Gość obo Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Dzięki panowie :) Hehe... pół roku mineło już od ostatniego update'u, ale nie myślcie że całkiem o tym zapomniałem. Model jest już skończony w 95%-ach. Jednak nie moge go wyrenderować ponieważ wyskakuje mi błąd spowodowany za małą ilością ramu... Chyba już za dużo poly jest jak na 256MB Ram :( To jest troche wcześniejszy progress. Jest to ostatnia wersja modelu jaką udało mi się wyrenderować (model skończony w około 70%-ach): A tu test shaderka felg (chyba dam tylko jeszcze minimalnie większego reflecta i może mniejszego blura odbić): Niedługo kupie ramy i wyrenderuje już skończony w 100% model. Pozdro.
hkropinski Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 shader jakos nie felgowaty ale za to modeliki superanckie, pozdr ps. tylko w gornym rogu szyby cos wybugowalo sie, niewiem moze to wina rendera...
Gość obo Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Gedeon - dzięki :) hkropinski - thx :) Shader właśnie musze troche poprawić, a przy szybie to troszke tam jest mały bug który muszę poprawić ;) Kurcze musze dokupić tego ramu troche... bo inaczej nie będzie progressu :(
javor Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 spoko ale: koła za bardzo wystają, za wysokie zawieszenie jak na bmw :P lusterka też niebardzo tu pasują, chyba powinny być całkiem inne, przednia część maski z nerką chyba nie powinna aż tyle do przoduwystawać
Gość BigBen Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Pięknie, nie podobają mi się tylko lusterka, beznadzieja, nie pasują po pierwsze, po drugie ten model niemiał takich lusterek. Ja też pracuje nad autem ale takiego efektu tak łatwo nie uzyskam. Pozdrawiam
Gość obo Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 javor - koła wsune troche. Zawieszenie... hmmm... jest idealnie według blueprintów, ale troche obniże. Jeśli chodzi o przednią część maski to zobacze, ale możliwe że masz racje. A jeśli mowa o luterkach to napewno nie powinny byc całkiem inne :P Ze wszystkich moich refek wynika że te moje może minimalnie są za kanciaste, troszeczke je zaokrągle, ale nic ponad to. BigBen - dzięki :) A co do lusterek to już napisałem javorowi. Wydaje mi się że potrzebują one tylko niewielu poprawek. Pozdrawiam
Gość obo Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Tak się troche bawiłem z tym shaderkiem felg... i jak teraz? Jeszcze jutro spróbuje z jakimś innym otoczeniem.
zgred Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Jak dla mnie felgi calkiem ladnie wyszly. Sam model samochodu tez dobry. Tylko czekac na finalowy render calosci ;P
Gość obo Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Dzięki zgred88 :) Na finałowy render trzeba będzie trochę poczekać. Musze dokupić troche Ram'u, a póki co mam inne wydatki, więc nieprędko to nastąpi.
JohnZi Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 troche wiekszy sybdivision by sie zdal, no ale moze nie bedzie tak tego widac z daleka;]
Gość obo Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 Spoko. Będzie większy. Ale do pokazania nie zwiększałem bo czas się troche wydłuża. A na moim zprzęcie i tak się renderuje bardzo długo ;)
fr00x Napisano 5 Marzec 2007 Napisano 5 Marzec 2007 Fajne BMW i moim zdaniem świetnie zrobione, choć za bardzo się nie znam na tym. Tyle, że ta reklama CBA.PL "nieco" przysłania zdjęcia;P
Pogo Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 moim skromnym zdaniem to opony wygladają jak zrobione z jakiejś czarnej pianki a nie z gumy... moze to tylko wina rendera...
Gość obo Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 fr00x dzięki :) Hehe... z tym cba to taka sprawa że mam tam konto i tam wstawiałem na początku obrazki, ale teraz zablokowali linkowanie, a nie chce mi się ich teraz na nowo gdzie indziej wstawiać ;) Pogo nad materiałem opony jeszcze wogóle nie siedziałem, więc napewno będzie lepiej ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się