Napisano 13 Luty 200619 l hi, zaczynamy minibitwe nr.3. prosze wybrac jeden z conceptow i rozpoczac wlasny watek ( tak jak poprzednio ). co do limitow i deathline-a to skladajcie propozycje, ja proponuje: 1000 tri + 512 tex oraz jakies 2 tygodnie czasu. max 3. c.1. c.2. c.3. c.4. c.5. c.6. c.7.http://www.celestialheavens.com/images/screenshots/homm5/waterwheel.jpg pozdr.
Napisano 13 Luty 200619 l Ja proponuje 1000 poly + 512 tex (choć i tak pewnie będzie ciężko mi zrobić tą teksturke:D ) No i 3 tygodnie.
Napisano 13 Luty 200619 l Hmmm... jak widze niektóre modeliki, to podejrzewam, że lepiej by było przynajmniej coponiektórym dac nawet 2000 trisów.
Napisano 13 Luty 200619 l Zgadzm się np. ten dom ze stalowymi piecami (pewnie do pędzenia bimbru bo mi wygląda ten budynek na karczmę):D :D :D
Napisano 13 Luty 200619 l Autor ludzie to game art. ze 500-750 trisow da sie zbudowac piekne modele, chyba nie macie doswiadczenia w lvl\ budynkach > na nich sie oszczedza, ze szok. "ulubionym narzedziem leaderow artu jest target weld "
Napisano 13 Luty 200619 l nie powiedziane ze musimy sie ograniczac do takiej malej ilosci tris ;] im wiecej np 2k tym lepiej shading rzutuje, a o to chodzi w gamearcie, co z tego ze nie wsadzicie tego do silnika-tu liczy sie doswiadczenie ;] i jestesmy w 2006, po co 700tris ? ja bym traktowal minibitwy jako nabranie doswiadczenia ktore sie przyda w pracy, a na to patrzą bo nie jestesmy juz w jaskiniach ;d edit-przejrzalem concepty, na niektore trzeba mniej a na niektore wiecej ;] wiec sugerujcie -bylbym za tym zeby podzielic modele , trudniejsze-bardziej wymagajace i te mniej a pozniej ustanawiac limity dla poszczegolnych grup niz sprowadzac wszystko do jednego worka)
Napisano 13 Luty 200619 l nie róbcie scen, polycount jaki podał Kurt to imo aż za dużo jak na budynek... Sami wiecie co mówią o gościach lubiących mieć duży polycount... ;) pozdro :D
Napisano 13 Luty 200619 l że mają jakiś kompleks :P żarty żartami, ale naprawdę myślę że 1000 poly to dużo.
Napisano 13 Luty 200619 l ok. ja proponuje zeby bitwa skonczyla sie 3ciego marca w piatek o polnocy, tak zeby nie bylo jak ostatnio ze nikt nie wie kiedy ;). za limitami bylbym ciut wiekszymi, choc te podane przez Kurta sa dla mnie idealne :P ale inni lubia wieksze. moze 1500 tris i textura 6x(256x256) albo rownowartosc. kanalow do woli (spec, alfa). a wogole koncepty fajne, a sam temat, mimo ze nie daje pelnej swobody 'artystycznej', to moze byc swietnym przygotowaniem do zycia w brutalnym, komercyjnym swiecie :D no i oceniajacy beda mieli sporo latwiej.
Napisano 13 Luty 200619 l ditto yon, ditto kurt :P ditto Shogun 3d btw-ziomuś-ja mam kompleksy :* hahahaha
Napisano 13 Luty 200619 l Jeszcze jedno pytanie: tekstura dowolna, czy ma być ona taka, jak na obrazku? Pytam, bo obrazki sa cartoonowe.
Napisano 13 Luty 200619 l zapewne normalne bo i sam kurt woli dużo brudu i realne materiały ;] a to dal tylko jako koncepty - ale poczekamy na kurta, choc to dopiero jutro napisze - bo teraz juz zszedl z kompa
Napisano 14 Luty 200619 l Limit 1500 i 1x512x512, do rozbicia na 4x256x256 jest idealny. Normale, spec, diff, bajka, szkoda ze nie wystartuje, ale bede siem przygladal i dopingowal. Pozdrawiam
Napisano 14 Luty 200619 l Autor yeyku, ale marudzicie, do roboty i koniec ;). jesli chodzi o cencepty i wzorowanie sie na nich to zasada jest 1, taka jak zwykle: model ma byc zajebisty ;), a czy identyczny z konceptem to zalezy od tworcy. w robocie raczej by musial byc, ale...
Napisano 14 Luty 200619 l Jak to tam wyglada w koncu z terminem koncowym ? I czy takie nie doswiadczone stwozenie jak ja moze sie z wami pobawic ? :) Aaa i takie glupie pytanie ile mozna zrobic texturkow 512x512 (def, spec, normal) ? czy 3eba dzielic na mniejsze ?
Napisano 14 Luty 200619 l Krotki, pobawic sie zawsze mozna ;) Przeciez chodzi o to aby sie pobawic ;) A texture 512x512, x ilosc map czyli np koncowo 1x512 diff + 1x512 spec + 1x 512 norm itd. No chyba ze sa inne zasady ale raczej sie nie spotkalem z innymi :]
Napisano 15 Luty 200619 l Autor no chyba jest, bo z tego co widzalem to ze 3 osoby maja juz ponad 1k :\
Napisano 20 Luty 200619 l Wszystko sie zaczeło kilka dni temu a tutaj dalej nie ma sprecyzowane jakie limity, lukałem na prace i maja one przewaznie 1500 tri. (moja też ;) a w watku ze max 1000 .... ups no i jaka tekstura ?? Mysle ze w następnej bitwie zwycięzca powinien określic te zasady w pierwszym poście wątku, a jak sie coś pozmienia to go wyedytować, będzie wtedy jasno i klarownie co i jak i za ile :)
Napisano 20 Luty 200619 l ten post byl 5 dni temu zanim kto kolwiek mial skonczony modelling, mnie to tam ryba bo i tak zszedlem do okolo 1400.
Napisano 20 Luty 200619 l Autor no bylo ustalone na 1000 ale w praniu wyszlo na 1500, wiec niech bedzie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto