kurt_hectic Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 hi, zaczynamy minibitwe nr.3. prosze wybrac jeden z conceptow i rozpoczac wlasny watek ( tak jak poprzednio ). co do limitow i deathline-a to skladajcie propozycje, ja proponuje: 1000 tri + 512 tex oraz jakies 2 tygodnie czasu. max 3. c.1. c.2. c.3. c.4. c.5. c.6. c.7.http://www.celestialheavens.com/images/screenshots/homm5/waterwheel.jpg pozdr.
Mcode Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 Ja proponuje 1000 poly + 512 tex (choć i tak pewnie będzie ciężko mi zrobić tą teksturke:D ) No i 3 tygodnie.
Shogun 3D Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 Hmmm... jak widze niektóre modeliki, to podejrzewam, że lepiej by było przynajmniej coponiektórym dac nawet 2000 trisów.
Mcode Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 Zgadzm się np. ten dom ze stalowymi piecami (pewnie do pędzenia bimbru bo mi wygląda ten budynek na karczmę):D :D :D
kurt_hectic Napisano 13 Luty 2006 Autor Napisano 13 Luty 2006 ludzie to game art. ze 500-750 trisow da sie zbudowac piekne modele, chyba nie macie doswiadczenia w lvl\ budynkach > na nich sie oszczedza, ze szok. "ulubionym narzedziem leaderow artu jest target weld "
w!e8 Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 nie powiedziane ze musimy sie ograniczac do takiej malej ilosci tris ;] im wiecej np 2k tym lepiej shading rzutuje, a o to chodzi w gamearcie, co z tego ze nie wsadzicie tego do silnika-tu liczy sie doswiadczenie ;] i jestesmy w 2006, po co 700tris ? ja bym traktowal minibitwy jako nabranie doswiadczenia ktore sie przyda w pracy, a na to patrzą bo nie jestesmy juz w jaskiniach ;d edit-przejrzalem concepty, na niektore trzeba mniej a na niektore wiecej ;] wiec sugerujcie -bylbym za tym zeby podzielic modele , trudniejsze-bardziej wymagajace i te mniej a pozniej ustanawiac limity dla poszczegolnych grup niz sprowadzac wszystko do jednego worka)
arcade Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 nie róbcie scen, polycount jaki podał Kurt to imo aż za dużo jak na budynek... Sami wiecie co mówią o gościach lubiących mieć duży polycount... ;) pozdro :D
arcade Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 że mają jakiś kompleks :P żarty żartami, ale naprawdę myślę że 1000 poly to dużo.
Gość yon Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 ok. ja proponuje zeby bitwa skonczyla sie 3ciego marca w piatek o polnocy, tak zeby nie bylo jak ostatnio ze nikt nie wie kiedy ;). za limitami bylbym ciut wiekszymi, choc te podane przez Kurta sa dla mnie idealne :P ale inni lubia wieksze. moze 1500 tris i textura 6x(256x256) albo rownowartosc. kanalow do woli (spec, alfa). a wogole koncepty fajne, a sam temat, mimo ze nie daje pelnej swobody 'artystycznej', to moze byc swietnym przygotowaniem do zycia w brutalnym, komercyjnym swiecie :D no i oceniajacy beda mieli sporo latwiej.
w!e8 Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 ditto yon, ditto kurt :P ditto Shogun 3d btw-ziomuś-ja mam kompleksy :* hahahaha
Shogun 3D Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 Jeszcze jedno pytanie: tekstura dowolna, czy ma być ona taka, jak na obrazku? Pytam, bo obrazki sa cartoonowe.
w!e8 Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 zapewne normalne bo i sam kurt woli dużo brudu i realne materiały ;] a to dal tylko jako koncepty - ale poczekamy na kurta, choc to dopiero jutro napisze - bo teraz juz zszedl z kompa
Por@szek Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Limit 1500 i 1x512x512, do rozbicia na 4x256x256 jest idealny. Normale, spec, diff, bajka, szkoda ze nie wystartuje, ale bede siem przygladal i dopingowal. Pozdrawiam
ognisty Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 kurczątko, pobawil bym sie z wami ale czasu nie mam :| chociaz moze...
kurt_hectic Napisano 14 Luty 2006 Autor Napisano 14 Luty 2006 yeyku, ale marudzicie, do roboty i koniec ;). jesli chodzi o cencepty i wzorowanie sie na nich to zasada jest 1, taka jak zwykle: model ma byc zajebisty ;), a czy identyczny z konceptem to zalezy od tworcy. w robocie raczej by musial byc, ale...
Krotki Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Jak to tam wyglada w koncu z terminem koncowym ? I czy takie nie doswiadczone stwozenie jak ja moze sie z wami pobawic ? :) Aaa i takie glupie pytanie ile mozna zrobic texturkow 512x512 (def, spec, normal) ? czy 3eba dzielic na mniejsze ?
Por@szek Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Krotki, pobawic sie zawsze mozna ;) Przeciez chodzi o to aby sie pobawic ;) A texture 512x512, x ilosc map czyli np koncowo 1x512 diff + 1x512 spec + 1x 512 norm itd. No chyba ze sa inne zasady ale raczej sie nie spotkalem z innymi :]
Por@szek Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Jest mozliwosc zwiekszenia polycountu o 100 - 200 tri??
kurt_hectic Napisano 15 Luty 2006 Autor Napisano 15 Luty 2006 no chyba jest, bo z tego co widzalem to ze 3 osoby maja juz ponad 1k :\
trident Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 Wszystko sie zaczeło kilka dni temu a tutaj dalej nie ma sprecyzowane jakie limity, lukałem na prace i maja one przewaznie 1500 tri. (moja też ;) a w watku ze max 1000 .... ups no i jaka tekstura ?? Mysle ze w następnej bitwie zwycięzca powinien określic te zasady w pierwszym poście wątku, a jak sie coś pozmienia to go wyedytować, będzie wtedy jasno i klarownie co i jak i za ile :)
Woznkt Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 Ej no chyba ustaliliśmy w końcu że: 1500 tri i textura 512x512
Por@szek Napisano 20 Luty 2006 Napisano 20 Luty 2006 ten post byl 5 dni temu zanim kto kolwiek mial skonczony modelling, mnie to tam ryba bo i tak zszedlem do okolo 1400.
kurt_hectic Napisano 20 Luty 2006 Autor Napisano 20 Luty 2006 no bylo ustalone na 1000 ale w praniu wyszlo na 1500, wiec niech bedzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się