienilem .

Maqs : Ja wiem ze wszystko jest lipne ale narazie nie daje rady nic lepszego zrobic trzonek dzisiaj tylko dorobie a tlo lipne bo wzialem pierwszy lepszy kolor zeby tylko bylo .

Gadeon : Doskonale pamietam klimaty LEGO i wiem co masz na mysli :) ale sadze ze narazie moze to tak wygladac bo nie ma materialow.

Napisano

Panowie, zachowaliscie sie jak nieelegancko, przypomnijcie sobie wasze pierwsze prace, wam sie to wydawalo osiagnieciem...

 

Typek chcial pomocy, wiec jezeli nie chcecie mu pomoc, to nie postujcie...

 

alien111 - za jakas godzinke bede mial czas (wiesz niediela, pozadki i zakupy) przesle ci na gg link do biblioteki materialow, dodam tam kilka metali o ktore prosiles.

 

I najlepiej przenies ten watek do ktoregos z dzialow pomocy, bo o to ci chyba chodzilo.

Napisano

Wielkie dzieki Deshu chociaz ty jeden mi pomozesz :P Bo dla mnie modelowanie staje sie po malu jasne ale z materialami to jest totalna lipa :] A ja zabieram sie za chwile za trzonek jak cos to dam upgrade .

Napisano

Hehe pomysl w sumie w pozaddku, ale nie tak latwo poszczegolne kloski wymodelowac.

 

+++

 

cos cie nie ma na gg... masz tu link http://rapidshare.de/files/11563286/materialy.zip.html> Mam nadzieje ze pomoze.

Napisano

Wymodelowalem ten trzonek tak ze teraz to przypomina to o co mi chodzilo :) A specjalnie dla Maqs'a zrobilem biale tlo ^^ Teraz sciagam materialy do ktorych link dal Deshu (jeszcze raz dzieki :) ) i bede probowal cos z nimi zrobic :) upgrade dodam tu oczywiscie .

 

I teraz daje juz ostatnia wersje chyba :)

Napisano

Zrobilem jeszcze jeden render :P Dodalem stojaczek zeby nie wisial w powietrzu ten kris , a co do kolorow to chyba nie bede zmieniac bo sa w miare wporzadku (przynajmniej mi sie tak wydaje )

a teraz tak po profesjonalnemu :D

Render : 26 sekund (hahaha)

Mental Ray Renderer

Oswietlenie : jedno Omni daleko od wszystkiego 0,6 Multipler color lekko zoltawy ^^ Shadows OFF bo wychodzilo cos smiesznego :|

To w sumie na tyle a gdyby nie Deshu to watpie zeby to tak fajnie wygladalo :)

Napisano

Dobra to teraz bardziej cywilizowanie napisze bo mnie juz tutaj konsekwencjami straszą:D

A więc moim skromnym zdaniem, nie powinienes skupiac sie narazie na materialach, a raczej dopracowac model, uwazam takze twoje stwierdzenie ze teraz to wyglada ladnie za nieco smieszne;) bo wcale tak nie jest.

Jak ktos wczesniej napisal zrob biale tlo, albo jakies szare i skup sie na modelowaniu, a jak zrobisz ladny model zajmiesz sie materialami, a potem sceną i oswietleniem

Napisano

 

skoro tak.. :] Moze to wina wersji PL morrowinda - tlumaczyli kris na kiris, niewazne.

 

Ode mnie porada prosta - wymodeluj cos wiecej poza paroma cylindrami zanim bedziesz sie porywal na renderowanie i wystawianie na forum.

 

Powodzenia

Napisano

Eden-3d : ok postaram sie zrobic jakies lepsze tlo

Maqs : Masz racje , ale tamten model juz sie nie nadaje do przerobki tak wiec postanowilem ze zrobie nowy bardziej szczegolowy na podstawie tego zdjecia

http://www.reflectionsofasia.com/_borders/kris%20c.JPG

WToreK : Tez masz racje bo to sie sklada az z 2 boxow i cylindra tak wiec jak juz wyzej napisalem zaraz zabiore sie ostro do pracy nad nowym modelem

 

Dzieki za komenty bo o to mi wlasnie chodzilo

Napisano

Hmm no nawet fajny, ale moze poszukaj czegos o wiekszej rozdzielczosci bedziesz mogl potem zrobic z tego ładną tekstorke i problem z materialami nie bedzie juz taki powazny:)

Napisano

No wlasnie tu jestproblem ze wiekszego zdjecia nie znalazlem :| co do pracy to zaczne jutro od rana bo nie mialem czasu ale mam prosbe do kogos kto sie zna na materialach , jezeli ktos sie zgosi na ochotnika to wysle na gg zdjecie z moja koncepcja i zeby ten ktos i zrobil jeden material jak na zdjeciu w tajemnicy przed innymi (haha) bo chce was zaskoczyc co i tak mi sie pewnie nie uda :>

Napisano

No i lipa ^^ zabralem sie za ostrze i robi mi sie takie cos jak daje Meshsmooth na NURBS ( patrz zalacznik) Czy to mozliwe ze to sie dzieje tak bo rysowalem to splinami ? Bede wdzieczny za szybka odpowiedz .

Napisano

Wkoncu jakis postep ^^ Wymodelowalem model ostrza z boxa (zalacznik (render az 4 minuty bo cos tam powlaczalem :D ) ) bardzo prawdopodobne ze jest cos zle :P Tak wiec czekam na komenty i moze ktos mi powie jak sprawic zeby krawedzie byly ostre bo jak widac na obrazku to nie wiem jak tego dokonac :)

 

EDIT: Dorobilem raczke ale nadal nie wiem jak "naostrzyc" ostrze ^^

Napisano

oj widze zapal szczery ... oj zapal ... przydalbys mi sie w pracy bo zimno :D

 

jak narazie idzie ci jak idzie ... ale wszyscy wiemy jakie sa poczatki.

 

pozdrawiam i zycze powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności