Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Miecz Katana


woyocnh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem w trakcie tworzenia wspanialego miecza jakim niewatpliwie sa japonskie dziela sztuki - katany :D Jak narazie projekt wyglada nastepujaco:

d86c6479c5b8a34787e061df83ddaf52.jpg

 

Jak by ktos mial jakies propozycje, opinie, ewentualnie watpliwosci to piszcie smialo :D Dodam tylko ze nie jestem jakims tam zaawansowanym uzytkownikiem maxa, raczej poczatkujacy, chociaz robie juz na nim kilka tygodni.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hmm proponowalbym stojak ... (wyeksponowanie miecza) i studyjny renderek ... ummm ... jak ja lubie japonskie miecze ...

 

ps . popracuj nad modelingiem jeszcze troche bo nie jest najlepiej ... zreszta sam wiesz ...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA wyżej : Textury radziłbym wyrzucić i całkowicie przerobić. Modele wydają sie całkiem wporządku. Widzę tylko lekkie deformacje na zakończeniu rękojeści najdłuższego miecza, ehm... katany ;). Pracuj dalej, a może z tego wyjdzie coś fajnego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż...katany to to ie są, przypominają mi raczej plastikowe mieczyki dla dzieci..i jak powyżej oczywiście: rendering, modelling, texturing i kompozycja leżą niestety..pracuj jak najwięcej, będzie good!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za opinie. poniewaz wiem, ze na poczatku to dosyc slabo wygladalo, mam nadzieje, ze teraz bedzie coraz lepiej. jak mowilem na poczatku - jestem totalnym amatorem w maxie, ale staram sie jak moge :D zmienilem materialy i troche podrasowalem model. darowalem sobie tymczasowo spokoj z otoczeniem. zajme sie najpierw sama katana. ponizej kilka fotek:

0ca5e4c44336406445894aee0bef1e20.jpg

0991cad14f381b0521fd97d05fc2bd20.jpg

f77996568fbea427307e6f6dbc7ecffa.jpg

 

mam nadzieje ze bardziej wam sie spodoba niz fotka na poczatku watku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no lepiej lepiej, stanowczo. ale i tak zjadę:

1.textury dalej suxx wywal je narazie i rób modele. Potem się pobawisz w texturowanie :)

2.jeśli chodzi o modelowanie to wywal mesh smooth i zrób ładną siatkę którą potem sobie wygładzisz smooth grupami :) rękojeść w katanach jest inna..

 

jakby coś to wal do mnie na gg, nie dam Ci zjechać tych katan więc staraj się!! :)

 

powodzenia i pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie cos ten chamfer pomogl :D zrezygnowalem prawie calkowicie z MS a zamiast niego wstawilem zwykle smoth. faktycznie wyglada lepiej. textury narazie daje tylko dlatego, zeby miecz nie byl taki szary a jakos wygladal. takie moje male wyobrazenie jak to bedzie wygladac w przyszlosci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwierz nam ze duzo latwiej sie pracuje z modelem nieotexturowanym ... i duzo latwiej oceniac model z szarym zwyklym materialem ... teraz jest juz znacznie lepiej ale tak jak powiedzial "mort" nie wydaje mi sie zeby rekojesc od katany tak wygladala ...

 

jakby nie bylo to zaczyna to przypominac miecz wiec chyba idziesz w dobra strone ...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności