ofca Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 bry bry bry to ja se sobie to sprubuje start na dniach...moze jeszcze nawet dzis... powodzenia cheers
Por@szek Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Zes sobie wybral koncept ;) Trzymam kciuki, a jak niezrobisz textur to Ci nakopie :D
Shogun 3D Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Fajny koncept, gdyby nie było warzelni, też bym go wybrał. :)
Mcode Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 Postaraj się utrzymać model też w takim klimacie albo i leprzym... Powodzenia z robieniem teksturek... chyba będzie ci potrzebne.
ofca Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 wiec...update :D siatencja jakies 1450 triangli +/- kilkanascie cheers
sartr Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 wieza kompletnie nietrzyma proporcji konceptu - wyszla przez to jakas taka karłowata
RA Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 Wieża powinna by trochę wyższa i węższa. Skała tez wyższa. Ale ogólnie jest spoko. :)
_michal Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 tak, jak koledzy wyżej, model fajny, ale trochę mu do konceptu brakuje
mrkrzysiek Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 popraw to tak jak RA napisał i powino być dobrze
Czorny Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 oo heh nice wiezyczka :D hym jeszcze kawalek roboty :p
Gość yon Napisano 21 Luty 2006 Napisano 21 Luty 2006 fajowo. ale te kraty w oknach zjadly ci ze polowe polycountu. alfa rulez ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się