Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hi,

zaczynamy minibitwe nr.3. prosze wybrac jeden z conceptow i rozpoczac wlasny watek ( tak jak poprzednio ). co do limitow i deathline-a to skladajcie propozycje, ja proponuje: 1000 tri + 512 tex oraz jakies 2 tygodnie czasu. max 3.

 

 

c.1.gallery.php?game=heroes5&image=alchemist_lab_concept&back=concept_art_general.shtml

c.2. gallery.php?game=heroes5&image=ore_pit_concept&back=concept_art_general.shtml

c.3. gallery.php?game=heroes5&image=haven_garrison_concept&back=concept_art_other.shtml

c.4. gallery.php?game=heroes5&image=dungeon_unknown_concept&back=concept_art_general2.shtml

c.5.gallery.php?game=heroes5&image=barracks_concept&back=concept_art_general2.shtml

c.6.gallery.php?game=heroes5&image=inferno_garrison_concept&back=concept_art_other.shtml

c.7.http://www.celestialheavens.com/images/screenshots/homm5/waterwheel.jpg

pozdr.

  • Odpowiedzi 27
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja proponuje 1000 poly + 512 tex

(choć i tak pewnie będzie ciężko mi zrobić tą teksturke:D )

No i 3 tygodnie.

Napisano

Hmmm... jak widze niektóre modeliki, to podejrzewam, że lepiej by było przynajmniej coponiektórym dac nawet 2000 trisów.

Napisano

Zgadzm się np. ten dom ze stalowymi piecami (pewnie do pędzenia bimbru bo mi wygląda ten budynek na karczmę):D :D :D

Napisano
  • Autor

ludzie to game art. ze 500-750 trisow da sie zbudowac piekne modele, chyba nie macie doswiadczenia w lvl\ budynkach > na nich sie oszczedza, ze szok. "ulubionym narzedziem leaderow artu jest target weld "

Napisano

nie powiedziane ze musimy sie ograniczac do takiej malej ilosci tris ;]

im wiecej np 2k tym lepiej shading rzutuje, a o to chodzi w gamearcie, co z tego ze nie wsadzicie tego do silnika-tu liczy sie doswiadczenie ;]

i jestesmy w 2006, po co 700tris ? ja bym traktowal minibitwy jako nabranie doswiadczenia ktore sie przyda w pracy, a na to patrzą bo nie jestesmy juz w jaskiniach ;d

edit-przejrzalem concepty, na niektore trzeba mniej a na niektore wiecej ;]

wiec sugerujcie -bylbym za tym zeby podzielic modele , trudniejsze-bardziej wymagajace i te mniej a pozniej ustanawiac limity dla poszczegolnych grup niz sprowadzac wszystko do jednego worka)

Napisano

nie róbcie scen, polycount jaki podał Kurt to imo aż za dużo jak na budynek...

 

Sami wiecie co mówią o gościach lubiących mieć duży polycount... ;)

 

pozdro :D

Napisano

że mają jakiś kompleks :P

 

żarty żartami, ale naprawdę myślę że 1000 poly to dużo.

Napisano

ok. ja proponuje zeby bitwa skonczyla sie 3ciego marca w piatek o polnocy, tak zeby nie bylo jak ostatnio ze nikt nie wie kiedy ;).

za limitami bylbym ciut wiekszymi, choc te podane przez Kurta sa dla mnie idealne :P ale inni lubia wieksze.

moze 1500 tris i textura 6x(256x256) albo rownowartosc. kanalow do woli (spec, alfa).

a wogole koncepty fajne, a sam temat, mimo ze nie daje pelnej swobody 'artystycznej', to moze byc swietnym przygotowaniem do zycia w brutalnym, komercyjnym swiecie :D no i oceniajacy beda mieli sporo latwiej.

Napisano

ditto yon, ditto kurt :P

ditto Shogun 3d

btw-ziomuś-ja mam kompleksy :* hahahaha

Napisano

Jeszcze jedno pytanie: tekstura dowolna, czy ma być ona taka, jak na obrazku?

Pytam, bo obrazki sa cartoonowe.

Napisano

zapewne normalne bo i sam kurt woli dużo brudu i realne materiały ;]

a to dal tylko jako koncepty - ale poczekamy na kurta, choc to dopiero jutro napisze - bo teraz juz zszedl z kompa

Napisano

Limit 1500 i 1x512x512, do rozbicia na 4x256x256 jest idealny. Normale, spec, diff, bajka, szkoda ze nie wystartuje, ale bede siem przygladal i dopingowal.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

yeyku, ale marudzicie, do roboty i koniec ;). jesli chodzi o cencepty i wzorowanie sie na nich to zasada jest 1, taka jak zwykle: model ma byc zajebisty ;), a czy identyczny z konceptem to zalezy od tworcy. w robocie raczej by musial byc, ale...

Napisano

Jak to tam wyglada w koncu z terminem koncowym ?

I czy takie nie doswiadczone stwozenie jak ja moze sie z wami pobawic ? :)

 

Aaa i takie glupie pytanie ile mozna zrobic texturkow 512x512 (def, spec, normal) ? czy 3eba dzielic na mniejsze ?

Napisano

Krotki, pobawic sie zawsze mozna ;) Przeciez chodzi o to aby sie pobawic ;)

A texture 512x512, x ilosc map czyli np koncowo 1x512 diff + 1x512 spec + 1x 512 norm itd. No chyba ze sa inne zasady ale raczej sie nie spotkalem z innymi :]

Napisano

Wszystko sie zaczeło kilka dni temu a tutaj dalej nie ma sprecyzowane jakie limity, lukałem na prace i maja one przewaznie 1500 tri. (moja też ;) a w watku ze max 1000 .... ups no i jaka tekstura ?? Mysle ze w następnej bitwie zwycięzca powinien określic te zasady w pierwszym poście wątku, a jak sie coś pozmienia to go wyedytować, będzie wtedy jasno i klarownie co i jak i za ile :)

Napisano

ten post byl 5 dni temu zanim kto kolwiek mial skonczony modelling, mnie to tam ryba bo i tak zszedlem do okolo 1400.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności