woyocnh Napisano 3 Luty 2006 Share Napisano 3 Luty 2006 Witam. Jestem w trakcie tworzenia wspanialego miecza jakim niewatpliwie sa japonskie dziela sztuki - katany :D Jak narazie projekt wyglada nastepujaco: Jak by ktos mial jakies propozycje, opinie, ewentualnie watpliwosci to piszcie smialo :D Dodam tylko ze nie jestem jakims tam zaawansowanym uzytkownikiem maxa, raczej poczatkujacy, chociaz robie juz na nim kilka tygodni. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 3 Luty 2006 Share Napisano 3 Luty 2006 miecze się wydają ok ale materiały i światło fatalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badyl Napisano 3 Luty 2006 Share Napisano 3 Luty 2006 nic nie widac. daj jakis render bez materialow (z ktorych od razu zrezygnuj :P) albo siatke z viewportu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 3 Luty 2006 Share Napisano 3 Luty 2006 hmm proponowalbym stojak ... (wyeksponowanie miecza) i studyjny renderek ... ummm ... jak ja lubie japonskie miecze ... ps . popracuj nad modelingiem jeszcze troche bo nie jest najlepiej ... zreszta sam wiesz ... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 3 Luty 2006 Share Napisano 3 Luty 2006 JA wyżej : Textury radziłbym wyrzucić i całkowicie przerobić. Modele wydają sie całkiem wporządku. Widzę tylko lekkie deformacje na zakończeniu rękojeści najdłuższego miecza, ehm... katany ;). Pracuj dalej, a może z tego wyjdzie coś fajnego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woyocnh Napisano 4 Luty 2006 Autor Share Napisano 4 Luty 2006 dzieki za opinie. wiem ze projekt ma jeszcze duzo wad, ale wlasnie dlatego wrzucilem go do WIP`a :D materialy juz przerobilem, a z tym stojakiem to moze byc dobry pomysl :D pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 4 Luty 2006 Share Napisano 4 Luty 2006 praca bardzo słaba, modele słabe, między rączką a ostrzem duże bugi, tekstury całkiem słabe, podobnie jak render i oświetlenie, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 4 Luty 2006 Share Napisano 4 Luty 2006 no cóż...katany to to ie są, przypominają mi raczej plastikowe mieczyki dla dzieci..i jak powyżej oczywiście: rendering, modelling, texturing i kompozycja leżą niestety..pracuj jak najwięcej, będzie good! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 4 Luty 2006 Share Napisano 4 Luty 2006 hkropinski, zapomniales dodac ze cos jest "mierne" zawsze tak mowiesz a dzis co?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woyocnh Napisano 4 Luty 2006 Autor Share Napisano 4 Luty 2006 dzieki za opinie. poniewaz wiem, ze na poczatku to dosyc slabo wygladalo, mam nadzieje, ze teraz bedzie coraz lepiej. jak mowilem na poczatku - jestem totalnym amatorem w maxie, ale staram sie jak moge :D zmienilem materialy i troche podrasowalem model. darowalem sobie tymczasowo spokoj z otoczeniem. zajme sie najpierw sama katana. ponizej kilka fotek: mam nadzieje ze bardziej wam sie spodoba niz fotka na poczatku watku :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 4 Luty 2006 Share Napisano 4 Luty 2006 no lepiej lepiej, stanowczo. ale i tak zjadę: 1.textury dalej suxx wywal je narazie i rób modele. Potem się pobawisz w texturowanie :) 2.jeśli chodzi o modelowanie to wywal mesh smooth i zrób ładną siatkę którą potem sobie wygładzisz smooth grupami :) rękojeść w katanach jest inna.. jakby coś to wal do mnie na gg, nie dam Ci zjechać tych katan więc staraj się!! :) powodzenia i pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 4 Luty 2006 Share Napisano 4 Luty 2006 na tym cylindrze zaznacz te edge'y zewnętrzne i daj chamfer :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woyocnh Napisano 5 Luty 2006 Autor Share Napisano 5 Luty 2006 faktycznie cos ten chamfer pomogl :D zrezygnowalem prawie calkowicie z MS a zamiast niego wstawilem zwykle smoth. faktycznie wyglada lepiej. textury narazie daje tylko dlatego, zeby miecz nie byl taki szary a jakos wygladal. takie moje male wyobrazenie jak to bedzie wygladac w przyszlosci :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zipper Napisano 5 Luty 2006 Share Napisano 5 Luty 2006 uwierz nam ze duzo latwiej sie pracuje z modelem nieotexturowanym ... i duzo latwiej oceniac model z szarym zwyklym materialem ... teraz jest juz znacznie lepiej ale tak jak powiedzial "mort" nie wydaje mi sie zeby rekojesc od katany tak wygladala ... jakby nie bylo to zaczyna to przypominac miecz wiec chyba idziesz w dobra strone ... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się